ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գիտաժողով՝ նվիրված գերմաներենի դասավանդման նոր մեթոդներին

Հոկտեմբերի 16, 2019
Պաշտոնական

Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում հոկտեմբերի 14-15-ը տեղի է ունեցել «Սովորողների խոսքի պրոֆիլային վերլուծություն» խորագրով երկօրյա միջազգային գիտաժողով` նվիրված գերմաներենի դասավանդման նոր մեթոդներին և մոտեցումներին:

Գիտաժողովին, որպես հիմնական բանախոս, հրավիրվել է հայտնի գիտնական, դոկտոր, պրոֆեսոր Վիլհելմ Գրիսհաբերը` Գերմանիայից: Նա գիտաժողովին մասնակից ներկա և ապագա մանկավարժներին ներկայացրել է գերմաներենի, որպես օտար լեզվի ուսուցման նոր մեթոդը,  որին մասնագիտական շրջանակները տվել են «Սովորողների խոսքի պրոֆիլային վերլուծություն» անվանումը:

 Դոկտոր, պրոֆեսոր Վիլհելմ Գրիսհաբերը երախտագիտություն է հայտնել  գերմաներեն դասավանդող հայ ուսուցիչներին, որոնք աշակերտների շրջանում նախապես անցկացրել են հարցումներ, կատարել տեքստային առաջադրանքներ և արդյունքները տրամադրել պրոֆեսորին. «Ես այդ աշխատանքներում տեսել եմ, թե ինչպես են Հայաստանում սովորում գերմաներեն»,-նշել է պրոֆեսորը` հույս հայտնելով, որ նոր մեթոդն ուսուցիչների համար կիրառական նշանակություն կունենա:

Գիտաժողովին մասնակցել են Երևանի և մարզերի դպրոցներում գերմաներեն դասավանդող ուսուցիչները: Նրանք կարևորել են նոր մեթոդի կիրառման վերաբերյալ ձեռնարկը և հույս հայտնել, որ այն կնպաստի գերմաներենի դասավանդման արդյունավետության բարձրացմանը:

Գիտաժողովի մասնակիցներից գերմանացի Հոլգեր Շմիդթն արդեն 5 տարի աշխատում է Հայաստանում, գերմաներեն է դասավանդում և´ դպրոցում, և´ քոլեջում: Վստահեցնում է՝ աշխատանքում մշտապես իրականացրել է լեզվի վերլուծություն,  ունի աշակերտների գիտելիքների ստուգման, գնահատման ծրագիր, բայց կարծում է, որ գիտաժողովին մասնակցությունը, նոր մեթոդի կիրառումը նոր հնարավորություններ կընձեռի գերմաներենի դասավանդման ոլորտում:

Գիտաժողովի մասնակիցներին ողջունել են Խ.Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի ուսումնագիտական գծով պրոռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանը, օտար լեզուների դասավանդման մեթոդիկայի ամբիոնի վարիչ, պրոֆեսոր Մելանյա Աստվածատրյանը:

Գիտաժողովը կազմակերպել է Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանը` Երևանի գերմանական ուսումնամշակութային կենտրոնի հետ համատեղ՝ Հայաստանում ԳԴՀ դեսպանության աջակցությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…