Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան հ․27 հիմնական դպրոցում հոկտեմբեր ամսին ամփոփվեց մայրենիի առարկայական շաբաթը: Հոկտեմբերի 13-ին Iա դասարանում դասվար Ա. Մարտիրոսյանը բացեց հրաշք հայոց այբուբենի առաջին էջը՝ ուսուցանելով «Ա հնչյուն- տառը»:
«Ա հնչյուն տառի» ուսուցման երթը շարունակեց դասվար Ա. Մարաբյանը Iբ դասարանում: Խմբային աշխատանքը փոքրիկները կատարեցին քաղցրալուր երաժշտության ելևէջների ներքո, որից հետո աշխատանքը ներկայացրին տնօրինությանը: Առաջին դասարանցիները մեծ ոգևորությամբ սովորեցին «Ա» տառը: Մեթոդական շաբաթը շարունակեցին դասվարներ Ա. Արամյանը (IIա դաս.) և Ա. Վարդումյանը (IIբ դաս.): Նրանք կազմակերպել էին փորձարարական դասեր «Ոսկեծամիկ աշուն» թեմայով:
Դասվար Ա. Արամյանը և IIա դասարանի աշակերտները ներայացրին ինտեգրված դաս, որտեղ երևում էր միջառարկայական կապը մայրենի, երաժշտություն, կերպարվեստ, տեխնոլոգիա առարկաներից: Աշակերտները ներկայացրին աշունն իբրև մեղեդի, երբեմն պայծառ, երբեմն թախծոտ, երբեմն օրորոցային, բայց միշտ լուսավոր, լավատեսությամբ լի: Դասարանում զգացվեց աշնան գեղեցկությունը, անուշահամ մրգերի համը, երեխաների ուրախ ու պայծառ տրամադրությունը:
Դասվար Ա.Վարդումյանը և IIբ դասարանի աշակերտները ճանապարհորդեցին աշնանային գունագեղ և կախարդական աշխարհում և յուրովի ներկայացրին «Ոսկեծամիկ աշուն» թեման: Մեթոդական շաբաթվա ընթացքում տնօրինության կողմից կատարվեցին դասալսումներ,որի ընթացքում IIIա դասարանի աշակերտները և դասվար Շ.Մայիլյանը ներկայացրին «Անտառի բնակիչները» թեման:Երեխաները դարձան փոքրիկ դերասաններ,բեմադրեցին կենդանիների կերպարները:Դասն ամփոփեցին խմբային աշխատանքի միջոցով՝ ներկայացնելով յուրաքանչյուր կենդանու՝ ձմռանը նախապատրաստվածությունը:
IIIբ դասարանում «Արջի և վարազի կռիվը» դասանյութն էր: Դասվար Ա.Հարությունյանը վարեց նոր մեթոդներով հագեցած դաս:
IVա դասարանի աշակերտները դասվար Մ.Պետրոսյանի գլխավորությամբ ամփոփեցին «Հայաստանի յոթ և բյուր հրաշքները» թեման՝ ներկայացնելով նշանավոր մարդկանց կատարած գործերի կարևոր դերն ու նշանակությունը:
Ivբ դասարանում Լ.Մելքոնյանը վարեց հետաքրքիր դաս «Սասունցի Դավիթը կռվում է դևերի դեմ» թեմայով: Դասի ընթացքում թևածում էր հայրենասիրական ոգին ու շունչը:
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան