ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը ներկա է գտնվել ՄՊՀ-ի երևանյան մասնաճյուղի առաջին շրջանավարտների դիպլոմների հանձնման արարողությանը

Հուլիսի 3, 2019
Պաշտոնական

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը ներկա է գտնվել Մոսկվայի Միխայիլ Լոմոնոսովի անվան պետական համալսարանի երևանյան մասնաճյուղի առաջին շրջանավարտների ավարտական վկայականների հանձնման արարողությանը:

Վարչապետը  ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանի և համալսարանի ռեկտոր Վիկտոր Սադովնիչիի ուղեկցությամբ շրջայց է կատարել համալսարանի տարածքում: Այնուհետև Նիկոլ Փաշինյանն ու Վիկտոր Սադովնիչին համալսարանի հարակից պուրակում տնկել են անվանական եղևնիներ և մասնակցել դիպլոմների հանձնելու հանդիսավոր արարողությանը։

ՀՀ վարչապետը իր շնորհավորական խոսքում, մասնավորապես, նշել է. «Շնորհավորում եմ բոլորիս Մոսկվայի պետական համալսարանի երևանյան մասնաճյուղի առաջին շրջանավարտներին դիպլոմների հանձնման օրվա կապակցությամբ: Այսպիսի համալսարանի գոյությունը Հայաստանում, Երևանում լիարժեք համընկնում է ապագայի վերաբերյալ մեր ունեցած պատկերացումների հետ, որովհետև մենք համոզված ենք, որ բոլոր այն խնդիրները, որ գոյություն ունեն Հայաստանի Հանրապետությունում, ունեն լուծման մեկ բանալի, և այդ բանալին գիտելիքն է, իմացությունն է, հետազոտությունն է: Եվ ահա նման համալսարանները Հայաստան են բերում իրենց հետ կրթության, գիտության հետազոտության ոլորտում գոյություն ունեցող ահռելի մի փորձ, և այդ փորձի առկայությունից օգտվելը մեզ համար, մեր քաղաքացիների համար, մեր երիտասարդների համար բացառիկ հնարավորություն է:

Ես ուզում եմ նաև շնորհակալություն հայտնել Ռուսաստանի Դաշնության կառավարությանն այս համալսարանի բացման գործում ցուցաբերած շահագրգռության և աջակցության համար: Նման համալսարանները մեզ հնարավորություն են տալիս ընդլայնել մեր մտահորիզոնը: Բազմիցս ասել եմ, որ Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիները՝ որպես ռազմավարական տեսլական, պիտի առնվազն մի քանի օտար լեզուների տիրապետեն: Եվ այդ շարքում ռուսերենն ունի կարևոր և առանձնահատուկ նշանակություն: Ես ուրախ եմ, որ Մոսկվայի պետական համալսարանի գործունեությունը Հայաստանում ոչ միայն մեզ հնարավորություն է տալիս հաղորդակցվել այն հսկայական փորձի հետ, որ այն իր հետ բերում է, այլև Հայաստանում ռուսերենի ընդլայնման և զարգացման նոր հարթակ է դառնում:

Սիրելի շրջանավարտներ, շնորհավորելով ձեզ, շատ կարևոր և սիմվոլիկ եմ համարում, որ ահա առաջին շրջանավարտներն իրենց դիպլոմները ստանում են նոր Հայաստանում: Այն փոփոխությունները, որ այսօր Հայաստանում տեղի են ունենում, տեղի են ունենում ձեր աջակցությամբ և ձեր մասնակցությամբ: Եվ այսօր դուք՝ որպես շրջանավարտ, որպես արդեն բակալավրի կոչում ունեցող, բարձրագույն կրթություն ունեցող անձինք, անշուշտ ձեր նպաստն եք բերելու Հայաստանի հետագա զարգացմանը, ձեր նպաստն եք բերելու հայ-ռուսական հետագա հարաբերությունների զարգացմանը, որն ինչպես Հայաստանի համար ունեցել է ռազմավարական նշանակություն, այնպես էլ ունի և պիտի ունենա: Ես ուզում եմ ձեզ և մեզ բոլորիս հաջողություն մաղթել մեր հայրենիքի զարգացման և շենացման գործում: Եվ համոզված եմ, որ ձեզնից յուրաքանչյուրը ծանոթ է մեր հայտնի կարգախոսին և այսօր առավել ևս դուք պիտի իմանաք, որ Հայաստանի ապագան կախված է մեկ մարդուց, որ այդ մեկ մարդը ձեզնից յուրաքանչյուրն է: Ես ձեզ հաջողություն եմ մաղթում ձեր հետագա գործունեության մեջ, որովհետև ձեր հաջողությունը Հայաստանի հաջողությունն է, ձեր հաջողությունը հայ ժողովրդի հաջողությունն է և, հիմա առավել ևս՝ ձեր հաջողությունը Մոսկվայի պետական համալսարանի հաջողությունն է, որովհետև պիտի մեծացնի նրա հեղինակությունը, պիտի բարձրացնի նրա առանց այն էլ բարձր անունը»:

Այնուհետև տեղի է ունեցել դիպլոմների հանձնման արարողությունը: Համալսարանում գտնվելու ընթացքում Նիկոլ Փաշինյանն առանձնազրույց է ունեցել նաև ՄՊՀ համալսարանի ռեկտոր Վիկտոր Սադովնիչիի հետ:

Մոսկվայի Մ.Լոմոնոսովի անվան պետական համալսարանի մասնաճյուղն Երևանում իր գործունեությունը սկսել է 2015 թվականին, բուհն այս տարի ավարտել է 42 շրջանավարտ, որից 13-ը՝ կարմիր դիպլոմով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ինֆորմացիայի ներկայացման ձևերը

    Ինֆորմացիայի ներկայացման ձևերըՄարդը և կենդանի բնության մյուս ներկայացուցիչները շրջակա միջավայրի մասին նախնական ինֆորմացիա են ստանում տեսողության, լսողության, համի, շոշափելիքի և հոտառության զգայարանների միջոցով:Տարբերում են ինֆորմացիան ներկայացնելու հետևյալ ձևերը՝ թվային, տեքստային, գրաֆիկական, ձայնային տեսաինֆորմացիա:Թվային ինֆորմացիաՀամակարգչում մշակվող ցանկացած ինֆորմացիա ներկայացվում է թվային տեսքով:Բազմապատկման  աղյուսակը, հանրահաշվական օրինակը, ֆուտբոլային խաղի հաշիվը, գնացքի մեկնման չվացուցակը և այլն: Զուտ թվային ինֆորմացիա ավելի քիչ է հանդիպում, առավել հաճախ հանդիպում է ինֆորմացիայի ներկայացման համակցված տեսակը: Օրինակ՝ դուք ստանում եք հեռագիր. «Դիմավորեք սեպտեմբերի քսանին: Գնացքը կժամանի ժամը ութին »: Այս տեքստում քսանը և ութը գրված են բառերով, բայց մենք դրանք ընկալում ենք որպես թվեր:Թվային տեսքով ներկայացվում են շրջակա միջավայրի քանակական բնութագրիչները՝ ջերմաստիճանը, հեռավորությունը, շարժման արագությունը, մարդու քաշն ու տարիքը և այլնՏեքստային ինֆորմացիաԻնֆորմացիա, որը գրված կամ տպագրված է որևէ տառաթվային կամ նշանային համակարգի միջոցով: Տեքստային ինֆորմացիա են կրում ինչպես գրքերը, նամակները, այնպես էլ մագաղաթների միջոցով մեզ հասած ժայռապատկերները...Գրաֆիկական ինֆորմացիաՆկարներ, սխեմաներ, գծագրեր, լուսանկարներ: Ինֆորմացիայի այսպիսի ներկայացումը ավելի հասանելի է, քանի որ անմիջապես տրվում է անհրաժեշտ պատկերը:Ձայնային ինֆորմացիաԱյն ամենը, ինչ մենք լսում ենք՝ բանավոր զրույց, երաժշտություն, թռչունների դայլայլ, ավտոմեքենայի ազդանշան և այլն:ՏեսաինֆորմացիաԳունային գրաֆիկա՝ զուգորդված ձայնով և տեքստով, շարժվող և եռաչափ պատկերներով:Ինֆորմացիան մարդու գիտելիքների հիմնական աղբյուրն է:Գործնականում ինֆորմացիայի 90%-ը մարդը ստանում է տեսողության, 9%-ը լսողության և ընդամենը 1%-ը՝ մնացած զգայարանների միջոցով:

  • Սարդարապատի, Բաշ֊ Ապարանի, Ղարաքիլիսիայի հերոսամարտերը

  • ԱԼգորիթմներ և նրա կիրառումը :Payton ծրագրավորման լեզուն

    Դասընթացը նախատեսված  է ուսուցիչների և ծրագրավորումով հետաքրքրվողների համար:Դասընթացը ներառում է  տեղեկություն ալգորիթմների մասին , տեղեկություններ  ծրագրավորման լեզուների մասին,և դասեր Payton ծրագրավորման լեզվի մասին:

  • Ոսկե հատում:Ֆիբոնաչի:

    Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ «Ոսկե հատում:Ֆիբոնաչի» թեմայով դասընթացում կարող եք ծանոթանալ,թե ինչ է ոսկե հատումը ,և ինչպես այն կիրառել գիտության մեջ,արվեստում և դիզայնում:Դասընթացը տևելու է 4 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթացավար՝ Մառա Առաքելյան,Վանաձորի Ա.Բակունցի անվան թիվ 7 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ:

  • Աշակերտական խորհրդի գործառույթները

    Դասընթացը կազմված է 3 շաբաթից: Դասընթացի ընթացքում դպրոցների սկսնակ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչները կսովորեն ինչպես ձևավորել աշակերտական խորհուրդ, ինչպիսի գործառույթներ ունի աշակերտական խորհուրդը, ինչպես կազմել աշակերտական խորհրդի տարեկան աշխատանքային պլանը, ինչպես վերահսկել և գնահատել աշակերտական խորհրդի աշխատանքները:

  • ՖՈՒՆԿՑԻԱՅԻ ԳԱՂԱՓԱՐԸ

    Այս  դասընթացը  նախատեսված  է  9 -րդ  դասարանում  սովորող  աշակերտների  և  այդ  դասարանում  դասավանդող  ուսուցիչների  համար:Դասընթաց  ստեղծող և  դասընթացավար  ՝  Անուշ  Գևորգյան

  • Մեծ Բրիտանիայի և Հյուսիսային Իռլանդիայի Միացյալ Թագավորություն

    Մեծ Բրիտանիայի և Հյուսիսային Իռլանդիայի Միացյալ Թագավորությունը քաղաքական,ռազմական և տնտեսական առումներով աշխարհում առավել մեծ դերակատարում ունեցող և հզոր երկրներից մեկն է։

  • Խոսքի մասեր

  • Առաձգականության ուժ։ Հուկի օրենքը

  • Աշխարհի բնակչությունը

    Փարաքարի միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի՝ Նաիրա Բրուտյան Ներկայացնում եմ աշխարհի բնակչության թեմայի ամփոփումը։Կահավորումը՝ աշխարհի բնակչության կրոնական կազմի քարտեզ, աշխարհի քաղաքական քարտեզ։Թեմայի ամփոփման ժամանակ ամփոփում ենք բնակչություն․ բնակչության թիվը, բնական շաժընթացը։ Ծնելիություն, մահացություն, բնական աճ։ <<Ժողովրդագրական պայթյուն>>, դրա հետևանքները։ Աշխարհի բնակչության թիվը, բնական շարժընթացը։Բնակչության վերարտադրություն, դրա տիպերը․ բնակչության վերարտադրության առաջին տիպ, բնակչության վերարտադրության երկրորդ տիպ, դրանց առանձնահատկությունները։ Ժողովրդագրական <<գարուն>>, <<աշուն>>, <<ձմեռ>>։ Ժողովրդագրական նեղ, պարզ և ընդլայնված վերարտադրություն։ Ժողովրդագրական քաղաքականություն, դրա դրսևորման առանձնահատկությունները բնակչության վերարտադրության տարբեր տիպի երկրներում։Բնակչության կազմը․ սեռային, տարիքային, ռասայական, ազգային (էթնիկական), կրոնական, ըստ զբաղմունքի։Լեզվաընտանիք, լեզվախումբ։ Ազգերի համախմբում (կոսոլիդացիա), ազգերի ձուլում (ասիմիլիացիա)։Բնակչության կազմի և բնակչության վերարտադրության կապը։Աշխատանքային ռեսուրսներ, տնտեսապես ակտիվ բնակչություն, գործազրկություն։Աշխարհի խոշորագույն ռասաները (եվրոպեոիդ, մոնղոլոիդ, նեգրոիդ, ավստրալոիդ)։Բնակչության տեղաբաշխում, միջին խտություն։ Բնակչության տեղաբաշխման վրա ազդող գործոնները՝ բնակլիմայական, սոցիալ-տնտեսական, պատմական։ Բնակչության տեղաբաշխումը և խտությունն աշխարհում, առանձին մայրցամաքներում։ Աշխարհի խիտ և նոսր բնակեցված, անմարդաբնակ շրջանները։Միգրացիաներ (գաղթեր), դրանց տարատեսակները՝ ներպետական, միջպետական, ժամանակավոր, ճոճանակային, մշտական։ Գաղթերի պատճառները՝ տնտեսական, քաղաքական, կրոնական, բնական ու տեխնոգեն աղետներ, պատերազմներ։ Բռնագաղթ։ Ժողովուրդների զանգվածային գաղթերը։ Արդի միգրացիոն շարժման ուղղությունները։Բնակչության տարաբնակեցում, տարաբնակեցման ձևերը՝ գյուղական և քաղաքային։ Ուրբանիզացիա, դրա ձևերը, տեմպերը և մակարդակները։ Ագլոմերացիա, մեգապոլիս։ Աշխարհի խոշորագույն քաղաքները, քաղաքային ագլոմերացիաները և մեգապոլիսները։ Գյուղական տարաբնակեցման ձևերը։