ՀՀ ՊՆ Վազգեն Սարգսյանի անվան ռազմական համալսարանում հոկտեմբերի 28-ին տեղի է ունեցել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության անցկացրած նախազորակոչային և զորակոչային տարիքի երիտասարդության հանրապետական ռազմամարզական խաղերի փակման արարողությունը: Միջոցառմանը ներկա է եղել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Գևորգ Լոռեցյանը։ Նա ողջունել է մասնակիցներին և ռազմամարզական խաղերի եզրափակիչ փուլի կազմակերպչական աշխատանքներին մեծ աջակցություն ցուցաբերելու համար շնորհակալագիր հանձնել ՀՀ ՊՆ Վազգեն Սարգսյանի անվան ռազմական համալսարանի պետ, գնդապետ Խաչատուր Խաչատրյանին։
«Շատ ուրախալի է տեսնել այսքան երիտասարդ մասնակիցների, որոնք ապագայում համալրելու են մեր զինված ուժերը: Շնորհավորում եմ բոլոր հաղթողներին, մրցանակակիրներին և մասնակիցներին. այս մրցումների միջոցով դուք ոչ միայն ցույց եք տալիս ձեր ուժն ու մարզվածության մակարդակը, այլև սովորում եք առաջնորդվել թիմային ոգով և դառնում ավելի քաջ»,-ասել է Գ. Լոռեցյանը:
Գնդապետ Խաչատուր Խաչատրյանը, ողջունելով մրցումների մասնակիցներին, հույս է հայտնել, որ նրանցից շատերը ապագայում կհամալրեն ռազմական համալսարանի շարքերը.
«Մեզ համար մեծ պատիվ էր մրցումներն անցկացնել Վազգեն Սարգսյանի անվան ռազմական համալսարանում: Սա շատ կարևոր միջոցառում է: Այս մրցումների մասնակիցներն այն հերթափոխն են, որ պետք է համալրի ՀՀ զինված ուժերը: Շատ ողջունելի կլինի, եթե մասնակիցները որոշեն ընդունվել Վ. Սարգսյանի անվան ռազմական համալսարան և դառնան զինվորականներ: Հզոր պետություն ստեղծելը յուրաքանչյուրիս աշխատանքն է»,- ասել է Խ. Խաչատրյանը:
Նախազորակոչային և զորակոչային տարիքի երիտասարդության հանրապետական ռազմամարզական խաղերը մեկնարկել են սեպտեմբերին՝ ներդպրոցական փուլով, որից հետո տեղի են ունեցել տարածաշրջանային, մարզային, ապա եզրափակիչ փուլերը: Վերջին փուլին մասնակցել են հանրակրթական դպրոցների 9-12-րդ դասարաններից ձևավորված հավաքական թիմերը (թիմի կազմը` 9 մարզիկ և 1 մարզիչ-ներկայացուցիչ): Թիմերը պայքարել են 6 մրցաձևում՝ ձգումներ պտտաձողի վրա, վազք 1000 մետր, նռնակի նետում, ինքնաձիգի քանդում-հավաքում, հրաձգություն օդամղիչ հրացանով, փոխանցումավազք (4x50 մետր)։
Ինքնաձիգի քանդում-հավաքում մրցաձևում առաջին տեղը զբաղեցրել է Լավրենտ Մուրադյանը (Արագածոտնի մարզի Ոսկեվազի միջնակարգ դպրոց), նռնակի նետում վարժությունում լավագույն արդյունքը գրանցել է Հայկ Գրիգորյանը (Գեղարքունիքի մարզի Զոլաքարի Ալվարդ Վարդանյանի անվան N2 միջնակարգ դպրոց), ձգումներ պտտաձողի վրա վարժությունում առաջինն է եղել Սարգիս Մկրտչյանը (Երևանի N95 միջնակարգ դպրոց), հրաձգությունում (օդամղիչ հրացանով)՝ Սարգիս Ասատրյանը (Արմավիրի մարզի Մարգարայի միջնակարգ դպրոց), 1000 մետր վազքում՝ Ալեքսան Ստեփանյանը (Լոռու մարզի Մարգահովիտի միջնակարգ դպրոց), իսկ ռազմականացված փոխանցումավազքում լավագույնն է եղել Տավուշի մարզի Արծվաբերդի միջնակարգ դպրոցը:
Թիմային հաշվարկում հաղթել է Տավուշի մարզի Արծվաբերդի միջնակարգ դպրոցի թիմը: Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Շիրակի մարզի Փոքր Մանթաշ գյուղի միջնակարգ դպրոցի թիմը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Գեղարքունիքի մարզի Զոլաքարի միջնակարգ դպրոցի թիմը: Հաղթողները և մրցանակակիրները պարգևատրվել են մեդալներով, գավաթներով, հուշանվերներով, պատվոգրերով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան