ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեկնարկվում է դպրոցականների շախմատի 14-րդ օլիմպիադան

Հոկտեմբերի 7, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

Ըստ ՀՀ Շախմատի ֆեդերացիայի կանոնակարգի, ՀՀ դպրոցականների 14-րդ օլիմպիադայի 2-րդ և 3-րդ փուլերը կկազմակերպվեն 2019թ․ հոկտեմբերի 25-ից մինչև նոյեմբերի 20-ը ժամանակահատվածում։:

Մինչ այդ, Կապանի հ․5 հիմնական դպրոցում նախապատրաստական աշխատանքներ են տարվում ներդպրոցական (1-ին փուլ) փուլի անցկացման համար:

Առաջին փուլին մասնակցելու ցանկություն են հայտնել 3-8-րդ դասարանների 39 աշակերտներ:

Հոկտեմբերի 4-ին նախնական մրցապայքարում խաղացել են համարժեք տարիքային խմբերի աշակերտները, որոնցից հաղթողները մրցակցել են ավագ խմբի հաղթողի հետ:

Մրցաշարը կշարունակվի ամբողջ շաբաթվա ընթացքում, իսկ լավագույն 4-ը, որից 1-ը կլինի աղջիկ, կմասնակցեն համայնքային փուլին:

Կապանի N5 հիմնական դպրոց

  • հեքիաթն է կանչում մեծամանուկներ

    պատմել հեքիաթների դերի և նշանակության մասին, ցույց տալ դրանց կարևորությունը և՛ մեծերի, և՛ փոքրերի կյանքում, բացահայտել յուրաքանչյուրի ներսում գտնվող հեքիաթը:

  • «Մասիսից դեպի Ագռավաքար » Ճամփորդությունը շարունակվում է

    Մտքով երբևէ բարձրացե՞լ ես Մասիս : Երբևէ մտածե՞լ ես թե ինչ ճանապրհ Մասիսից դեպի Ագռավաքար:

  • Համաշխաևհային պատմություն

  • Բառի համանունությունը և բազմիմաստությունը

    Այս դասընթացում հակիրճ կներկայացնենք համանուն և բազմիմաստ բառերի տարբերությունները, որը հաճախ է թյուրիմացության տեղիք տալիս. երբեմն երեխաները չեն տարբերում համանուն և բազմիմաստ բառեը, ասենք, օրինակ, համանուն բառերը առանձին-առանձին կարող են բազմիմաստություն ունենալ:

  • Անհատական ուսուցման պլան

    Անհատական ուսուցման պլանը լրացվում է ԴՊՐՈՑԻ և ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԻ կողմից սահմանված կարգով գնահատված կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող յուրաքանչյուր երեխայի համար:Սովորողի ուսուցումն ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐՈՎ կազմակերպելու վերաբերյալ որոշումը կայացնում է դպրոցի մանկավարժական խորհուրդը՝ հիմք ընդունելով ԾՆՈՂԻ ԴԻՄՈՒՄԸ և ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՈՒ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԽՄԲԻ համատեղ եզրակացությունը:Անհատական ուսուցման պլանը կառուցվում է հանրակրթության պետական չափորոշչով սահմանված ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԲՆԱԳԱՎԱՌՆԵՐԻ համար, ըստ հանրակրթության աստիճանների, կրթական ծրագրերի բովանդակության պարտադիր նվազագույն պահանջների հիման վրա:Ուսումնական առարկաների ծրագրերի բովանդակության հարմարեցումների հիման վրա էլ մշակվում են երեխաների անհատականացված ծրագրային բաղադրիչների ուսուցման պլանավորումները յուրաքանչյուր առարկայի համար:ԱՈՒՊ-ի մշակումները հիմնված են հանրակրթական պետական կամ այլընտրանքային ծրագրերի դասավանդման հաջորդականության և ծրագրային նյութերի ծավալների վրա:Սովորողի կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքից ելնելով ԱՈՒՊ-ները կարող են տարբերվել «Հանրակրթության պետական չափորոշչով» սահմանված հանրակրթական ծրագրերի բովանդակության պարտադիր նվազագույն պահանջներից և առարկաների ծրագրային նյութի ծավալներից:ԱՈՒՊ-ում հանրակրթական հիմնական ծրագրերի բովանդակությունը կարող է պարզեցվել և հարմարեցվել աշակերտի մտավոր և ֆիզիկական կարողությունների առավելագույն ներուժին:  Աղբյուրը՝ Ս. Թադևոսյան, «Անհատական ուսուցման պլանի մշակման» մեթոդական ուղեցույց-ձեռնարկ, Երևան, Հեղինակային հրատարակություն, 2016թ., էջ 17-18

  • Ինչպես պետք է վարվել վտանգավոր իրավիճակներումում

    Անձնական անվտանգության , ապահովության և առողջության պահպանումը մարդու կենցաղում ամենակարևոր խնդիրներից է: Ներկայիս շրջակա միջավայրում նկատվում է մարդու գործնեության հետևանքով ծագած վտանգների աճ : Դրանք բազմազան են և փոփոխական :Ուստի ժամանակակից մարդուն պաշտպանական միջոցներ են հարկավոր: Եվ դա ոչ թե շրջակա միջավայրից մեկուսացումը պետք է լինի , այլ ոչ ստանդարտ իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու, որոշում կայացնելու , իրավիճակը վերլուծելու հմտությունների ձևավորումը:  Տվյալ թեման չի ենթադրում մեխանիկորեն անվտանգության կանոնները մտապահելը , այն նպատակ ունի համապատասխան վարքի դրսևորում ձևավորել:

  • Շարժման խնդիրներ

  • Համակարգչային հմտություններ,ՏՏ տեխնոլոգիաներ

    Դասընթացի նկարագիրը Կառավարման բնագավառի բազմաթիվ խնդիրների լուծման ալգո­րիթմներն այնպիսին են, որ դրանց իրականացումը գործնականորեն անհնար է առանց ժամանակակից համակարգիչների կիրառման: Դա հատկապես վերաբերում է այն խնդիրներին, որոնց լուծման համար պետք է կատարել մեծ թվով գործողություններ, որի ընթացքում մշակվում են բավականաչափ մեծածավալ տվյալներ:  «Համակարգչային հմտություններ» դասընթացի նպատակն է` ունկնդիրներին ծանո­թացնել ժամանա­կակից համակար­գիչների տեխնիկական միջոցներին, դրանց գործառութային հնարավորու­թյուն­ներին, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների հիմունք­ներին և գործնական աշխատանքների շնորհիվ նրանց համար հնարավորություն ստեղծել ձեռք բե­րելու համակարգիչներով աշխատելու հմտություններ: Դասընթացն ունի գործնական ուղղվածություն: 

  • Изучение односоставных предложений

    Изучение односоставных предложений 

  • Տասնորդական կոտորակներ