ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ընտանիք» կենտրոնի սաները Գրան Պրի մրցանակակիրներ

Հունիսի 19, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի երգարվեստի խմբակի սաներ Կարինե Տիգրանյանը, Նորայր Հակոբյանը և Գառնիկ Ավագյանը մանկավարժներ Արտաշես Գրիգորյանի և Հռիփսիմե Մինասյանի գլխավորությամբ հունիսի 7-ին մեկնեցին Վրաստանի Հանրապետության Բաթումի քաղաք՝ մասնակցելու Կատարողական Արվեստի Համաշխարհային Ասոցիացիայի կողմից կազմակերպված «Super star-2019» երգի միջազգային և «Արվեստի միջազգային փառատոն»-ի «Batumi–Wave 2019»  մրցույթներին: Վերջինս նվիրված էր խաղաղության, ընկերության և սիրո արժեքներին:

Մասնակցության նպատակն էր ներկայացնել երգարվեստի խմբակի սաների կարողությունները, նպաստել նրանց մասնագիտական և կատարողական ունակությունների զարգացմանը, երգարվեստի միջոցով ծանոթանալ տարբեր երկրների մշակութային առանձնահատկություններին և ներկայացնել սեփականը, մասնակիցների մոտ խթանել միջազգային մրցույթներին մասնակցելու և հաղթանակի հասնելու ձգտում:

Մրցույթներին մասնակցում էին շուրջ 370 դեռահաս՝ Վրաստանից, Հայաստանից, Ռուսաստանից, Բելառուսից, Ուկրաինայից, Թուրքիայից, Ադրբեջանից, Իտալիայից, Անգլիայից, Գերմանիայից, Իսրայելից,  Հունաստանից և Լատվիայից:

Մասնագիտական ժյուրիի կազմում ընդգրկված էին մասնակից երկրներից հրավիրված արվեստի տարբեր բնագավառի ներկայացուցիչներ: «Super star-2019» երգի միջազգային մրցույթը նախագահում էր Հայաստանից վաստակաշատ մանկավարժ, երգարվեստի ոլորտում մեծ ներդրում ունեցող Սաթիկ Վարդանյանը:

Հարկ է նշել, որ «Ընտանիք» կենտրոնի երգարվեստի խմբակի սաներ Սարգիս Հակոբյանը և Ալեն Հարությունյանը մասնակցել են մրցույթներին, որպես նաև Գյումրու «Խաչատուր Ավետիսյան»-ի անվան թիվ 7 երաժշտական դպրոցի սաներ:

 «Super star-2019» երգի միջազգային մրցույթում թեժ պայքարի արդյունքում անաչառ ու խստապահանջ ժյուրիի կողմից «Ընտանիք» կենտրոնի խմբավար Արևիկ Թանաշեանի /ԿԱՀԱ-ի վաստակավոր արտիստ, մշակույթի վաստակավոր գործիչ, «Անահիտ» ոսկե շքանշանակիր, 6 եվրոպական երկրների Գրան Պրի մրցանակակիր/ սաներն արժանացել են՝

Կարինե Տիգրանյանը «Էստրադային վոկալ» անվանակարգում Գրան Պրի մրցանակի,

Ալեն Հարությունյանը 1-ին տարիքային խմբում և Նորայր Հակոբյանը 2-րդ տարիքային խմբում «Ակադեմիական վոկալ» անվանակարգում Գրան Պրի մրցանակների,

Գառնիկ Ավագյանը «Ժողովրդական երգեցողություն» անվանակարգում 1-ին կարգի դափնեկրի կոչման,

Սարգիս Հակոբյանը «Ակադեմիական վոկալ» անվանակարգում 1-ին կարգի դափնեկրի կոչման,

Կարինե Տիգրանյանը և Նորայր Հակոբյանը «Դասական դուետ» անվանակարգում 1-ին կարգի դափնեկրի կոչման:

«Արվեստի միջազգային փառատոն»-ի «Batumi–Wave 2019»  մրցույթում ևս գյումրեցի պատանիները գրանցել են փայլուն հաղթանակներ՝ գրավելով 1-ին պատվավոր հորիզոնականները 5 տարբեր անվանակարգերում և տարիքային խմբերում: Երկու մրցույթների արդյունքում շնորհալի սաներն  արժանանացել են  դիպլոմների, ոսկե մեդալների և գավաթների:

«Ընտանիք» կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանի անունից շնորհակալագրեր հանձնվեցին ԿԱՀԱ-ի հիմնադիր նախագահ Արման Ղուկասյանին և ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի պարարվեստի համաշխարհային խորհրդի Վրաստանի մասնաճյուղի նախագահ Զուրաբ Բիլանիշվիլիին՝ համագործակցության և սաներին միջազգային մրցույթներին մասնակցելու հնարավորության  ընձեռման համար։

Հարկ է նշել, որ մասնակիցները փառատոնների շրջանակում վարպետության դասեր են առել երգարվեստի բնագավառում կայացած, հարուստ կենսափորձ ունեցող և բանիմաց օտարազգի մասնագետներից, շրջայց կատարել Բաթումիի տեսարժան վայրերով:

Հ. Սարգսյան

  • Moodle համակարգի ուսուցում պատճենել 1

     «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» թեմայով դասընթացը նախատեսված է ծանոթացնելու և սովորեցնելու «Մուդլ» համակարգի հնարավորություններին, մասնավորապես դասընթացի ստեղծմանը, ուսանողների ներգրավմանը, հարցաշարի ստեղծմանը և դասընթացի վարմանը:

  • ֆինանսական կրթություն

    2019 թ․ հոկտեմբերի 29-ից մեկնարկեց <<Ֆինանսական կրթությունը դպրոցում>> ծրագիրը: Ծրագրի արդյունքում մինչև 2021թ.-ն վերապատրաստվելու է ավելի քան 1421 դպրոցի շուրջ 11780 ուսուցիչ 4 առարկաների գծով: Ծրագրի նպատակն է՝ .1․ Զարգացնել ուսուցիչների կոմպետենցիաները և բարձրացնել վստահությունը ֆինանսական կրթության տարրերը դասավանդելու նպատակով։ 2․   Բարձրացնել անձնական ֆինանսների վերաբերյալ ուսուցիչների գիտելիքները և հմտությունները։ 3․ Հասկանալ և կիրառել ֆինանսական կրթության բովանդակության տարրերը ընտրված առարկաներում ինտեգրման միջոցով։ 4․ Գնահատել դպրոցում ֆինանսական կրթության տարրերը տարիքային տարբեր խմբերի դասավանդելու արդյունավետ մոտեցումները։ Ծրագիրն  իր դրական արձագանքը գտավ և՛ ուսուցիչների, և՛ կազմակերպչական թիմի շրջանակներում: Նրանք բոլորն էլ կարևորում են ֆինանսական կրթությունը ՀՀ բնակչության շրջանում՝ որպես երկրի ֆինանսական կայունության, ֆինանսական ներգրավվածության և քաղաքացիների տնտեսական բարեկեցության կարևոր նախադրյալ։ Նրանք գտնում են, որ ֆինանսական առողջությունը նույնքան կարևոր է, որքան ֆիզիկականն ու հոգեկանը։ Ուստի դրա մասին ևս պետք է մտածել, հոգ տանել փոքրուց։ Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում ծրագիրը, ինչպիսի՞ն պետք է լինի մերօրյա ֆինանսական կրթություն իրականացնող ուսուցիչը։ Դասընթացի նպատակն է օգնել ՖԿ իրականացնող ուսուցչին, պարզաբանել ծագած հարցերը։ Մասնագիտությամբ դասվար եմ, և կարող եմ մասնագիտական ճիշտ խորհրդատվություններ տրամադրել ՖԿ իրականացնող դասվարներին։  

  • ծրագիր

    2019 թ․ հոկտեմբերի 29-ից մեկնարկեց <<Ֆինանսական կրթությունը դպրոցում>> ծրագիրը: Ծրագրի արդյունքում մինչև 2021թ.-ն վերապատրաստվելու է ավելի քան 1421 դպրոցի շուրջ 11780 ուսուցիչ 4 առարկաների գծով: Ծրագրի նպատակն է՝ .1․ Զարգացնել ուսուցիչների կոմպետենցիաները և բարձրացնել վստահությունը ֆինանսական կրթության տարրերը դասավանդելու նպատակով։ 2․   Բարձրացնել անձնական ֆինանսների վերաբերյալ ուսուցիչների գիտելիքները և հմտությունները։ 3․ Հասկանալ և կիրառել ֆինանսական կրթության բովանդակության տարրերը ընտրված առարկաներում ինտեգրման միջոցով։ 4․ Գնահատել դպրոցում ֆինանսական կրթության տարրերը տարիքային տարբեր խմբերի դասավանդելու արդյունավետ մոտեցումները։ Ծրագիրն  իր դրական արձագանքը գտավ և՛ ուսուցիչների, և՛ կազմակերպչական թիմի շրջանակներում: Նրանք բոլորն էլ կարևորում են ֆինանսական կրթությունը ՀՀ բնակչության շրջանում՝ որպես երկրի ֆինանսական կայունության, ֆինանսական ներգրավվածության և քաղաքացիների տնտեսական բարեկեցության կարևոր նախադրյալ։ Նրանք գտնում են, որ ֆինանսական առողջությունը նույնքան կարևոր է, որքան ֆիզիկականն ու հոգեկանը։ Ուստի դրա մասին ևս պետք է մտածել, հոգ տանել փոքրուց։ Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում ծրագիրը, ինչպիսի՞ն պետք է լինի մերօրյա ֆինանսական կրթություն իրականացնող ուսուցիչը։ Դասընթացի նպատակն է օգնել ՖԿ իրականացնող ուսուցչին, պարզաբանել ծագած հարցերը։ Մասնագիտությամբ դասվար եմ, և կարող եմ մասնագիտական ճիշտ խորհրդատվություններ տրամադրել ՖԿ իրականացնող դասվարներին։  

  • Երևույթների և նյութերի ճանաչումը

  • Արագություն,ճանապարհի և ժամանակի հաշվարկման խնդիրների լուծում

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ 9

    Microsoft Word  2007 տեքստային խմբագրիչի միջավայր մտնելու համար պետք է մկնիկի օգնությամբ հաջորդաբար իրականացնել հետևյալ քայլերը.ընտրել Windows-ի Start գլխավոր մենյուն,բացված պատուհանում ընտրել All Programs ենթամենյուն,բացված պատուհանում ընտրել MS Office թղթապանակը,բացված պատուհանում ընտրել Microsoft Office Word 2007 տեքստային խմբագրիչին համապատասխանող տողն ու սեղմել մկնիկի ձախ սեղմակը։

  • Էլեկտրական հոսանք

    Ֆիզիկան գիտության բնագավառ է, որն ուսումնասիրում է Տիեզերքում գործող հիմնական ուժերն ու օրենքները, բացատրում նյութի և էներգիայի հատկությունները, հետազոտում ատոմի մեջ գտնվող մանրագույն մասնիկներից մինչև մեր  Տիեզերքի առաջացման հետ կապված երևույթները։

  • ՈՒղղագիծ հավասարաչաափ փոփոխական շարժման հիմնական հավասարումները

  • ՀԵՔԻԱԹԻ ԴԵՐԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑՈՒՄ

    Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, այս  դասընթացում  կարող եք ծանոթանալ,թե հեքիաթն ինչ մեծ դեր ունի երեխայի կյանքում:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթացավար՝  Կարինե Խաչատրյան,Վանաձորի Ա.Բակունցի անվան թիվ 7 հիմնական դպրոցի դասվար:

  • Հնչյուն-տառի ուսուցումը առաջին դասարանում

    Դասընթացը վերաբերում է հնչյուն-տառի ուսուցման հնարներներին ու մեթոդներին։ Ինչպե՞ս անել, որ հնչյուն-տառի ուսուցումը լինի հնարավորինս մատչելի, արդյունավետ, հասանելի յուրաքանչյուրին։