ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Սպորտլանդիա»՝ լսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների մասնակցությամբ

Հոկտեմբերի 16, 2019
Պաշտոնական Սպորտային լուրեր

Երևանի լսողության խանգարումներ ունեցող երեխաների հատուկ կրթահամալիրում հոկտեմբերի 15-ը սպորտային է եղել: ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության նախաձեռնությամբ կազմակերպվել է «Սպորտլանդիա», որին մասնակցել են կրթահամալիրի 5-9-րդ դասարանների աշակերտները:

Կրթահամալիրի տնօրեն Լուսինե Բաբայանը, ողջունելով նախաձեռնությունը, ընդգծել է, որ նման միջոցառումները չափազանց կարևոր են, ու նմանատիպ մրցումներում հաղթողներ և պարտվողներ չեն լինում: «Միջոցառումն ինքնին դրական լիցքեր ու տրամադրություն է հաղորդում, նպաստում է մասնակիցների սպորտային ունակությունների զարգացմանը»,- ասել է Լ. Բաբայանը:

Կրթահամալիրի սաները ֆիզկուլտուրային-առողջարարական միջոցառմանը մասնակցել են երկու թիմով՝ «Արծիվներ» և «Բազեներ»: 6 մրցաձևերի պայքարում միավորների առավելությամբ հաղթել են «Արծիվները»:  ԿԳՄՍ նախարարության մասսայական սպորտի և ֆիզիկական դաստիարակության քաղաքականության վարչության պետ Սուրեն Պռազյանը մասնակից երկու թիմին էլ հանձնել է գավաթներ և նվերներ:

«Բոլորին շնորհավորում եմ հաջողված օրվա կապակցությամբ: Մրցումներն իսկապես անցան լարված պայքարում: Շնորհակալություն եմ հայտնում կրթահամալիրի անձնակազմին և մասնակիցներին միջոցառումը բարձր մակարդակով անցկացնելու համար»,- նշել է Ս. Պռազյանը՝ հավաստելով, որ կրթահամալիրի հետ համագործակցությունը շարունակական է լինելու:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • ԲԱԶՄԱՆԿՅԱՆ ՄԱԿԵՐԵՍ՝ ՈՒՂՂԱՆԿՅԱՆ, ՔԱՌԱԿՈՒՍՈՒ, ԵՌԱՆԿՅԱՆ, ՇԵՂԱՆԿՅԱՆ ԵՎ ՍԵՂԱՆԻ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐ

    Բազմանկյան մակերեսը հարթության այն մասի մեծությունն է, որ գրավում է այդ բազմանկյունը: Բազմանկյունները լինում են ուռուցիկ և ոչ ուռուցիկ: Բերված օրինակներում առաջինը և երկրորդը ոչ ուռուցիկ են, մյուս երկուսը՝ ուռուցիկ: Մակերեսի չափման միավորները 1մմ² = 1մմ∙1մմ 1դմ² = 1դմ ∙ 1դմ = 10սմ ∙ 10սմ = 100սմ² 1մ² = 1մ ∙ 1մ = 100սմ ∙ 100սմ = 10000սմ² 1կմ² =1կմ ∙ 1կմ = 1000մ ∙ 1000մ = 1000000սմ² 1ար= 10մ ∙ 10մ = 100 մ² 1հա=10000 մ²=100 ար Մակերեսների հիմնական հատկություններըՀավասար բազմանկյունների մակերեսները հավասար են:Եթե բազմանկյունը կազմված  է մի քանի բազմանկյուններից, ապա նրա մակերեսը հավասար է այդ բազմանկյունների մակերեսների գումարին:                         S1= 4սմ ∙ 5սմ = 20սմ2                            S2 = 6սմ ∙ 2սմ = 12սմ2                                        S = S1+ S2                                                                  S = 12սմ2 + 20սմ2 = 32սմ2    Քառակուսու մակերեսըՔառակուսու մակերեսը հավասար է նրա կողմի քառակուսուն:   S=a2 Ուղղանկյան մակերեսըՈւղղանկյան մակերեսը հավասար է նրա կից կողմերի արտադրյալին:S=a∙b Զուգահեռագծի մակերեսըԹեորեմ – Զուգահեռագծի մակերեսը հավասար է նրա հիմքի և հիմքին տարված բարձրության արտադրյալին: S=a•h    Եռանկյան մակերեսըԹեորեմ- Եռանկյան մակերեսը հավասար է նրա հիմքի և բարձրության արտադրյալի կեսին: S= 1\ 2 AB ∙ CHՍեղանի մակերեսըԹեորեմ- Սեղանի մակերեսը հավասար է հիմքերի կիսագումարի և բարձրության արտադրյալին:S= 1/2 (AD + BC) ∙ BHԱմփոփումԼրացնել բաց թողնված բառերըՅուրաքանչյուր բազմանկյան մակերեսն արտահայտվում է ... թվով: Հավասար բազմանկյունների մակերեսները ... են: ... մակերեսը հավասար է նրա կողմի քառակուսուն: Զուգահեռագծի մակերեսը հավասար է նրա ... և ... արտադրյալին:ՈՒղղանկյուն եռանկյան մակերեսը հավասար է նրա   ...  արտադրյալի ... : Սեղանի մակերեսը հավասար է նրա ...  ... և բարձրության արտադրյալին: Լուծել խնդիր- 298 Գտնել քառակուսու  մակերեսը, եթե նրա կողմը հավասար է՝ 1,2սմ:Լուծում-  S=a2 S=a•a=1,2սմ•1,2սմ =1,44սմ2Պատ.՝ 1,44սմ2Այս խնդրի  (բ) , (գ) տնային:

  • Урок 10.1 стр. 236,237,238,239. Глава 10 Многогранники "Геометрические тела"

     Дорогие пятиклассники, изучаем тему "Геометрические тела".- Введение: вводим понятие геометрических тел.- Познакомимся с геометрическими телами, научимся распознавать на чертежах и рисунках эти фигуры, в окружающем мире — объекты, для которых эти фигуры являются моделями.- Научимся распознавать на моделях, чертежах, рисунках и в окружающем мире геометрические тела.- Различать многогранники и тела вращения.- Использовать геометрический язык для описания предметов окружающего мира.- Учимся использовать  полученную информацию для решения практических задач по данному учебному материалу.- Формируем знания, умения, навыки по теме "Геометрические тела".Используемый УМК (основной и дополнительный)Дорофеев Г.В. ,Шарыгин И.Ф. Математика: учебник для 5 класса общеобразовательных учреждений./Г.В. Дорофеев, И.Ф. Шарыгин, С.Б. Суворова, Е.А.Бунимович и др. -М.: Просвещение, 2011.Материально-техническое оснащение урока:  компьютер.Желаю вам дорогие ученики прятного и продуктивного обучения.Благодарю вас за усердную работу.

  • Seasons and months of the year.

  • Հայոց եկեղեցու պատմություն 7-րդ դասարան

  • ԱՆԳԼԵՐԵՆ VI ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Անօրգանական քիմիա

    Դասընթացը նախատեսված է հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանի համար։ Այն ներառում է տեղեկություններ մետաղների հիմնական ֆիզիկական և քիմիական հատկությունների մասին։ Դասընթացի ընթացքում ներկայացվում է մետաղների ստացման հիմնական  եղանակները։ Ուսումնասիրվելու են  ալկալիական և հողալկալիական մետաղների խմբերը,  նաև ալյումին  և երկաթ մետաղների բնական միացությունները, ֆիզիկաքիմիական հատկությունները, ստացման եղանակներըն։ Դասընթացում գաղափար է տրվում կոշտ ջրի, կոշտության և դրա վերացման եղանակների մասին։

  • ԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ 8-րդ դասարան

  • ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՀԱՐՑԸ ՓԱՐԻԶԻ ԽԱՂԱՂՈՒԹՅԱՆ ՎԵՀԱԺՈՂՈՎՈՒՄ: ՍԵՎՐԻ ՊԱՅՄԱՆԱԳԻՐ

  • Ինտերակտիվ գործիքների կիրառումը հեռավար ուսուցման ժամանակ

    Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ «Հեռավար ուսուցման  գործիքներ» թեմայով դասընթացում կարող եք ծանոթանալ «Հեռավար ուսուցման հմտություններ» համակարգի հնարավորություններին, Դասընթացը նպատակ ունի  ներկայացնելու այնպիսի էլեկտրոնային հարթակներ և գործիքներ, որոնք կօգնեն ուսուցիչներին ինչպես հեռավար, այնպես էլ դաս-դասարանային  դասավանդման ընթացքում:Յուրաքանչյուր շաբաթ ձեզ համար հասանելի կլինի տվյալ շաբաթվա համար նախատեսված  նյութը: Յուրաքանչյուր շաբաթը կավարտենք գիտելիքների ստուգումով:  Հարգելի՛  մասնակիցներ, մուտք գործեք <<Ծանոթություն >> ֆորում , սեղմեք   <<Ավելացնել քննարկման թեմա>> կոճակը և ներկայացեք, պատմեք ձեր մասին, որպեսզի   ստեղծենք անմիջական և մտերմիկ մթնոլորտ արդյունավետ աշխատելու համար:

  • Համացանց: Որոնման համակարգեր