ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

9-րդ «ա» դասարանը և Բագրատունյաց ժառանգությունը

Հոկտեմբերի 9, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Օրերս հյուրընկալ էր Ստեփանավան քաղաքը:

Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի 9-րդ «ա»  դասարանի աշակերտները, ծնողների և ուսուցիչների, ինչպես նաև տնօրեն Տ. Հովսեփյանի ուղեկցությամբ մասնակցեցին Լոռի բերդում կազմակերպված «Բագրատունյաց Ժառանգություն» խորագրով պատմական նշանակություն ունեցող գեղեցիկ միջոցառմանը:

9-րդ «ա» դասարանի տաղանդավոր աշակերտները հանպատրաստից իրենց անմիջական մասնակցությունն ունեցան ժողովրդական երգ-երաժշտության ասպարեզում: Շուշանիկ Քարհանյանը նվագեց քանոն, իսկ Աննա, Մարիաննա Ստեփանյանները և Մանուշակ Չոբանյանը երգեցին զուլալ հայկական երգեր:

Պատմական թատերաբեմ Լոռի բերդում երեխաները հանդիպեցին կրթության և գիտության նախարար Ա. Հարությունյանին, որին հղեցին իրենց հուզող հարցերը՝ կապված ավարտական քննությունների հետ:

Այցելեցին նաև Ս. Սարգսյանի հուշատուն: Այն իսկապես հյուրընկալ ու հյուրասեր մի «օջախ» էր, որի բակից սկսվեց ջերմ ու անկաշկանդ շփումը Ս. Սարգսյանի ազգականների հետ:

Իհարկե ցավալի էր, որ հուշատունը դեռևս չունի պետական աջակցություն, որ Ամենայն հայոց դերասանի վաստակը գնահատվում էր շատ համեստ ու աղքատիկ պայմաններում: Սակայն կարևորն այն  էր, որ երեխաները ու նաև ավագ ներկայացուցիչները սիրալիր մարդկանց ջանքերով ամբողջական մի անկյուն տեսան, որտեղ ամեն իր խոսում էր Մեծ վարպետի անմար փառքի մասին:

Զրույցի ընթացքում ծնող Լ. Ղազարյանը Ս. Սարգսյանի մորաքրոջ աղջկա հետ զրուցեց իրենց ազգակցական կապերից՝ նշելով, որ Ս. Սարգսյանի մոր մետաքսե շալը գտնվում է իրենց մոտ, և մի հարմար առիթով այդ էլ կնվիրաբերեն հուշատանը:

Բակում՝ խնձորենու անուշ բույրով լցված տաղավարում, մի խումբ մարդիկ էին՝ թատերական աշխարհից:

Հետաքրքիր օրն ավարտվեց Աստղիկ Ադամյանի հիանալի ասմունքով: 

  • Photoshop կետային գրաֆիկական խմբագրիչ: Հիմնական գաղափարները և մի քիչ ավելին

    Այս դասընթացը նախատեսված է ինչպես աշակերտների, այնպես էլ ուսուցիչների համար: Հանդիսանում է 9-րդ դասարանի ծրագրի Photoshop բաժնի ավելի համառոտ և մանրամասն նկարագրություն, գործիքների բացատրություն:Ինչպես նաև շատ այլ նյութեր, որոնք ներառված չեն դպրոցական ծրագրում, սակայն շատ կիրառելի են և դարձնում են լիարժեք ծրագրից օգտվելու հնարավորությունները: 

  • Գործնական աշխատանք

    Դասի կառուցվածքի և ուսումնական գործընթացի կազմակերպման ձևերի հարցը էական նշանակություն ունի ժամանակակից դասի տեսության և պրակտիկայի մեջ, քանի որ  դրանցից է մեծապես կախված ուսուցման արդյունավետություն։

  • Շփման ուժ: Շփումը բնության մեջ և տեխնիկայում

  • Երևույթների և նյութերի ճանաչումը

    Բնությունն ուսումնասիրում են ֆիզիկան, կենսաբանությունը, աշխարհագրությունը, քիմիան և այլ գիտություններ: Բնությունն ուսումնասիրող գիտություններն ունեն ընդհանուր անվանում՝ բնական գիտություններ: Բնական գիտությունների ուսումնասիրությունների արդյունքներն օգնում են մարդուն բնությունից ստանալ այն, ինչ անհրաժեշտ է մարդուն՝ կյանքի որակը բարձրացնելու, ճիշտ և լավ ապրելու համար՝ հնարավորինս քիչ վնաս հասցնելով նրան:

  • Ճնշում: Ճնշման ուժ

  • Ճնշում։ Ճնշման ուժ։

  • Կրիայ ծրագրի ուսուցում

    Այս  դասընթացը նկարագրում է «Կրիայ» ծրագրի դասավանդման ուղեցույցը։ Այստեղ քայլ առ քայլ նկարագրվում է յուրաքանչյուր դասի ընթացքը և հանձնարարվում առաջադրանքներ։

  • Հայոց լեզու

    Դասընթացը ստեղծվել է Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի հեռավար ուսուցման հարթակում՝ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող սովորողների համար տնային ուսուցում կազմակերպելու նպատակով։ 

  • Մաթեմատիկա

    Այս դասը ստեղծվել է հեռավար ուսուցման հարթակում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող տնային ուսուցման ենթակա սովորողների համար հեռավար ուսուցում կազմակերպելու նպատակով։Դասընթացը կազմված է հանրակրթական դպրոցի չափորոշչային և ծրագրային պահանջներին համապատասխան՝ հաշվի առնելով նաև սովորողի անհատական ուսումնական պլանի պահանջները։ 

  • Կիսամյակային ամփոփիչ աշխատանք