2011 թվականից ՌԴ Կրասնոդար երկրամասի Նովոռոսիսկ քաղաքում Ազգերի միասնության տոնի նախաշեմին անցկացվում է «Многоцветие Новороссийска» փառատոնը, որին դպրոցների և մանկապարտեզների սաները ներկայացնում են Նովոռոսիսկում ապրող տարբեր ժողովուրդների էթնիկ մշակույթը, պատմությունը, լեզուն:
2016 թվականի նոյեմբերի 3-ին Նովոռոսիսկ քաղաքի Ռաևսկայա արվարձանի թիվ 6 մանկապարտեզը «Լույս» համահայկական հ/կ կիրակնօրյա դպրոցի հայոց լեզվի ուսուցչուհի Արև Բալայանի և պարուսույց Հռիփսիմե Բաբայանի անմիջական մասնակցությամբ փառատոնին ներկայացրեց «Душа моя Армения» խորագրով բեմականացումը. մանկապարտեզի փոքրիկ սաները, դուդուկի հոգեպարար մեղեդու ներքո, մարմնավորելով հայոց նախահայր Հայկին ու բռնակալ Բելին, լուսաբանեցին հայ ազգի հաստատումը Արարատի ստորոտին, մանկավարժների և ծնողների մասնակցությամբ՝ ազգային հացի՝ լավաշի թխման ավանդապատումը, փոքրիկների շուրթերին հնչեց ոսկեղենիկ մայրենին , և շուրջպար բռնեց քոչարին: Օտար բեմում հնչեց «Իմ անունը Հայաստան է» երգն, ու ծածանվեց հայոց եռագույնը: Ողջ դահլիճում թևածում էր հակական ոգին, հանդիսականները ջերմորեն ձայնակցում էին և ծափահարում մասնակիցներին: Բեմը զարդարում էին կիրակնօրյա դպրոցի սաների ձեռքերով պատրաստված ազգային զարդանախշերով դեկորացիաները, որոնց մեջ վեր էր խոյանում մեր սուրբ լեռ Արարատը: Լավագույնս ներկայանալու համար ազգային հագուստը սիրով տրամադրել էր «Լույս» համահայակական հ/կ-ը: Բեմականացման բոլոր մասնակիցները՝ թե հայազգի, թե ռուս, հպարտորեն էին ներկայացնում Հայաստանն ու հայ ժողովրդին:
20 լավագույն ելույթներից հաղթողների շարքում էր Հայաստանը ներկայացնող թիվ 6 մանկապարտեզը:
Արև Բալայան
ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական համակարգը վերջին…
Ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում` որպես ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաների ուսուցիչ: Բացի այդ, դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզու՝ <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Հարգելի գործընկերներ, Հայաստանի կրթական…
Հարգելի գործընկերներ, ես Լորետա Դումիկյանն եմ, դասավանդում եմ ավագ դպրոցում ԹԳՀԳ և մաթեմատիկա առարկաները, բացի այդ դասավանդում եմ python ծրագրավորման լեզուն <<Արհեստական Բանականություն սերունդ>> ծրագրի շրջանակում: Ուզում եմ քննարկել հետևյալ…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան