ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԵՊԼՀ Կոնֆուցիուսի ինստիտուտն ընդլայնում է գործունեությունը

Հունիսի 5, 2019
Պաշտոնական

Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան լեզվահասարակագիտական համալսարանի պատվիրակությունը՝ ռեկտոր Կ. Հարությունյանի ղեկավարությամբ, և Չինաստանում Հայաստանի արտակարգ և լիազոր դեսպան Սերգեյ Մանասարյանը հանդիպել են Չինաստանի Հանբանի՝ Կոնֆուցիուսի ինստիտուտների գլխամասի տնօրենի տեղակալ Ժաո Գուոչենգի և գրասենյակի այլ ղեկավար անձնակազմի հետ։ Պատվիրակության կազմում էին նաև ԵՊԼՀ արտաքին կապերի և միջազգային համագործակցության վարչության ղեկավար Քրիստինա Ծատուրյանը, ԵՊԼՀ Կոնֆուցիուսի ինստիտուտի չինական կողմի տնօրեն Մեյհուա Յանը, ինչպես նաև Դալիանի օտար լեզուների համալսարանի ռեկտոր Լյու Խունը։

Այցելության և հանդիպման նպատակն էր ստորագրել ԵՊԼՀ Կոնֆուցիուսի ինստիտուտի զարգացման, ինչպես նաև չինարենի ուսուցիչների պատրաստման համատեղ մասնագիտական կրթական ծրագրի իրագործման վերաբերյալ համաձայնագրերը։ Հանդիպման ընթացքում քննարկվեցին Կոնֆուցիուսի ինստիտուտի ընդլայման և զարգացման հեռանկարները, վերջինիս օրինակելի կարգավիճակի շնորհումը, և, մասնավորապես, չինարենի ուսուցիչների պատրաստման հիմնախնդիրները, որոնց շուրջ կողմերը եկան ընդհանուր համաձայնության։

Չինաստանում ՀՀ արտակարգ և լիազոր դեսպան Ս. Մանասարյանը կարևորեց ԵՊԼՀ Կոնֆուցիուսի ինստիտուտի դերը Հայաստանում չինարենի դասավանդման և տարածման հարցում։ Հանդիպման ընթացքում կողմերի միջև ստորագրվեցին երկու կարևոր համաձայնագրեր ԵՊԼՀ-ում «Կոնֆուցիուսի ինստիուտ»-ի հետագա զարգացման և Կոնֆուցիուսի ինստիտուտի գլխամասային գրասենյակի և ԵՊԼՀ-ի միջև չինարենի ուսուցչի մասնագիտական կրթական ծրագրի ստեղծման վերաբերյալ։ Հարկ է նշել, որ աշխարհի 534 Կոնֆուցիուսի ինստիտուտների մեջ ԵՊԼՀ Կոնֆուցիուսի ինստիտուտի կողմից իրականացվող համատեղ կրթական ծրագիրը կլինի 16-րդը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…