ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Առաջին հեռավար փորձնական դասը Լոռու մարզում

Նոյեմբերի 5, 2016
Դպրոցական անցուդարձ ՏՀՏ նորություններ

ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանի հանձնարարականով գյուղական դպրոցների զարգացման հայեցակարգի շրջանակում նախատեսվում է հեռահաղորդակցային կապ հաստատել և դասեր վարել առցանց ռեժիմով:

2016թ. հոկտեմբերի 28-ին Լոռու մարզում, ԿՏԱԿ-ի աջակցությամբ, կազմակերպվեց առաջին հեռավար փորձնական դասը Վանաձորի Րաֆֆու անվան հ․19 և Փամբակի հիմնական դպրոցների միջև:

Վանաձորի հ․19 դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Մարիամ Ոսկանյանն ինֆորմատիկայի ուսուցչուհի Անուշ Թորոսյանի հետ համատեղ Skype ծրագրի օգնությամբ վարեց Եղիշե Չարենցի «Ես իմ անուշ Հայաստանի» բանաստեղծության ուսուցման հեռավար դաս: Դասին ներկա էին Փամբակի հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանի չորս աշակերտները և Վանաձորի հ․19 հիմնական դպրոցի 8բ դասարանի աշակերտները: Նախապես կապ է հաստատվել Փամբակի դպրոցի հետ, նրանց ներկայացվել դասի պլանը: Պայմանավորվածության համաձայն` կայացել է դասարանների միջև հանդիպումն առցանց ռեժիմով: Վանաձորի հ․19 դպրոցի ուսուցիչների կողմից նախապես ստեղծված ներկայացումը (սահիկաշարը) ցուցադրվել է Փամբակի դպրոցի աշակերտներին: Դասը ուղեկցվել է հարցադրումներով: Նույն հարցին միաժամանակ պատասխանել են և' Փամբակի դպրոցի աշակերտները, և' Վանաձորի հ․19 դպրոցի աշակերտները, ինչի արդյունքում նախապես պատրաստված ներկայացումը (սահիկաշարը) համալրվել է 2 դպրոցների աշակերտների պատասխաններով: Նույն տնային առաջադրանքը հանձնարարվել է 2 դպրոցների աշակերտներին: Դասին ներկա էր նաև Լոռու մարզի կրթության վարչության ավագ մասնագետ Անահիտ Բարոյանը, ով մեծ գոհունակություն հայտնեց դասի ընթացքի և վարման կարգի մասին:

Վանաձորի Րաֆֆու անվան հ․19 հիմնական դպրոց

  • Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում

    Թեմայի հեղինակ՝ Maro

    Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…

  • ՀԵՔԻԱԹԱՍՏԵՂԾՄԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ

    Թեմայի հեղինակ՝ hak.xachatryan

    Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…