ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արեն Կարապետյանը համալրեց Օքսֆորդում սովորող քվանտականների շարքերը

Նոյեմբերի 7, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Ասում են՝ ինչքան լեռնոտ ու բարձրադիր է երկիրը, այնքան խելացի ու տաղանդավոր են այդ տարածաշրջանում ապրող մարդիկ: Իսկ ինչպե՞ս բնութագրել այն ազգին, որի լեռնաշխարհը և երկիրը գտնվում են ծովի մակերևույթից ավելի քան 1000 մետր բարձրության վրա:

«Քվանտ» վարժարանի 25 տարվա հավատարիմ ուսուցիչ պարոն Դարբասյանը, ով տարիներ շարունակ համակարգչային գիտելիքներ է տալիս վարժարանի սաներին, չի դադարում զարմանալ և ցնծությամբ է նշում. «Կենսաբանորեն մեր երեխաները շատ տաղանդավոր են ու խելացի»:

Այո՛, պետք է ճանաչել և հպարտանալ հայ գյուտարարներով, ովքեր մեծ փառք են բերել իրենց երկրին, իսկ աշխարհին տվել են այնպիսի գիտելիքներ, առանց որոնց անհնար է պատկերացնել այսօրվա մեր կենցաղն ու առօրյան:

Այդպիսի ապագա գյուտարար է նաև Արեն Կարապետյանը, ով, ավարտելով «Քվանտ» վարժարանը, այժմ սովորում է աշխարհի լավագույն համալսարաններից մեկում՝ Օքսֆորդում:

Արենը «Քվանտ» ընդունվել է, երբ դեռ 13 տարեկան էր, ստացել է գիտելիքներ, իսկ 10-րդ դասարանն ավարտելուց հետո ընդունվել և ավարտել է վարժարանում գործող Միջազգային բակալավրիատի «Դիպլոմա» ծրագիրը և այժմ կերտում է իր ապագան արտերկրում: Արենը, ինչպես և վարժարանի մյուս սաները, կրթություն ստանալուց բացի, դաստիարակվում են, ոգեշնչվում, գիտելիքներով կառուցում իրենց ապագան, սակայն այս ամենն անհնարին է պատկերացնել առանց հայրենասիրության, որը մշտապես ուղեկցում է նրանց:

Պատահական չէ, որ իր խոսքում Արենը նշում է, որ ընդունվել է Օքսֆորդ ոչ միայն մասնագիտական կրթություն ստանալու, այլև այդ ամենն իր հայրենիքի բարօրության ու պայծառ ապագայի համար կիրառելու նպատակով:

Շնորհակալ ենք բոլոր ուսուցիչներին, ովքեր ջանասիրաբար կրթում, դաստիարակում և աշխարհին են ներկայացնում փայլուն երիտասարդներին: Շնորհակալ ենք նաև այն պատանիներին, ովքեր արդարացնում են բոլորի հույսերը և ի լուր աշխարհի տարածում, որ հայ ազգի լույսը չի մարել:

«Քվանտ» վարժարան

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…