«Հայ ժողովուրդը կոմիտասյան երգին մեջ գտավ,
ճանաչեց իր հոգին, իր հոգեկան ինքնությունը։
Կոմիտաս վարդապետը սկիզբ է, որ վախճան չունի…». Վազգեն Առաջին կաթողիկոս
Հոկտեմբերի 25-ին ԿԳՄՍՆ «Ընտանիք» կենտրոնում ամփոփվեց ապրիլ ամսից մեկնարկած «Ղողանջ ցնծության» խորագրով միջոցառումների շարքը:
Ծրագրի նպատակն էր արժևորել մեծն Կոմիտասին՝ որպես հայ երգի զարգացման հիմնաքար, երաժշտական ազգագրության ռահվիրա, ներկայացնել նրա թողած հարուստ ժառանգությունը և յուրահատուկ ստեղծագործական ոճը:
Հայկական երաժշտության «փրկչի» հոբելյանական ամյակի կապակցությամբ «Ընտանիք» կենտրոնի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեցին ստեղծագործական մարզային մրցույթ և համերգներ՝ Աշոցք, Անի, Ամասիա, Հայկաձոր, Ջրափի համայնքներում, Հառիճավանքում, Ջավախքի կրթամշակութային հաստատություններում:
Ամփոփիչ միջոցառմանը ներկա էին Ջավախք աշխարհի և Շիրակի մարզի տարբեր կրթական հաստատությունների, մշակութային օջախների տնօրեններ, մանկավարժներ, արվեստագետներ, ծնողներ, ստեղծագործող պատանիներ: Հանդիսության պատվավոր հյուրերն էին ֆրանսաբնակ հայ երգեհոնահարուհի Նարինե Սիմոնյանը, ֆրանսահայ երգչուհի Մարի Մյուլլերը և ֆրանսիացի արվեստագետ, երգչուհի Միրեյ Կասսարը:
Ներկաները ստեղծագործական մրցույթին ներկայացված մրցանակային աշխատանքների ցուցադրությունը, սաների և համայնքների դեռահասների գեղարվեստական ելույթները դիտելուց հետո, ունկնդրեցին նաև երգեհոնային երաժշտություն: Հրավիրված հյուրերը կատարեցին Կոմիտասի, Ներսես Շնորհալու և Հենրի Պյորսելի ստեղծագործությունները:
Միջոցառման երկրորդ մասում հանդիսատեսը մասնակից եղավ պարգևատրման հանդիսավոր արարողությանը:
«Ընտանիք» կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանն, ամփոփելով կենտրոնի կողմից իրականացված միջոցառումների շարքը, շնորհակալություն հայտնեց ծրագրի շրջանակում կենտրոնի հետ համագործակցած հաստատությունների տնօրեններին, մանկավարժներին և նրանց հանձնեց շնորհակալագրեր:
«Այսօր մենք լսեցինք իսկական հայկական երաժշտություն, ըմբոշխնեցինք այն դասականն ու հոգևորը, որի կարոտը ունենք Ջավախքում: «Ընտանիք» կենտրոնի հետ համագործակցությունը տասնյակ տարի է, փորձի փոխանակմամբ կարողացել ենք ձեռք բերել մեր բարեկամական սերտ կապը, որը տվել է իր արդյունքները և որը մշակութային, կրթական, ասպարեզներում մեր սերունդների կրթման, դաստիարակման համար ունեցել է կարևոր նշանակություն: Այսօրվա համերգից էլ մեր սաները շատ բան ունեն քաղելու, սովորելու և իրենց հետ տանելու: Մենք պետք է վերադառնանք մեր արմատներին, ակունքներին ու պահպանենք մեր դարավոր հայկական մշակույթը»,-իր ելույթում նշեց Ախալքալաքի և Նինոծմինդայի երիտասարդական կրթամշակութային կենտրոնների պատասխանատու Կարինե Թադևոսյանը:
Հայկական և դասական երգարվեստ մատուցելու համար շնորհակալագրերի արժանացան Մարի Մյուլլերն ու Միրեյ Կասսարը:
Պատվոգրերով և մեդալներով պարգևատրվեցին գեղանկարչության, դեկորատիվ-կիրառակական արվեստի և ռադիոէլեկտրոնիկայի մրցույթներում տարբեր տարիքային խմբերում մրցանակային տեղեր զբաղեցրած մասնակիցները, որոնք՝ որպես խրախուսանք, նոյեմբերի 2-ին կայցելեն Կոմիտասի անվան թանգարան-ինստիտուտ և պանթեոն:
Հարկ է նշել, որ ստեղծագործական մրցույթին աշխատանքներ էին ներկայացվել Շիրակի մարզի Արթիկ, Ազատան համայնքներից, Գյումրու հանրակրթական դպրոցներից:
Կոմիտասյան միջոցառումը եզրափակվեց Երևանից ժամանած «Դո Ռե Մեթ» կրթամշակութային բարեգործական հասարակական կազմակերպության գեղարվեստական ելույթներով:
Հ.Սարգսյան
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան