Ի՞նչ են շատ սիրում երեխաները, ինչի՞ց նրանք երբեք չեն հրաժարվի: Իհա՛րկե, շոկոլադ:
Եթե շոկոլադ խոստանաս, նույնիսկ փոքրիկ չարություն չեն անի:
Եվ ահա Վանաձորի թիվ 23 հիմանական դպրոցի 4-րդ «ա» դասարանի դասղեկ Եկատերինա Միրզոյանի և ծնողների մտաhղացումն էր՝ ցույց տալ, թե ինչպես է պատրաստվում շոկոլադը և, իհարկե, համտեսել այն հենց այնտեղ, որտեղ այն պատրաստվում է: Ամբողջ դասարանով մեկնեցին էքսկուրսիա «Գուրմե, դուրմե» շոկոլադի գործարան: Դա դաստիարակչական և ճանաչողական էքսկուրսիա էր:
Նրանց սիրով ու բարեկամաբար դիմավորեցին և ուղեկցեցին գործարան: Այնտեղ տեսաֆիլմի միջոցով նրանց ներկայացրին շոկոլադի ծագման պատմությունը, ցույց տվեցին գործարանի արտադրանքի տեսականին և թե ինչպես է փաթեթավորվում շոկոլադը: Հետո երեխաները իրենց ձեռքով դասավորեցին շոկոլադե սալիկները և փաթեթավորեցին այն: Իսկ երբ իրենց իսկ ձեռքով փաթեթավորված շոկոլադե տուփը նվիրեցին իրենց, նրանց ուրախությանը չափ չկար. առաջին անգամ զգացին իրենց աշխատանքի հաճույքը: Շոկոլադի տուփի վրա գրված էր՝ «Մենք այցելել ենք Gourmet»:
Նրանք շնորհակալություն հայտնեցին գործարանի ղեկավարությանը, աշխատակիցներին և տպավորությունների մասին գրեցին առաջարկությունների գրքում:
Ամեն ինչ հրաշալի էր և հաճելի: Դե ինչ, ինչպե՞ս չսիրել շոկոլադը:
Երեխաները իրենց հետ իրենց ծնողների, ընկերների համար ևս տուն տարան շոկոլադի տեսականի,իսկ իրենք հագեցել էին գործարանի հյուրասիրությունից:
Այնքան մեծ էր տպավորությունը, որ Վանաձոր վերադարձի ճանապարհին նրանք նախագծում էին հաջորդ էքսկուրսիան:
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ