ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեկնարկել է մեդիագրագիտության շաբաթը

Նոյեմբերի 1, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Նոյեմբերի 1-8-ը հայտարարվում է մեդիագրագիտության շաբաթ` ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի համատեղ նախաձեռնությամբ: Այդ առիթով այսօր տեղի  է ունեցել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանի և Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի տնօրեն Նունե Սարգսյանի, Մեդիագրագիտության ծրագրի ղեկավար Լուսինե Գրիգորյանի համատեղ մամուլի ասուլիսը:

Բանախոսներն անդրադարձել են մեդիագրագիտության կարևորությանը և ներկայացրել շաբաթվա ընթացքում նախատեսված միջոցառումները:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանը նշել է, որ մեդիա կրթությունը ժամանակի հրամայական է. «Շատ կարևոր է, թե մենք ինչ ենք լսում, կարդում ու վերլուծում, այսինքն` ինչպիսի տեղեկատվություն ենք ստանում ու տարածում: Դա կարող է լինել ցանկացած բնույթի ինֆորմացիա` սկսած տեղեկատվական հոդվածից, մինչև սոցցանցից ստացած ինչ-որ չճշտված լուր»,- ասել է փոխնախարարը: Նրա խոսքով` այժմ ընթանում է հանրակրթության պետական չափորոշիչի մշակումը, որտեղ սահմանվելու են սովորողի առանցքային գիտելիքների և հմտությունների  պահանջները. «Մեզ համար առանցքային է մեդիագրագիտության բաղադրիչը բերել  դպրոց` այն ներառելով տարբեր առարկաների կրթական ծրագրերում, որպես ինտեգրված թեմա»,- նշել է Լ. Առաքելյանը և հավելել, որ այդ թեմայի վերաբերյալ նախատեսվում են հանրային քննարկումներ: 

Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի տնօրեն Նունե Սարգսյանը ներկայացրել է Կովկասյան հետազոտական ռեսուրս կենտրոնի  հետ համատեղ իրականացված հետազոտության տվյալները. Հայաստանում մարդկանց 34 տոկոսը երբեք չի ստուգում ինֆորմացիան, 11 տոկոսը հիմնականում ստուգում է: Իսկ ինչպես են ստուգում` հարցվածների 32 տոկոսը ինֆորմացիան ճշտում է որոնողական համակարգի` Google միջոցով, 26 տոկոսն առանձնացնում է վստահելի կայքեր և օգտվում է դրանցից, 23 տոկոսը ինֆորմացիան ճշտում է` հարցնելով ծանոթներին և ընկերներին: «Իմ կարծիքով իրավիճակն այնքան էլ վատ չէ, սակայն, ինֆորմացիոն և թվային մեր ժամանակշրջանում, երբ կա հանրային դժգոհություն, թե սոցիալական ցանցերում  և համացանցում հաճախ տարածվում է չստուգված ինֆորմացիա, լավ կլինի, որ մեդիագրագիտության ցուցանիշներն արտացոլող այս տոկոսները բարձրանան»,-նշել է Նունե Սարգսյանը` ավելացնելով, որ մեդիագրագիտության տարածման առաջնային օղակը կրթության ոլորտն է:  

«Մեդիագրագիտության շեշտը մեզ համար քննադատական վերլուծությունն է, բայց այն իր մեջ ներառում է նաև համացանցից ճիշտ օգտվելու կանոնները, կեղծ լուրեր չտարածելը, անձնական տվյալների հանդեպ զգուշությունը և այլն»,-պարզաբանել է Մեդիագրագիտության ծրագրի ղեկավար Լուսինե Գրիգորյանը:  

 Նշենք, որ մեդիագրագիտության շաբաթվա ընթացքում դպրոցներում, գրադարաններում, կրթական կենտրոններում և օնլայն հարթակներում ակտիվորեն քննարկվելու են մեդիայից գրագետ օգտվելու սկզբունքներն ու կաննոները։ Դպրոցներում այդ օրերին կանցկացվեն մեդիագրագիտության թեմաներով դասեր, կլինեն դիտումներ ու քննարկումներ:

Մեդիագրագիտության շաբաթվա միջոցառումներն են`

նոյեմբերի 1-ին, ժամը 16:00-ին, Լոֆթ սրճարանում ուսուցիչների համար նոր ձեռնարկների շնորհանդես, 
նոյեմբերի 4-ին, ժամը 15:00-ին Ավ. Իսահակյանի անվան գրադարանում խաղ-դասընթաց` պատանիների համար,
ՄՆԿ աջակցությամբ մարզերում գործող մեդիագրագիտության դպրոցական խմբակների աշակերտները կայցելեն Հանրային ռադիո և հեռուստաընկերություն՝ ներսից տեսնելու մեդիայի աշխատանքը,
մեդիագրագիտության շաբաթվա միջոցառումները, կրթական նյութերը, գրառումները սոցիալական ցանցերում կտարածվեն #MILWEEKARM19, #եսմեդիագրագետեմ հեշթեգերի ուղեկցությամբ։ Իսկ Երևանի մարդաշատ վայրերում քաղաքացիները կարող են լուսանկարվել ինտերակտիվ թեմատիկ գրաֆիտիների հետ՝ «Դու այն ես, ինչ տարածում ես /կարդում ես/ դիտում ես/ լսում ես» կարգախոսներով։

Մեդիագրագիտության միջազգային շարժումը  ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավորությամբ անցկացվում է ամեն տարի աշնանը՝ նպատակ ունենալով ավելի մեծ ուշադրություն հրավիրել մեդիան հասկանալու, վերլուծելու, գրագետ և արդյունավետ օգտագործելու կարևոր խնդիրների վրա։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Изучение новой лексики русского языка и методы ее введения в словарный запас учащихся

    Основная цель этой работы-формирование активного и расширение потенциального словарного запаса.

  • Ինֆորմացիայի ներկայացման ձևերը ու հատկությունները

  • Հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր 10

    ÷  ընդհանրացնել  և  ամբողջացնել  անկյան  և  թվի  սինուսի  ու  կոսինուսի,  թվային  ֆունկցիաների,  նրանց  որոշ  հատկությունների,  գրաֆիկների  ձևափոխությունների  մասին  ձեռք  բերած  գիտելիքները, ÷ համակարգել  սինուս  և  կոսինուս  ֆունկցիաների  մասին  գիտելիքները  և  մեկնաբանել  դրանց  հատկությունները  գրաֆիկորեն,   ÷ ձևավորել  ֆունկցիաների  ուսումնասիրության  ընթացքում  նրանց  գրաֆիկների  ներգրավման  կարողություններ, ÷ զարգացնել   առաջադրանքերը  կատարելիս  ձեռք  բերած  գիտելիքները  կիրառելու  հմտություններ, ÷ ցույց  տալ    սինուսի և  կոսինուսի  օրենքներով  նկարագրվող  առօրյա  երևույթների  օրինակներ  և  կարևորել  այդ  ֆունկցիաների  կիրառական  նշանակությունը, ÷  հիմք  ստեղծել  ֆիզիկայի  դասընթացում  ներդաշնակ  տատանումների  վերաբերյալ  թեման   ուսումնասիրելու  համար:

  • Ֆունկցիա: Ֆունկցիայի գրաֆիկ: Ֆունկցիայի գրաֆիկի ձևափոխություններ:

    Ողջո'ւյն, սիրելի' աշակերտներ: Սկսում ենք նոր դասընթաց Մուդլ համակարգում: Այն բաղկացած է հետևյալ թեմաներից` <<Թվային ֆունկցիա>> և <<Ֆունկցիայի գրաֆիկի ձևափոխույունները>>: Դասընթացը կտևի մինչև ուսումնական տարվա վերջ: Հուսով եմ, որ այն կլինի հետաքրքիր, մատչելի և օգտակար:Դասընթացավար` Երևանի 105 ավագ դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Շ. Քոլյան:

  • ԿՈՄԻՏԱՍ ՍՔԱՆՉԵԼԱԳՈՐԾ 4 ԺԱՄ

  • Seasons and weather

    Դասի գլխավոր նպատակը սովորողների կողմից նոր նյութի յուրացումն է:Կծանոթանանք տարվա եղանակներին, կսովորենք նոր բառեր:Կներմուծենք  տարվա եղանակների և օրվա եղանակին առնչվող բառապաշար  Կզարգացնենք պարզ նախադասություններով և կառույցներով տարվա և օրվա եղանակները նկարագրելու կարողություններ Կձևավորենք  օրվա/շաբաթվա եղանակի տեսության վերաբերյալ բանավոր տեղեկատվության ընկալման հմտությունները Կզարգացնենք օրվա եղանակի մասին տեղեկատվություն փոխանակելու կարողություններ Կձևավորենք տարվա և օրվա եղանակին համապատասխան հագուստ կրելու կարևորության գիտակցություն

  • Եռանկյունաչափության ներածություն, եռանկյունաչափական նույնություններ

    Եռանկյունաչափական ֆունկցիաներ` էլեմենտար ֆունկցիաներ են, որոնք պատմականորեն առաջացել են ուղղանկյուն եռանկյունների ուսումնասիրման ժամանակ և արտահայտում են եռանկյան էջերի կախվածությունը սուր անկյուններից և ներքնաձիգից։ Այս ֆունկցիաները լայն տարածում են գտել գիտության ամենատարբեր բնագավառներում, ինչի արդյունքում ընդլայնվել է եռանկյունաչափական ֆունկցիաների սահմանումը։Գիտությունը, որն ուսումնասիրում է եռանկյունաչափական ֆունկցիաները, կոչվում է եռանկյունաչափություն։

  • Հայաստանի Աշխարհագրություն 9-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառումը ուսումնական գործընթացում

  • Էլեկտրոլիտային դիսոցում

    Ջրում լուծելիս կամ հալելիս էլեկտրոլիտի տրոհումն իոնների անվանում են էլեկտրոլիտային դիսոցում: