ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հանդիպել են ամենաընթերցասերներն ու ամենաընթերցվողները

Հուլիսի 4, 2019
Մշակութային լուրեր Պաշտոնական

Հայաստանի ազգային գրադարանի՝ պետական հանրային գրադարանի կարգավիճակ ստանալու 100-ամյակին նվիրված հոբելյանական միջոցառմանն այսօր հանդիպել են ամենաընթերցասերներն ու ամենաընթերցվողները:

Միջոցառմանը ներկա է գտնվել նաև ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը: «Իրականում քիչ գրադարաններ կան, որ կարող են հպարտությամբ խոսել տարիքի մասին և իրենց անցած ճանապարհին նայելով՝ հպարտությամբ հիշել այն էջերը, որ ունեցել է գրադարանը և նպաստել մեր կրթության, գիտության, մշակույթի զարգացմանը: Վստահ եմ, որ ապագայում այս գրադարանն ունենալու է ավելի մեծ հաջողություններ: 

Պետությունն ավանդաբար քիչ ուշադրություն է դարձրել գրադարաններին, և հիմա եկել է ժամանակը՝ հանելու գրադարաններն այս խեղճությունից: Ներկայիս իրավիճակում, երբ պետությունն արդեն գումար ունի՝ հատկացնելու կրթությանը և մշակույթին, մենք  պետք է հասկանանք՝ գրադարանը 21-րդ դարում ինչ դեր ունի և ինչ արդյունք  է տալիս: Մենք այլևս չենք կարող գրադարանային գործի հին տրամաբանությամբ գործել, թեպետ դա էլ է կարևոր: Պետք է ներդնենք նոր գործիքներ՝ նոր ժամանակների համար արդյունք ստանալու համար»-,նշել է նախարարը՝ իր աջակցությունը հայտնելով գրադարանի ղեկավարությանը՝ իրականացվող փոփոխությունների ճանապարհին:
Միջոցառման ընթացքում տեղի է ունեցել նաև մրցանակաբաշխություն: 

Պարգևատրվել են Ազգային գրադարանի երկարամյա աշխատակիցները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառումը ուսումնական գործընթացում

  • Project-Based Learning in your Classroom

    The Introducing Project-Based Learning in your Classroom course introduces you to the concept of project-based learning (PBL) and helps you to implement this pedagogical approach in your classroom by providing concrete examples, ideas and tools that can inspire and support you and your students to embark on a PBL learning journey.We will be exploring three key challenges related to the implementation of PBL: how to get students to collaborate effectively, how to facilitate student-driven activities, and finally how to assess PBL in your classroom.The course offers an introduction to these topics and provides you with a framework to engage with fellow teachers and other education stakeholders by sharing resources, experiences, ideas, etc. The goal of the course is to develop into a professional learning community discussing PBL even after the course has finished. You will find a range of resources on the course ranging from classroom videos, lesson plans, interviews, presentations, digital tools and classroom materials to peer-review and self-assessment activities. The course is entirely free . You will receive a course certificate upon completion of the full course.

  • Ձայնային ալիք

    Հետաքրքիր նյութեր ձայնային ալիքների մասին:

  • «Կլիմայական արկղիկ»

    Կլիմայի փոփոխության մասին այժմ գրեթե բոլորն են խոսում՝ գիտնականները, քաղաքական գործիչները, գործարարները: Կլիմայական փոփոխությունների պատճառների վերաբերյալ վարկածները շատ են. որոշ հետազոտողներ մատնանշում են, որ դրանք պայմանավորված են մոլորակի վրա տիեզերական գործընթացների ազդեցությամբ (արևային ակտիվության մեծացում, երկրագնդի առանցքի թեքության փոփոխություն), մյուսներն էլ պնդում են, որ հենց մարդն է իր գործունեությամբ դարձել կլիմայական աղետների պատճառ: Դասընթացի նպատակն է պարզել, թե ինչպես է մարդու գործունեությունը ազդում կլիմայի փոփոխության վրա, ինչպես նաև բացահայտել վերջինիս բացասական անդրադարձը մարդու և բնության վրա:

  • Թվականի ուսուցումը 7-րդ դասարանում

  • Գծային ֆունկցիա և նրա հատկությունները

    Այս դասընթացը կօգնի ավելի լավ ծանոթանալ գծային ֆ-ի և նրա հատկությունների հետ։

  • Հայաստան՝ երկիր հայրենի

  • Պայքարի ուրույն ձևը, ապրելու իր բանաձևը

    Դասընթացը միտված է ավագ դպրոցի աշակերտներին ծանոթացնել Մահարու գրական կյանքին ու գրական ստեղծագործություններին:

  • Տեղստային խմբագրիչ

  • Մեխանիկական ալիքներ: Ձայն

    Ավելի պատկերավոր և մանրամասն պատկերացում են կազմում  մեխանիկական ալիքների  և սեյսմական ալիքների մասին: