ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«WCIT 2019» ՏՏ համաշխարհային 23-րդ համաժողովը՝ Երևանում

Հոկտեմբերի 7, 2019
ՏՀՏ նորություններ Պաշտոնական

«WCIT 2019»․ Աշխարհում տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտի խոշորագույն իրադարձությունը 2019 թվականին անցկացվում է Երևանում, հոկտեմբերի 6-9-ը։ Համաժողովը հյուրընկալվել է Հայաստանում՝ ՀՀ կառավարության բարձր հովանու ներքո և աջակցությամբ։ Համաժողովը կազմակերպում է Առաջատար տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միությունը։ Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների համաշխարհային համաժողովը հիմնադրվել է 1978 թվականին՝ Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և ծառայությունների համաշխարհային դաշինքի կողմից: Համաժողովն անցկացվում է երկու տարին մեկ անգամ:

Կ.Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում այսօր տեղի է ունեցել տեղեկատվական տեխնոլոգիաների 23-րդ համաշխարհային համաժողովի պաշտոնական բացման արարողությանը: Մասնակցում են 70 երկրից ժամանած ավելի քան 2500 առաջնորդներ, նորարարներ, քաղաքական գործիչներ, հետազոտողներ, արվեստի և շոու բիզնեսի ներկայացուցիչներ։

Վարչապետ Փաշինյանը հանդես է եկել բացման ելույթով, որում նշել է.

«Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների 23-րդ համաշխարհային կոնգրեսի հարգելի մասնակիցներ, հարգելի հյուրեր,

ողջունում եմ ձեզ Հայաստանի Հանրապետության մայրաքաղաք Երեւանում՝ համաշխարհային նշանակության այս հավաքի բացման առիթով։

Մեզ համար մեծ պատիվ է և հաճույք այսպիսի համաժողով հյուրընկալելը, որովհետեւ այն շատ լավ առիթ է ձեզ եւ ձեր միջոցով միջազգային հանրության հետ խոսելու Հայաստանը բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերական երկիր դարձնելու մեր ռազմավարության մասին, եւ ես հույս ունեմ՝ մեր երկրում անցկացրած մի քանի օրերի ընթացքում դուք կզգաք այն նոր էներգիան եւ մթնոլորտը, որ մեր երկիրը համակել է նախորդ տարի Հայաստանում տեղի ունեցած ոչ բռնի, թավշյա, ժողովրդական հեղափոխու-թյունից հետո։

Ուզում եմ ընդգծել, որ այդ հեղափոխությունը տեղի ունեցավ ապակենտրոնացման միջոցով, ինչի արդյունքում Հայաստանը համաշխարհային քարտեզի վրա դարձավ ժողովրդավարության կենտրոն։

Քաղաքական հեղափոխությունից հետո այժմ մենք գտնվում ենք տնտեսական հեղափոխության շրջափուլում, որը նույնպես տեղի է ունենում ապակենտրոնացման շնորհիվ, որովհետև մենք տնտեսական հեղափոխության հիմնական միջոց համարում ենք յուրաքանչյուր քաղաքացու անհատական ջանքը, անհատական նախաձեռնությունը, որը նա անում է ոչ թե կառավարության հրահանգով, այլ իր անձնական որոշումներով, իր անձնական նպատակներով և ամբիցիաներով։

Մեր երկրի տնտեսությունը տպավորիչ աճ է գրանցում, այս պահին ունենք 7 տոկոս տնտեսական աճ, մեր երկրում տուրիզմը տպավորիչ աճ է գրանցում, այս տարի ունենք տուրիզմի շուրջ 13 տոկոս աճ, տպավորիչ աճ է գրանցում նաեւ տեխնոլոգիական ապրանքների արտահանումը. առաջին յոթ ամսվա կտրվածքով միջին տեխնոլոգիատար ապրանքների արտահանումը մեր երկրից աճել է 40.9 տոկոսով, իսկ բարձր տեխնոլոգիատար ապրանքների արտահանումը՝ 34.4 տոկոսով:

Այս ամենը մեզ վստահություն է տալիս, որ Հայաստանում տեղի ունեցող տնտեսական հեղափոխությունն իր հերթին կհանգեցնի տեխնոլոգիական հեղափոխության, եւ մենք կկարողանանք Հայաստանը դարձնել տեխնոլոգիական, նորարարական առաջատար երկրներից մեկն աշխարհում, իսկական տեխնոլոգիական կենտրոն։

Այս նպատակը մեզ հասանելի եւ իրատեսական է թվում նաեւ այն պատճառով, որ հայ ժողովրդի բազմաթիվ զավակներ տեխնոլոգիական հանրահայտ նորարարությունների հեղինակներ են։

1853 թվականին մեր հայրենակից Հովհաննես Ղուկասյանն ստեղծեց կերոսինային լամպը՝ այսպիսով նոր ուժ հաղորդելով տեխնոլոգիական լուսավորության դարաշրջանին, հեղափոխություն իրականացնելով մարդկանց առօրյա կյանքում։

1854 թվականին մեր հայրենակից Քրիստափոր Տեր-Սերոբյանն ստեղծեց ԱՄՆ դոլարի կանաչ գույնը, եւ այդ կանաչը մինչեւ հիմա համարվում է դոլարի բացառիկ գույն։

1911 թվականին մեր հայրենակից Գաբրիել Կազանչյանն ստեղծեց մազեր չորացնող սարքավորումը՝ բոլորիս հայտնի ֆենը։

1916 թվականին մեր հայրենակից Ստեփան Ստեփանյանն ստեղծեց մեխանիկական բետոնախառնիչը, որը ժամանակակից աշխարհում նույնքան տարածված է, որքան ֆենը։

1930-ականներին մեր հայրենակից Հովհաննես Ադամյանը ձեւակերպեց եւ ստեղծեց այն ալգորիթմը, տեխնոլոգիան, որը հնարավոր դարձրեց գունավոր հեռուստացույցների ստեղծումը։ Ժամանակակից աշխարհը դժվար է պատկերացնել առանց գունավոր հեռուստացույցի, դոլարի կանաչի, ֆենի, կամ մեխանիկական բետոնախառնիչի։

1931 թվականին, մեր հայրենակից Ասատուր Սաֆարյանն ստեղծեց ավտոմեքենաների ավտոմատ փոխանցման տուփը՝ նոր հեռանկարներ բացելով ավտոմոբիլաշինության հետագա զարգացման համար։

1939 թվականին մեր հայրենակից Լյութեր Գեւորգ Սիմիջյանն ստեղծեց բոլորիս հայտնի բանկոմատը, որը նույնքան տարածված է ժամանակակից աշխարհում, որքան դոլարը, որքան ֆենը, որքան բետոնի մեխանիկական խառնիչը, որքան գունավոր հեռուստացույցը, ավտոմատ փոխանցումատուփով ավտոմեքենան։

1960-ականներին մեր հայրենակից Միքայել Տեր-Պողոսյանը դարձավ տոմոգրաֆիայի հիմնադիրներից մեկը, որը հեղափոխական նշանակության նորարարություն էր առողջապահության ոլորտում։

1970-ականներին մեր հայրենակից Ռայմոնտ Տամատյանն ստեղծեց մագնիսական ռեզոնանսային սկանավորման սարքը, որը մի նոր հեղափոխություն դարձավ առողջապահության ոլորտում։

Այս երկու հայտնագործությունները միլիոնավոր, հարյուր միլիոնավոր կյանքեր են փրկել ամբողջ աշխարհում, բարելավել են հարյուր միլիոնավոր մարդկանց կյանքի որակը։

1995 թվականին մեր հայրենակից Էմիկ Ավակյանն ստեղծեց հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար նախատեսված ինքնագնաց սայլակը՝ փոխելով հաշմանդամություն ունեցող միլիոնավոր մարդկանց կյանքը։

2006 թվականին մեր հայրենակից Յուրի Օգանիսյանը հայտնաբերեց Մենդելեեւի պարբերական աղյուսակի 118-րդ քիմիական տարրը, որը հենց գիտնականի պատվին կոչվում է ogannesson:

Այս թվարկումը դեռ երկար կարելի է շարունակել՝ հիշատակելով աշխարհահռչակ «Միգ» ինքնաթիռների հեղինակ Արտյոմ Միկոյանին, ամերիկյան բանակում օգտագործվող հակագազերի հեղինակ Արթուր Բլբուլյանին, պլաստիկ վիրաբուժության համահիմնադիրներից մեկին՝ Վարազդատ Կազանջյանին, ժամանակակից միալծակ ծորակի հեղինակ Ալեքս Մանուկյանին։

Այս ամենը եւ այն փաստը, որ խորհրդային առաջին համակարգիչը՝ «Նաիրի» անունով ստեղծվել է Հայաստանում, այն փաստը, որ մեր բազմաթիվ հայրենակիցներ գործուն մասնակցություն են ունեցել խորհրդային եւ ամերիկյան տիեզերա¬կան ծրագրերում, այն փաստը, որ այսօր էլ համաշխարհային տեխնոլոգիական, նորարարության ոլորտում մեր շատ հայրենակիցներ լրջագույն հաջողություններ են գրանցում, մեզ վստահություն է տալիս, որ Հայաստանն իսկապես դառնալու է տեխնոլոգիական ոլորտի կարեւոր կետերից մեկն աշխարհում, կարևոր կենտրոններից մեկն աշխարհում։

Այս նպատակով մենք ընդարձակ հարկային արտոնություններ ենք նախատեսել Հայաստանում նոր ստեղծվող տեխնոլոգիական ընկերությունների համար, որոնք մինչեւ 2023 թվականն ազատված են շահութահարկից և վճարում են ընդամենը տասը տոկոս եկամտային հարկ։ Որպես արդյունք՝ մեր երկրում տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտը վերջին յոթ տարում աճել է շուրջ հինգ անգամ եւ ամեն տարի կայուն 20-25 տոկոսանոց աճ է գրանցում։

Մենք խնդիր ենք դրել լրջորեն զարգացնել կրթությունը՝ սկսած նախակրթարաններից մինչեւ մագիստրա¬տուրա եւ ասպիրանտուրա եւ ասում ենք, որ մեր երկրում կրթությունը պետք է դառնա ազգային ապրելակերպ՝ այն տրամաբանությամբ, որ մեր երկրում մարդը երբեք ու երբեք չպետք է դադարի սովորել եւ մեր բոլորի՝ սկսած վարչապետից ավարտած համակարգչային օպերատորով, կրթական ցենզը, պրոֆեսիոնալ մակարդակն ամեն հաջորդ օր պետք է ավելի բարձր լինի, քան նախորդ օրը։

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների համաշխարհային 23-րդ կոնգրեսի սիրելի մասնակիցներ,

մենք հավատում ենք, որ Հայաստանը կարող ենք դարձնել դրախտ տաղանդավոր մարդկանց համար։

Ինչպես երկար տարիներ, աշխարհի տարբեր երկրներ՝ Ֆրանսիան, Ռուսաստանը, Ամերիկայի Միացյալ Նահանգները, Սինգապուրը, Մեծ Բրիտանիան, Հնդկաստանը, Իրանը, բազմաթիվ այլ երկրներ սեփական տաղանդը զարգացնելու եւ դրսեւորելու, կրթություն ստանալու եւ հայտնագործություններ անելու հնարավորություն են տվել Հայոց ցեղասպանությունից մազապուրծ մեր բազմաթիվ հայրենակիցների, որոնց մի մասին ես հիշատակեցի որպես համաշխարհային նշանակության նորարարությունների հեղինակների, այնպես էլ հիմա՝ ազատ եւ զարգացող ինքնիշխան Հայաստանի Հանրապետությունը դառնում է ավելի ու ավելի գրավիչ երկիր տեխնոլոգիական, կրթական, նորարարական ներդրումների, գործունեության եւ կրթության համար։

Մենք ընդամենն ամիսներ առաջ ստեղծել ենք նոր՝ Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարություն, որպեսզի ոլորտով հետաքրքրված բոլոր մասնագետները, սկսնակները, ներդրողներն ու գործընկերներն իմանան, նրանց համար կոնկրետ լինի, թե Հայաստանում որն է իրենց հասցեն։

Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարար Արշակյանն այս համաժողովը Հայաստանում անցկացնելու ամենամեծ ջատագովներից մեկն էր, եւ ես հույս ունեմ, որ այս հիրավի հիշարժան իրադարձությունը շատ բան կփոխի տեխնոլոգիական աշխարհի եւ Հայաստանի Հանրապետության հարաբերություններում։

Եվ մեզ բոլորիս, սիրելի ներկաներ, հաջողություններ եմ մաղթում բարձր տեխնոլոգիաների միջոցով աշխարհն ավելի մարդասեր, ավելի աստվածավախ, ավելի քաղաքակիրթ ու հանդուրժող դարձնելու գործում։

Հարգելի հյուրեր,

Տեխնոլոգիան՝ տեխնոլոգիա, բայց խնդրում եմ բաց չթողնեք հայկական արեւահամ մրգերը, անմոռանալի խորտիկները, դրախտային գինին ու կոնյակը վայելելու այս բացառիկ հնարավորությունը։

Եվ, իհարկե, հայկական աշունը, որը տաք ու հյուրընկալ է, ինչպես միշտ։ Հույս ունեմ՝ Առաջատար տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միությունը Հայաստանը վայելելու ժամանակ է թողել մեր բոլոր հյուրերի համար։

Շնորհակալ եմ ուշադրության համար»:

Նյութի աղբյուրը. Հայաստանի Հանրապետության վարչապետ․ Մամլո հաղորդագրություններ

  • Հայաստանը մեր հայրենիքն է

    Ողջույն:Այս թեմայի ուսումնասիրության ընթացքում շրջելու ենք Հայաստանի տեսարժան վայրերով,ծանոթանալու ենք  նոր մարդկանց հետ,ովքեր ոչինչ չեն խնայել իրենց հայրենիքի համար,հարստացնելու ենք մեր գիտելիքները  Հայաստանի մասին:

  • Երկնքից երեք խնձոր ընկավ

      Հեքիաթները   ճշմարիտ  են ։Ոչ  թե  որովհետև  դրանք  պատմում  են , թե  վիշապներ  գոյություն  ունեն , այլ  որովհետև  դրանք  պատմում  են , որ  վիշապներին  կարելի   է  հաղթել։                                                                                             Նեյլ  Գեյման

  • Հայոց լեզու և գրականություն

      Ժամանակակից կրթական քաղաքականության մեջ կարևորում և դրական եմ համարում, որ կրթակարգն ստեղծվում է հետազոտությունների հիման վրա: 1.    Աշակերտներին հնարավորություն է տալիս բացահայտելու սեփական ընդունակությունները, շնորհները, հետաքրքրությունները, արժանիքներն ու նախասիրությունները: 2.    Կրթական գործընթացներն այնպես են մատուցվում, որ հետագայում աշակերտը կարողանա սեփական, ինքնուրույն ներդրումն ունենալ հասարակական կյանքում: 3.    Հետազոտության միջոցով ձեռք բերած փորձառությունը աշակերտներին օգնում է և նպաստում սոցիալական բնավորության ձևավորմանը: Կարևորում եմ նաև ժամանակակից մեթոդների  կիրառումը ուսումնական գործընթացում:   Պետական չափորոշիչներում հստակ նշվում են տրամաբանական կարողությունների և հմտությունների կարևորությունը սովորողի կյանքում, նրան ծանոթացնում ճանաչողական մեթոդներին և սովորեցնում դրանք գործնականում կիրառել, այդ թվում` ա գիտելիքներ ձեռք բերել զգայության, ընկալման, և մտապատկերման միջոցով բ. տեղեկատվական տեխնոլոգիաների միջոցով գ. վերլուծել` քննարկաման , մեկնաբանման, համեմատության միջոցով դ. մտահանգումներ անել` հակադրման, բնութագրման, ամփոփման , կշռադատման, ծրագրման միջոցով : ե. ինքնուրույն որոշումներ կայացնել և հիմնավորել զ. նպատակներ դնել և իրականացնել է. անաչառ գնահատել սեփական ուժերը և  զբաղվել ինքնադաստիարակությամբ և ինքնակրթյությամբ, գիտակցել, որ գիտությունը, արդիական տեխնոլոգիաները  կրթության մեծագույն արժեքներ են ժամանակակից աշխարհում ը. հարգել Հայաստանի պետական խորհրդանիշները, մարդու իրավունքները, լինել մարդասեր, հանդուրժող, բարեկիրթ և օրինապահ: Հիմա` 1.      Ժամանակակից կրթական քաղաքականության բացասական կողմերից է` տեղեկատվական տեխնոլոգիաների մեծապես տուրք տալը, որը տանում է ավանդական և արդիական ուսուցման մեթոդների ներդաշնակության խախտմանը,  արդյունքում հետ է մղում կենդանի գրքի,  ընթերցանության ձգտումը: 2.      Ժամանակակից կրթության քաղաքականության բացասական  կողմերց է նաև ուսումնական ծրագրերի անարդյունավետ ծանրաբեռնումը: 3.      Կրթությունը պետք է արտահայտի հասարակության տարբեր շերտերի նաև սոցիալական հասարակարգի ձգտումները: 4.      Պահանջարկը պետք է ներդաշնակ լինի կրթության հրամցրած առաջարկին, որը սակայն այնքան էլ այդպես չէ:

  • ԱՌՆՉՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՈՒՂՂԱՆԿՅՈՒՆ ԵՌԱՆԿՅԱՆ ԿՈՂՄԵՐԻ ԵՎ ԱՆԿՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

  • Եղիշե Չարենցը

                                     Ներածություն Եղիշե  Չարենցը  մեր  մեծագույն  բանաստեղծն է , մեծ է նրա ազդեցությունը մեր գրականության վրա, մեր երիտասարդության վրա.                                                                                                          Ակսել  բակունց   Ինչպես արվեստի ցանկացած տեսակ, այնպես էլ գրականությունը, ներգործելով մարդու երևակայության և հոգեկերտվածքի վրա, հղկում է նրա մտածելակերպը, լայնացնում մտահորիզոնը, կրթում է նրան, արթնացնում է ազնիվ ըմբռնումներ ու զգացումներ: Այն մարդու ստեղծագործ աշխատանքի տեսակ և իրականություն ճանաչելու յուրահատուկ եղանակ է՝ գեղարվեստական կերպարների և խոսքի միջոցով արտացոլելով իրականությունը:    Եղիշե Չարենցի կյանքի ու գործի մասին շատերն են գրում և շատ են   գրում: Չարենցի ստեղծագործությունը մի նոր դարաշրջան է հայ գեղարվեստական մտքի ասպարեզում, որն առանձնահատուկ տեղ է գրավում գրականության մեջ: Հանճարեղ գրողի ստեղծագործությունն  ունի շատ երակներ ու շերտեր, որոնք ուրույն իմաստ և հնչեղություն են ստանում յուրաքանչյուր նոր առնչության դեպքում: Հանճարեղ գրողի ստեղծագործությունը ամեն նոր սերնդի համար կպահպանի ուրույն հմայք և թաքուն հստակություն:    Չարենցի պոեզիայի, ինչպես նաև՝ նրա հրատակչական գործունեության մասին չարենցագիտության մեջ բավականին խոսվել է, նշվել է նրա մեծ ընթերցասիրության, ընտիր գրադարանի, պոլիգրաֆիական զարմանալի գիտելիքների ու նուրբ ճաշակի մասին: Փաստվել է որ մի քանի տարի՝ 1928-ից մինչև 1933թ-ը, վարելով Պետական հրատարակչություն գեղարվեստական բաժինը, Չարենցը  հայտնի է դարձել իբրև Հայաստանի ցայսօր չգերազանցված հրատարակիչը, հրատարակչական գործ մեջ դնելով և' իր անսպառ եռանդը, և՛ անթերի ճաշակը, և' գեղարվեստական մեծ կուլտուրան, ինչպես նաև ՝  գիրքը, գրականությունը, մշակույթը Չարենցի ոճի տարերն են:  1930թ-ին Երևանում լույս է տեսնում Չարենցի <<Էպիքական լուսաբաց >> ժողովածուն, որը բանաստեղծը նվիրել էր կնոջը՝ Արփենիկ Չարենցին՝ << Նվիրում եմ գիրքս հիշատակին կնոջս, ընկերոջս, հերոսական բարեկամիս՝ Արփենիկ Չարենցին>>: Գրքում նաև Արփենիկին ձոնված երկու սոնետ կա: Առաջինում  Չարենցը գրում էր.                  <<Իմ բարեկա՛մ, իմ սե՛ր,                      Հերոսական ընկեր,                      Դու ապրեցիր,  անցար և էլ չկաս հիմա,                      Սակայն դեռ կյանքը կա և չի՛ դարձել   ամա,                      Եվ  ոչ՛ մի աստղ վերից դեռ ներքև չ՛ի ընկել>> <<Էպիքական լուսաբաց>> ժողովածուում,  որով նշանավորվեց  Չարենցի ստեղծագործության նոր փուլը, նկատելի է  էական զարգացումներ, կարելի է ասել՝ հենց ժողովածուի վերնագրի ոգով: Առաջին  հիշարժան զարգացումը, որ նաև շրջափուլային նոր անցման ցուցիչ է, այն է, որ երգերին զուգահեռ շատ են քնարերգությունների կիրառությունները: Եթե երգերն ու քնարերգությունները համաբանում ենք ըստ այդ տրամաբանության, ստացվում է, որ <<Էպիքական լուսաբաց >> -ում Չարենցը սկսում է կարևորել բանաստեղծության գիտության խնդիրը:<<Ընթերցող պոետին>>բանաստեղծության մեջ դա առավել քան պարզ է ակնարկված  Զարմանքո՛վ  գուցե դու նայես իմ այս     Գրքի էջերին՝ թե՛ անշուք, թե՛ պարզ,  Հեգնաքով գուցե ժպատաս ու ասես.         Թե պոետը մեր այս ու՞ր է հասել…        Բայց  հասել է նա մի ջինջ պարզության,  Որ ձեռք է բերում <<դժվար վարժությամբ>>…

  • Հայաստանը և հայ ժողովուրդը առաջին աշխարհամարտի տարիներին

    1914 թվականի օգոստոսի 1- ին սկսվեց առաջին աշխարհամարտը։ Հայաստանի և հայ ժողովրդի համար ստեղծվեց դժվար իրավիճակ `  ինչ  դիրքորոշում ունենալ, որպեսզի ապահովենք արևմտահայերի անվտանգությունը։ Որոշում կայացվեց, որ հայ կամավորական ջոկատներ կազմավորվեն և աջակցեն ռուսական բանակին։ Կազմավորվեցին 8 ջոկատներ, որոնք ոչ միայն փայլուն մասնակցեցին մարտական գործողություններին, այլև դարձան ազգային կանոնավոր զինուժ։  Առաջին աշխարհամարտի ընթացքում ապահովել արևմտահայերի անվտանգությունը չստացվեց։ Մենք տեսանք Մեծ եղեռն, կորցրինք  Արևմտյան Հայաստանը և միայն մայիսյան հերոսամարտերի շնորհիվ (Սարդարապատ, Բաշ- Ապարան, Ղարաքիլիսա) պահպանեցինք Արևելյան Հայաստանը, ավելին ` Արևելյան Հայաստանը 1918 մայիսի 28- ին անկախացավ և ստացավ իրավական ճանաչում Փարիզի վեհաժողովում։Խմբային աշխատանք ՈՒԿԵ միջոցով աշակերտներին բաժանել 8 խմբի։ Յուրաքանչյուր խմբին հանձնարարել մեկ թեմա, որից հետո աշակերտները կփոխեն իրենց խմբերը եւ փոխադարձաբար կմատուցեն իրենց նյութերը, մինչեւ թեմային հատկացված ժամերի ավարտը։ Բանավեճ Նպատակահարմա՞ր էր արդյոք ստեղծել կամավորական ջոկատներ։ ԲառարանՀատուկ կազմակերպություն  Արեւմտահայ ազգային խորհուրդ Հայոց ազգային խորհուրդ Անդրկովկասյան հատուկ կոմիտե Անդրկովկասյան կոմիսարիատ Առանձին հայկական կորպուս 

  • Հայոց լեզու 7-րդ դասարան

    Հարգելի՛ աշակերտներ, այս դասընթացը հնարավորություն կտա  մանրամասն ուսումնասիրել բայը որպես խոսքի մաս:Դասընթացը կազմել է հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Էլենա Հակոբյանը:7-րդ դասարանի հայոց լեզվի դասագրքից կարող եք օգտվել հետևյալ հղմամբ.https://fliphtml5.com/fumf/lgbfԲայ թեման ներկայացված է դասագրքի 79-րդ էջից սկսած:

  • Մասշտաբ

    Դասընթացի  նպատակն  է, որ  աշակերտները  իմանան, թե  ինչ  է  մասշտաբըԿարողանան  քարտեզի  կամ  պատկերի  մասշտաբի  միջոցով  հաշվարկել  երկու  վայրերի  իրական  հեռավորությունըԿարողանան  ,երկու  վայրերի  իրական  հեռավորությունը  իմանալով, հաշվարկել  նրանց  պատկերների  հեռավորությունը  քարտեզի  վրա

  • Էրիխ Ռասպե «Բարոն Մյունխհաուզենի ճանապարհորդությունը դեպի Լուսին»

    Գերմանացի գիտնական Ռուդոլֆ Էրիխ Ռասպեի «Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները» երևակայական պատմությունների մասին գրված ամենահայտնի գրքերից մեկն է: Այն կազմված այն պատմություններից, որոնք պատմում է բանակի պաշտոնաթող կապիտան Կարլ Ֆրիդրիխ ֆոն Մյունխհաուզենը , որը հայտնի է պատերազմի և որսորդական փորձի մասին իր չափազանցված և երևակայական արկածներով:Բարոն Մյունխհաուզենի անունը դարձել է պարծենկոտ ու սուտասան մարդու հոմանիշը:«Բարոն Մյունխհաուզենի արկածները» աշխարհի ամենաուրախ գրքերից մեկն է: Ահա արդեն 200 տարի է` այն ընթերցում են աշխարհի տարբեր երկրներում :

  • Օտար լեզու

    1. Ծանոթացնել ֆրանսերեն լեզվի առանձնահատկություններին: 2. Նպաստել բառապաշարի հարստացմանը, ֆրանսերենի քերականության իմացությանը: 3. Զարգացնել բանավոր և գրավոր խոսքը: 4. Նպաստել տեքստերի յուրացմանը և նպաստել թարգմանչական հմտությունների զարգացմանը.