Ասում են՝ ինչքան լեռնոտ ու բարձրադիր է երկիրը, այնքան խելացի ու տաղանդավոր են այդ տարածաշրջանում ապրող մարդիկ: Իսկ ինչպե՞ս բնութագրել այն ազգին, որի լեռնաշխարհը և երկիրը գտնվում են ծովի մակերևույթից ավելի քան 1000 մետր բարձրության վրա:
«Քվանտ» վարժարանի 25 տարվա հավատարիմ ուսուցիչ պարոն Դարբասյանը, ով տարիներ շարունակ համակարգչային գիտելիքներ է տալիս վարժարանի սաներին, չի դադարում զարմանալ և ցնծությամբ է նշում. «Կենսաբանորեն մեր երեխաները շատ տաղանդավոր են ու խելացի»:
Այո՛, պետք է ճանաչել և հպարտանալ հայ գյուտարարներով, ովքեր մեծ փառք են բերել իրենց երկրին, իսկ աշխարհին տվել են այնպիսի գիտելիքներ, առանց որոնց անհնար է պատկերացնել այսօրվա մեր կենցաղն ու առօրյան:
Այդպիսի ապագա գյուտարար է նաև Արեն Կարապետյանը, ով, ավարտելով «Քվանտ» վարժարանը, այժմ սովորում է աշխարհի լավագույն համալսարաններից մեկում՝ Օքսֆորդում:
Արենը «Քվանտ» ընդունվել է, երբ դեռ 13 տարեկան էր, ստացել է գիտելիքներ, իսկ 10-րդ դասարանն ավարտելուց հետո ընդունվել և ավարտել է վարժարանում գործող Միջազգային բակալավրիատի «Դիպլոմա» ծրագիրը և այժմ կերտում է իր ապագան արտերկրում: Արենը, ինչպես և վարժարանի մյուս սաները, կրթություն ստանալուց բացի, դաստիարակվում են, ոգեշնչվում, գիտելիքներով կառուցում իրենց ապագան, սակայն այս ամենն անհնարին է պատկերացնել առանց հայրենասիրության, որը մշտապես ուղեկցում է նրանց:
Պատահական չէ, որ իր խոսքում Արենը նշում է, որ ընդունվել է Օքսֆորդ ոչ միայն մասնագիտական կրթություն ստանալու, այլև այդ ամենն իր հայրենիքի բարօրության ու պայծառ ապագայի համար կիրառելու նպատակով:
Շնորհակալ ենք բոլոր ուսուցիչներին, ովքեր ջանասիրաբար կրթում, դաստիարակում և աշխարհին են ներկայացնում փայլուն երիտասարդներին: Շնորհակալ ենք նաև այն պատանիներին, ովքեր արդարացնում են բոլորի հույսերը և ի լուր աշխարհի տարածում, որ հայ ազգի լույսը չի մարել:
«Քվանտ» վարժարան
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…
Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ