ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կրթության ոլորտում հայ֊իսրայելական համագործակցության նոր հնարավորություններ. ԿԳՄՍ նախարարն ընդունել է Իսրայելի դեսպանին

Հուլիսի 10, 2019
Պաշտոնական

Այսօր ՀՀ կրթության գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանն ընդունել է Իսրայելի Պետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Էլիավ Բելոցերկովսկիի գլխավորած պատվիրակությանը։

Նախարարը, ողջունելով դեսպանի գլխավորած պատվիրակությանը, ընդգծել է, որ այն համագործակցության ներուժը, որն առկա է երկու երկրների հարաբերություններում, այս պահին լիարժեք չի օգտագործվում:

«Վստահ եմ, որ նման հանդիպումները կդառնան այն երաշխիքները, որոնք կապահովեն երկու երկրների միջև համագործակցության ընդլայնումը՝ հատկապես մասնագետների փոխանակման, գիտության և տեխնոլոգիաների զարգացման բնագավառներում»,-նշել է նախարարը։

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են Իսրայելի միջազգային զարգացման  ՄԱՇԱՎ  գործակալության հետ գիտակրթական ոլորտում համագործակցության հնարավորությունները, մասնավորապես, մասնագետների վերապատրաստման և փորձագետների փոխանակման համատեքստում։ Դեսպանը հայտնել է իսրայելական կողմի պատրաստակամությունը հյուրընկալելու հայ ուսանողներին՝ ասպիրանտական կրթություն ստանալու և postdoctoral research (ասպիրանտուրայից հետո իրականացվող հետազոտական աշխատանք) կատարելու:

«Մեզ համար Հայաստանի հետ հարաբերությունների զարգացումը գնալով ավելի կարևոր է դառնում։ Ինչպես Հայաստանը, այնպես էլ Իսրայելը, հարուստ չեն բնական ռեսուրսներով, մեր գլխավոր հարստությունը մարդիկ են, և կրթության ոլորտում իրականացվող ներդրումներն այս առումով շատ կարևոր են»,-նշել է Իսրայելի արտակարգ և լիազոր դեսպանը։

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը, իր հերթին, արտահայտել է հայկական կողմի պատրաստակամությունն աջակցելու Երուսաղեմի Հրեական համալսարանում գործող հայագիտության կենտրոնին՝ վերջինիս հնարավորություններն ընդայնելու նպատակով։

Հանդիպման ընթացքում անդրադարձ է կատարվել նաև Երուսաղեմի Հայոց պատրիարքարանին կից գործող Երուսաղեմի Ժառանգավորաց վարժարանի գործունեությանն ու գիտության և տեխնոլոգիաների ոլորտներում համագործակցության շրջանակում մասնագետների փոխայցերին։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Շրջված դասարան

    Թեմայի հեղինակ՝ Էռնա

    Շրջված ուսուցման ընթացքում դասավանդումը խմբային ուսուցման դաշտից տեղափոխվում է դեպի անհատական ուսուցման դաշտ և արդյունքում փոխակերպվում է դինամիկ, ինտերակտիվ միջավայրի, որտեղ

  • CCleaner Pro Crack + Serial Key 2020 Full Version 

    Թեմայի հեղինակ՝ khalidumar

    CCleaner Crack (https://crackpro.org/ccleaner-pro-crack-key/%20%C2%A0) is a helpful utility for PCs with MS Windows. That clears out every one of those garbage that collects after some time like broken easy routes, impermanent…

  • LOOM ԳՈՐԾԻՔ

    Թեմայի հեղինակ՝ Գայանե Վելիջանյան

    Ինչպես կարելի է Loom ծրագրի միջոցով համակարգչի էկրանը նկարել (https://www.youtube.com/watch?v=F28K5Vs-PfM) Ինչպես կարելի է տեսանյութը կտրել (https://www.loom.com/share/e756a375feb74040b3b12df047f72403) Ինչպես կարելի է տեսանյութի

  • windows 8.1 activator

    Թեմայի հեղինակ՝ touseef1212

    windows 8.1 activator (https://serialkeypremium.com/windows-8-1-activator/%20%C2%A0%20%C2%A0) Windows 8.1 Activator free for You to actuate Windows 8.1 2020 Windows 8.1 Activator 2020 is the most recent release for windows Activation that causes you…

  • Ինչպես ստեղծել թեստեր Plickers հարթակում

    Թեմայի հեղինակ՝ Գայանե Վելիջանյան

    https://www.youtube.com/watch?v=xpGWWuUHipg (https://www.youtube.com/watch?v=xpGWWuUHipg) https://www.youtube.com/watch?v=fsccGkkShF0

  • Անգլերեն լեզու (տնտեսագիտական հոսք)

  • ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

              Հարգելի՛  բարեկամ , այս  դասընթացը ստեղծված է քեզ համար: Այն նախատեսված է 3-րդ դսարանում սովորող բոլոր հրաշամանուկների համար: Այս դասընթացը կաղմված է առանձին  թեմաներից, իսկ յուրաքանչյուր թեմա  ներառում  է  մեկ բաժին իր  համապտասխան  դասանյութերով:   Այս դասընթացը կազմելիս հիմք է վերցված 3-րդ դասարանի դասագիրքը, որի հեղինակներն են՝  Ս. ՄԿՐՏՉՅԱՆԸ, Ս. ԻՍԿԱՆԴԱՐՅԱՆԸ, Ա. ԱԲՐԱՀԱՄՅԱՆԸ:         Ես բարձր եմ գնահատում Ձեր աշխատանքը, Ձեր կամքը և անչափ շատ սիրում Ձեզ:

  • Գրականություն 7-րդ դասարան

  • ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ 2-ՐԴ ԴԱՍԱՐԱՆ (128 ԴԱՍԱԺԱՄ)

    Կրթական ընդհանուր խնդիրներ Ուսումնասիրել 20– ից մեծ երկնիշ և եռանիշ թվերը, դրանց համեմատումը, գումարման և հանման գործողությունները 1000– ի սահմաններում, գաղափար տալ բազմապատկման և բաժանման գործողությունների մասին, սովորեցնել միանիշ թվերի բազմապատկման աղյուսակը, շարունակել ծանոթացումը երկրաչափական մարմինների, պատկերների, մեծությունների, դրանց չափման միավորների հետ, ձևավորել հարց ձևակերպելու կարողություն:

  • ՀՆՉՅՈՒՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆ։ ԲԱՌ։ ԲԱՌԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆ

        Դասընթացը նախատեսված է տարրական դասարաններում սովորողների համար։ Ուսուցանվող նյութը ներկայացված է պարզ և մատչելի ձևով։

  • Հայոց պատմություն 8-րդ դասարան

    Սասունի ինքնապաշտպանություն (1915)Վանի ինքնապաշտպանությունըՇապին-Գարահիսարի հերոսամարտըՍուետիայի հայության գոյամարտըՈՒրֆա (Եդեսիա) քաղաքի հերոսամարտը

  • Գոյականական անդամի լրացումներ

    1:36 / 15:00Գոյականական անդամի լրացումներ: Որոշիչ:

  • Մեծ Հայքում Արտաշեսյան արքայատոհմի հաստատումը

  • Տարվա եղանակներ

    Տարվա  եղանակների՝  Գարնան,Ամռան,Աշնան և Ձմռան  նկարագրությունները։

  • Ձևաբանություն

        Ձևաբանությունը  քերականության  ճյուղ  է,  որն  ուսումնասիրում  է  բառերի  այն  բոլոր  ձևափոխությունները,  որոնցով  դրանք  կապակցվում  են  միմյանց  հետ  ու  կազմում  նախադասություններ։  Այս  բաժինն  ուսումնասիրում  է  նաև  բառերի  տեսակները՝  խոսքի  մասերը,  սրանց  ձևային  և  իմաստային  հատկանիշները։   Այս  դասընթացում  դուք  կսովորեք  և  կամ  կվերհիշեք  նյութական  խոսքի  մասերը,  կծանոթանաք  դրանց  առանձնահատկություններին,  հոլովման  և  խոնարհման  համակարգերին,   կկարողանաք   նյութական  խոսքի  մասերը  ձևաբանորեն  վերլուծել,  կընդլայնեք  և  կհարստացնեք  ձեր մտահորիզոնը,  գիտելիքները,  ձեռք  կբերեք  նոր  կարողություններ  ու  հմտություններ։  Մաղթում  եմ  հաջողություն  և  անսահման  ձեռքբերումներ։