Եթե բեմում միաժամանակ տեսնեք հայկական գույներով կտավ, դիտեք «Մկների ժողովը» ներկայացումը, լսեք հայ մեծերի բանաստեղծություններն ու , վերջապես, հայի աչքերով մանուկներ տեսնեք, ուրեմն ,բարի գալուստ, դուք Տյումենի հայկական մշակույթի կենտրոնում եք։
Մշակույթի կենտրոնի սաներն ամբողջ ուսումնական տարվա ընթացքում ձեռք բերած գիտելիքներով զինված` պատրաստ են գրավել աշխարհը․․․
Իսկ մինչ այդ հաշվետու միջոցառումն է։
Մայիսի 26 -ին մշակույթի կենտրոնը ամփոփեց 2018-2019 ուսումնական տարվա արդյունքները: Աշակերտները լարված ու հուզված էին. մեկ տարվա ընթացքում իրենց սովորածը պետք է ներկայացնեին ծնողներին, հանդիսատեսին:
Միջոցառումը սկսվեց դպրոցի տնօրեն Ռ․ Դանիելյանի ելույթով, ով շնորհավորեց աշակերտներին և ուսուցիչներին ուսումնական տարին բարեհաջող ավարտելու կապակցությամբ, իր երախտագիտությունը հայտնեց այն միջոցառումների համար, որ ներկայացվել է ամբողջ տարվա ընթացքում։
Միջոցառման առաջին մասում կրտսեր խմբի սաները, գարնան ծաղիկներ դարձած, Հող մայրիկի ու Արև հայրիկի հետ ջերմ ողջույններ հղեցին հանդիսատեսին՝ մեղմ երաժշտության ներքո ցուցադրելով իրենց հմայքն ու գարնան զարթոնքը:
Երկրորդ հատվածում ներկայացրին իրենց մանկության զարմանահրաշ մոլորակը`լի անհուն ջերմությամբ ու հոգատարությամբ: Այստեղ ձեռք են բերել նոր ընկերներ և ապրում են հաշտ ու համերաշխ, շփվում հայերեն լեզվով։ Նրանց համար, ովքեր առաջին տարին էին հաճախում մշակույթի կենտրոն, անցած ամիսները նշանավորվեցին նոր ծանոթություններով և ձեռքբերումնորով, և որ ամենակարևորն է, որդեգրեցին մեսրոպյան տառերը։
Միջոցառման վերջին մասը նվիրված էր մայիսյան հաղթանակներին և Հայոց պետականության վերականգնման 101-րդ տարեդարձին։ Ավագ խմբի սաները հայրենիքի նկատմամբ ունեցած սերը ներկայացրին բանաստեղծությունների, երգերի, պարերի միջոցով։ Միջոցառումն ուղեկցվում էր դպրոցի մանկական երգչախմբի և «Նաիրի» պարի համույթի գեղեցիկ կատարումներով։
Անմասն չմնացին նաև թատերական ու նկարչության խմբերի սաները։
«Մկների ժողովը» ներկայացումը մեծ բավականություն պատճառեց ներկաներին։ Նկարչական խմբի անդամ Արթուրը միջոցառման ամբողջ ընթացքում նկարում էր «Հայաստանի գարունը» թեմայով կտավ, որը արժանացավ բարձր գնահատականի հանդիսատեսի կողմից:
Փոքրիկ գիտունիկների ուսումնական ծրագրում ավելացել էր նաև անգլերենը։ նրանք ևս ցուցադրեցին մեկ տարվա ընթացքում ձեռք բերած գիտելիքները: Հայ փոքրիկները ոչ միայն հայերեն, այլև օտար լեզվով սահուն արտասանեցին բանաստեղծություններ, երգեցին մանկական երգեր։
Ներկաները երկար կհիշեն այդ օրվա միջոցառումը, Հայաստանին բնորոշ բոլոր խորհրդանիշերով զարդարված տոնական դահլիճը, հայ մանուկների հայրենաշունչ ելույթները։ Այն ուսանելի միջոցառում էր և տպավորիչ ազդեցություն թողեց ինչպես աշակերտների, այնպես էլ ուսուցիչների ու ծնողների վրա:
Համայնքի նախագահ Ա․ Հովեյանը դպրոցի ուսումնական տարին համարեց որպես հաջողված տարի։ Բարձր գնահատեց դպրոցի տնօրենի և ուսուցիչների մեկ տարվա գործունեությունը: Նշեց, որ համայնքի հիմնական նպատակն ու խնդիրն է` պահպանել հայ դարավոր մշակութային արժեքները և ազգային ինքնատիպությունը: Դպրոցի առաքելությունն է՝ մայրենի լեզուն, հայկական մշակույթն ու պատմությունը սերունդներին փոխանցելը, նրանց հայեցի դաստիարակելը։ Հայրենիքից հեռու բնակվող հայի համար փոքր հայրենիք է հայկական դպրոցը և հայկական եկեղեցին, որի կառուցումը ընթացքի մեջ է ։
Բոլոր ուսուցիչներին հանձնվեցին դիպլոմներ և ծաղիկներ:
Ալվան Պողոսյան
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան