Բրիտանիայի Օքսֆորդ քաղաքում անցկացվել է «Ստեղծարար միտք» բարձրագույն կրթության ձեռներեցության ծրագրի առաջին տարվա ամփոփիչ համաժողովը: Համաժողովի ընթացքում հայտնի են դարձել Բրիտանական խորհրդի կազմակերպած «Մեծ գաղափարների մարտահրավեր» (Creative Spark Big Idea Challenge) մրցույթի եզրափակիչ փուլի մրցանակակիրները, որոնք ներկայացնում էին Ղազախստանը, Ուզբեկստանը, Ղրղզստանը, Հայաստանը, Վրաստանը, Ադրբեջանը և Ուկրաինան: Մրցույթին մասնակցած միջազգային 9-ը թիմերից «Սոցիալական ազդեցություն» անվանակարգում մրցանակակիր է ճանաչվել Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի «ԳրինԴոմ» (GreenDom) թիմը: Իր ստարտափ գաղափարը իրագործելու համար թիմը կստանա 3000 ֆունտ ստերլինգ գումարի դրամաշնորհ, ինչպես նաև մենթորություն Լոնդոնի Մետրոպոլիտեն համալսարանի կողմից:
Հիշեցնենք, որ 2018 թվականի սեպտեմբերի 4-ին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և Բրիտանական Խորհրդի միջև կքնվել էր համագործակցության հուշագիր, որի շրջանակում ՀՀ 6 բուհեր հնարավորություն ստացան ստեղծարար ոլորտի ու ձեռնարկատիրական կրթության զարգացմանն ուղղված ծրագրեր իրականացնել: Արդյունքում՝ Բրիտանական խորհրդի կազմակերպած «Մեծ գաղափարների մարտահրավեր» մրցույթին Հայաստանից ներկայացվել էր 43 ստարտափ նախագիծ, որոնցից ազգային հաղթող էր ճանաչվել ԵՊԼՀ «ԳրինԴոմ» թիմը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ