ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

2020 թվականին կվերակառուցվի 22 մարզային դպրոց. նախարարը հրապարակել է ցանկ

Հոկտեմբերի 31, 2019
Պաշտոնական

2020 թվականի  պետական բյուջեից ՀՀ  կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությանը հատկացված միջոցներով հիմնովին կնորոգվի և կվերակռուցվի 8 միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություն և 22 մարզային հանրակրթական դպրոց: Այս մասին Ազգային ժողովում  գալիք տարվա բյուջեի քննարկման ժամանակ տեղեկացրել է ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը: Նախարարը նաև հրապարակել է  դպրոցների ցանկը, որտեղ  2020 թվականին կապիտալ շինարարական աշխատանքներ են կատարվելու:

Այդ դպրոցներն են`

ՀՀ Արարատի մարզ - Դեղձուտի միջնակարգ դպրոց
ՀՀ Արմավիրի մարզ - Արգինայի միջնակարգ դպրոց 
ՀՀ Գեղարքունիքի մարզ - Լեռնահովիտի միջնակարգ դպրոց 
                                           Շատջրեքի միջնակարգ դպրոց 
                                           Ջիլի  միջնակարգ դպրոց
ՀՀ Լոռու մարզ - Մեդովկայի միջնակարգ դպրոց 
                            Հագվու միջնակարգ դպրոց
ՀՀ Շիրակի մարզ - Արեգնադեմի միջնակարգ դպրոց 
                                 Բերդաշենի միջնակարգ դպրոց 
                                 Կապսի միջնակարգ դպրոց 
ՀՀ Սյունիքի մարզ - Հարժիսի միջնակարգ դպրոց 
                                 Դարբասի միջնակարգ դպրոց 
                                 Կապանի թիվ 4 միջնակարգ դպրոց
ՀՀ Տավուշի մարզ - Կիրանցի միջնակարգ դպրոց
                                 Դովեղի միջնակարգ դպրոց
ՀՀ Վայոց ձորի մարզ - Գոմքի միջնակարգ դպրոց
                                     Չիվայի միջնակարգ դպրոց
                                     Եղեգիսի միջնակարգ դպրոց
ՀՀ Կոտայքի մարզ - Ջրառատի միջնակարգ դպրոց
                                  Կաթնաղբյուրի միջնակարգ դպրոց
ՀՀ Արագածոտնի մարզ - Լուսակնի միջնակարգ դպրոց
                                          Գառնահովիտի միջնակարգ դպրոց

Նախարարը նաև տեղեկացրել է, որ 2019 թ. ՀՀ պետական բյուջեի հավելյալ մուտքերից 2,5 մլրդ դրամ է հատկացվել  կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի ոլորտներին, որի շրջանակում կատարվել են նախագծային աշխատանքներ: Կատարված նախագծերի իրագործումը կպահանջի շուրջ 28 մլրդ դրամ: Եթե հետագայում պետությունը հատկացնի նոր միջոցներ, դրանք կիրագործվեն:

Ռոբոտիկայի լաբորատորիաների համար 2018 թվականին լրացուցիչ գումարներ են հատկացվել` մոտ 800 մլն դրամ: Մինչև 2019 թվականի տարեվերջ  դպրոցների 50 տոկոսն ապահովված կլինի  «Արմաթ» լաբորատորիաներով, որոնցում աշխատող մասնագետների աշխատավարձի համար պահանջվող գումարները նախատեսված են 2020 թ. պետական բյուջեում:

Նախարարը նաև տեղեկացրել է, որ 2020 թվականին Հայաստանում կանցկացվի կենսաբանության միջազգային օլիմպիադան, որի կազմակերպման համար բազմաթիվ նոր լաբորատորիաներ են ձեռք բերվելու, որոնք  հետագայում կտրամադրվեն հանրակրթական դպրոցներին:

Ընդհանուր առմամբ 2020 թվականի պետական բյուջեի նախագծում կրթության, գիտության, մշակույթի և սպրոտի նախարության համար նախատեսված է  21 ծրագիր, 176 միջոցառում, որոնց իրականացման համար առաջարկվում է  հատկացնել 179 մլրդ 459 մլն դրամ:  2019 թվականի համեմատ գալիք տարվա հատկացումներն ավելացել են 20 մլրդ 572 մլն դրամով կամ 12,9 տոկոսով: 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Նյութի խտություն

  • Прилагательное как часть речи

    Имя прилагательное в русском языке — это самостоятельная часть речи. Укажем, что обозначает имя прилагательное, какие имеет характерные грамматические признаки, отличающие его от слов других частей речи. 

  • Աշխարհի բնակչություն

    Բնակչությունը հասարակության շարժող ուժն է։

  • Տեքստային խնդիրները մաթեմատիկայի դասընթացում

    Մաթեմատիկական կրթությունը և մաթեմատիկական մտածելակերպն  անհրաժեշտ են ոչ միայն նրանց‚ովքեր հետագայում կզբաղվեն մաթեմատիկայով կամ գիտական որևէ հետազոտությամբ, այլ նաև բոլոր նրանց, ովքեր կաշխատեն ժոողովրդավարական տնտեսության տարբեր բնագավառներում:      Մաթեմատիկան ներթափանցում է մարդկային գործունեության գրեթե բոլոր ոլորտները:Այստեղ առանձնահատուկ  դեր ու նշանակություն ունեն տեքստային  խնդիրները: Այս խնդիրների լուծումը սովորողներին հնարավորություն է տալիս համոզվելու‚որ մաթեմատիկական գիտելիքների իմացությունն ինքնանպատակ չէ ‚այլ պայմանավորված է առօրյա կյանքում յուրաքանչյուրիս առջև ծագած կոնկրետ խնդիրների պատասխանը գտնելու պահանջով:     Տեքստային խնդիրների ուսուցումը հիմնականում կատարվում է միջին դպրոցում :Յուաքանչյուր խնդրի լուծում իրենից ներկայացնում փոքրի մաթեմատիկական հետազոտություն ‚որը յուրաքանչյուր սովորող կատարում է յուրովի: Այնուամենայնիվ ‚տեքստային խնդիրների լուժումները կարելի է դասակարգել ըստ հետևյալ մեթոդների.                Ø թվաբանական  մեթոդ‚ Ø հանրահաշվական  մեթոդ Ø կիրառական մեթոդ Ø տրամաբանական մեթոդ և այլն:

  • Ինֆորմատիկայի հետ միջառարկայական կապերի ապահովումը դպրոցական դասընթացում

    Այսօրվա դասը լիարժեք դարձնելու  պահանջներից մեկն է միջառարկայական կապերի ապահովումը։ Ինֆորմատիկայի դասընթացում ուսումնասիրվող շատ թեմաներից ստացած գիտելիքները կիրառելի են տարբեր առարկաների  դասընթացում։ Այտեղ կուսումնասիրենք այդ հնարավորությունները։

  • Զանգված

  • մայրցամաքի կրկնություն

    Փարաքարի միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի՝ Նաիրա ԲրուտյանՆերկայացնում եմ <<Աֆրիկա>> մայրցամաքը։Կահավորում՝ աշխարհի ֆիզիկական քարտեզ և գլոբուս, յուրաքանչյուր աշակերտական սեղանին ատլասԿրկնության ժամանակ աշակերտները ամփոփում են Աֆրիկայի աշխարհագրական դիրքը՝ հասարակածի, գլխավոր միջօրեականի, արևադարձերի, բևեռային շրյագծերի, օվկիանոսների նկատմամբ։ Մայրցամաքի ափերի գծագրությունը, ափերը ողողող օվկիանոսները, ափագծերի կտրտվածությունը, կղզիների, թերակղզիների, ծովածոցերի առկայությունը, օվկիանոսների, ծովերի, ծովային հոսանքների ազդեցությունը մայրցամաքի բնության ձևավորման վրա։Մակերևույթը և օգտակար հանածոները՝ աշակերտները ամփոփում են մայրցամաքի ակերևուհթի խոշոր ձևերը, նրանց առաջացման առանձնահատկություները։Կլիման՝ աշակերտները ամփոփում են մայրցամաքի և նրա տարբեր մասերի կլիմայական պայմանների առանձնահատկությունները, ուշադրություն են դարձնում կլիմայագոյացնող կարևորագույն գործոնների վրա։Ներքին ջրերը՝ աշակերտները ամփոփում են Աֆրիկայի գետերը՝ որ ավազանին են պատկանում, դրանց տնտեսական նշանակությունը։ Աշխարհի ամենայերկար գետը Նեղոսն է, եկրորդ ջրառատ գետը Կոնգոն է և այլն։ Խոսեցին ջրվեժների և լճերի մասին։ Լճերն ուսումնասիրելիս ուշադրություն են դարձրել դրանց գոգավորությունների ծագման, մարդու կողմից լճերի օգտագորշման հնարավորություններին։ Չէ որ Աֆրիկան աշխարհի ամենատաք մայրցամաքն է։Աշակերտները թվարկեցին Աֆրիկայի բնական զոնաները։ Զոնաներին բնորոշ հողերը, բուսատեսակները և կենդանատեսակները։ՈՒրվագծային քարտեզի վրա գունավորում են կլիմայական գոտիները և բնական զոնաները։ Աշակերտներին որպես ամփոփում ցուցադրվում է սահիկ Աֆրիկա մայրցամաքի մասին։

  • Տեքստային խնդիրները մաթեմատիկայի դասընթացում

    Մաթեմատիկական կրթությունը և մաթեմատիկական մտածելակերպն  անհրաժեշտ են ոչ միայն նրանց‚ովքեր հետագայում կզբաղվեն մաթեմատիկայով կամ գիտական որևէ հետազոտությամբ, այլ նաև բոլոր նրանց, ովքեր կաշխատեն ժոողովրդավարական տնտեսության տարբեր բնագավառներում:      Մաթեմատիկան ներթափանցում է մարդկային գործունեության գրեթե բոլոր ոլորտները:Այստեղ առանձնահատուկ  դեր ու նշանակություն ունեն տեքստային  խնդիրները: Այս խնդիրների լուծումը սովորողներին հնարավորություն է տալիս համոզվելու‚որ մաթեմատիկական գիտելիքների իմացությունն ինքնանպատակ չէ ‚այլ պայմանավորված է առօրյա կյանքում յուրաքանչյուրիս առջև ծագած կոնկրետ խնդիրների պատասխանը գտնելու պահանջով:     Տեքստային խնդիրների ուսուցումը հիմնականում կատարվում է միջին դպրոցում :Յուաքանչյուր խնդրի լուծում իրենից ներկայացնում փոքրիկ մաթեմատիկական հետազոտություն ‚որը յուրաքանչյուր սովորող կատարում է յուրովի: Այնուամենայնիվ ‚տեքստային խնդիրների լուժումները կարելի է դասակարգել ըստ հետևյալ մեթոդների.                Ø թվաբանական  մեթոդ‚ Ø հանրահաշվական  մեթոդ Ø կիրառական մեթոդ Ø տրամաբանական մեթոդ և այլն:     Այժմ դրանցից մի քանիսը ներկայացնեմ ավելի հանգամանորեն‚ ցուցադրելով այդ մեթոդների կիրառման իմ փորձը:  

  • 11-րդ դասարան Oրգանական միացությունների կառուցվածքը

  • Իներցիա