ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Արայիկ Հարությունյանը դիպլոմներ է հանձնել ՃԿՊԱ շրջանավարտներին

Հուլիսի 8, 2019
Պաշտոնական

Արտակարգ իրավիճակների նախարարությունում այսօր կայացել է ՀՀ ճգնաժամային կառավարման պետական ակադեմիայի 231 շրջանավարտներին ավարտական դիպլոմների հանձնման հանդիսավոր արարողությունը: Միջոցառմանը ներկա էին ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը, ԱԻ նախարար Ֆելիքս Ցոլակյանը, ԱԻՆ պաշտոնատար անձինք:

Բակալավրի կրթական աստիճան է ստացել 6 մասնագիտություններով ուսուցում անցած 178 ուսանող, ավարտական դիպլոմներ՝ նաև միջին մասնագիտական ուսուցման ծրագիրը հաջողությամբ հաղթահարած 53 շրջանավարտ: 
Գերազանցությամբ ավարտած շրջանավարտներին դիպլոմները հանձնել են Արայիկ Հարությունյանը և Ֆելիքս Ցոլակյանը:
Միջոցառման սկզբում ներկաները ԱԻ նախարար Ֆելիքս Ցոլակյանի առաջարկությամբ հարգել են հուլիսի 6-ին Արարատի մարզում` Զոդի կամրջի վրա և հուլիսի 7-ին Վրաստանի՝ Թբիլիսի-Սենակ-Լեսելիձե ավտոճանապարհին տեղի ունեցած խոշոր վթարների հետևանքով զոհվածների հիշատակը:

ԱԻ նախարար Ֆելիքս Ցոլակյանը նշել է, որ նախատեսվում էր միջոցառումը կազմակերպել շատ ավելի հանդիսավոր կերպով՝ ԱԻՆ նվագախմբի ելույթով և համերգային ծրագրով, սակայն տեղի ունեցած դժբախտ պատահարների հետևանքով, ցավոք, գրանցվեցին զոհեր, ինչն ինքնաբերաբար բացառում է որևէ տոնական միջոցառման անցկացում: 

ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը, շնորհավորելով և հաջողություն մաղթելով շրջանավարտներին, կոչ է արել ապագայում հավուր պատշաճի օգտագործել ստացած մասնագիտական գիտելիքները: «Դուք այսօր նոր՝ կարևոր շրջափուլ եք սկսում: Բոլոր նման միջոցառումներին ես խորհուրդ եմ տալիս և կոչ անում, որպեսզի այդ նոր փուլում արագ կողմնորոշվեն, գտնեն իրենց սիրելի աշխատանքը, աշխատավայրը, որպեսզի ընթացքը լինի անշեղ, և այն նոր գիտելիքները, որոնք ստացել են իրենց ուսումնական հաստատությունում, կիրառելի լինեն։ Վստահ եմ, որ ստացել եք լավ գիտելիք, նոր գործիքներ»,-նշել է Արայիկ Հարությունյանը՝ շրջանավարտներին մաղթելով անփորձանք ծառայություն։

«Մասնագիտություն ձեռք բերելը կյանքի կարևոր շրջափուլերից է, և միաժամանակ, նոր ուղու սկիզբ: Իսկ ձեր ընտրած ուղին, վստահաբար, հեշտերից չէ: Փրկարար լինելը, բժշկի մասնագիտությունից էլ ավելի բարդ է, քանի որ նա ոչ միայն ուրիշի կյանքեր է փրկում, այլև շատ հաճախ վտանգում է իր կյանքը՝ ուրիշին փրկելու համար: Վստահ եմ, որ մեծ պատասխանատվությամբ եք վերաբերվելու ձեր գործին և հասկանում եք, որ այն ոչ այլ ինչ է, եթե ոչ ամենօրյա համառ պայքար՝ հանուն փրկված կյանքերի և ընդդեմ աղետների անդառնալի հետևանքների»,- նշել է Ֆելիքս Ցոլակյանը:

Միջոցառման վերջում ՃԿՊԱ շրջանավարտները ցուցադրել են իրենց մասնագիտական հմտությունները, իսկ ՃԿՊԱ ռեկտոր, փ/ծ գեներալ-մայոր Հ. Մաթևոսյանը նախարարներին ներկայացրել ակադեմիայի տրամադրության տակ եղած և ուսուցման գործընթացում կիրառվող մասնագիտական տեխնիկան և ուսումնական գրականությունը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: