Մայիսի 23-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցում կազմակերպվել էր ինքնատիպ միջոցառում «Մեր ապագա շախմատիստներ» խորագրով: Միջոցառմանը մասնակցում էին IIա,բ IIIա,բ IVա,բ,գ դասարանների սովորողները: Միջոցառումը նման էր պարահանդեսի, թե՛ իրենց կերպարով, թե՛ իրենց հագուստներով:
Մուտքն սկսվեց մի փոքրիկ աղջնակով, ում ծննդյան տարեդարձն էր, նա շատ էր սիրում շախմատ ու երազում էր գտնվել շախմատի երկրում: Եվ բարի փերիները օգնեցին փոքրիկին գտնվել պարահանդեսում:
Մենք գտնվեցինք մի երկրում, որտեղ փոքրիկները ցուցադրեցին իրենց վարպետությունն ու շախմատային գիտելիքները: Փոքրիկները նաև բեմադրեցին մի պար հենց խաղատախտակի վրա, որտեղ մարտի էին դուրս եկել սև և սպիտակ խաղաքարերը, իրենց խրոխտ պարով էլ ավելի գեղեցիկ դարձնելով միջոցառումը: Փոքրիկները նաև պատասխանեցին բոլոր այն հարցերին, որոնք նրանց համար պատրաստել էր ուսուցչուհին: Նրանք թվով 32-են՝ 16 սպիտակ,16 սև: Նրանք արտահայտեցին նաև իմաստուն խոսքեր՝
«Շախմատը արվեստի, գիտության և սպորտի միաձուլումն է: Այն կարող է քեզ բազում երջանիկ պահեր պարգևել, ինչպես օրինակ լավ գիրքը կամ երաժշտությունը: Սկզբում պետք է լավ շախմատ խաղալ սովորել, այնուհետև վայելել դրա բերկրանքը»։
ԱՇԽԱՐՀԱԳՐՈՒԹՅԱՆ դպրոցական փուլի ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ - 2019-2020 Ուշադրություն: - Առաջադրանքների կատարման տևողությունն է 90 րոպե։ - Պատասխանները կտեղադրվեն ս․թ․ դեկտեմբերի 23-ին։
ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ՝ A. Լևոնը և շոկոլադե սալիկը: B. Համլետը և բարակաբլիթները: C. Շախմատի թագուհին: D. Խաժակը և K-կտորները։ E. Jigglypuff։ Ուշադրություն։ - Խնդիրները տեղադրված են am.spoj.com կայքում։ Այնտեղ կարող եք փորձել ձեր լուծումները։ - Ինֆորմատիկայի օլիմպիադան անցկացվել է դեկտեմբերի 7-ին։ - Առաջադրանքների կատարման տևողությունն է 150 րոպե։
ՄՈՒՏՔ ՀԱՄԱԿԱՐԳ Ուշադրություն։ - Ինֆորմատիկայի օլիմպիադան սկսվում է 13:00-ին։ - Առաջադրանքների կատարման տևողությունն է 150 րոպե։ Ուշադրություն։ Այն աշակերտները, ովքեր չեն հասցրել գրանցվել ս․թ․ դեկտեմբերի 5-ի փորձնական փուլի ժամանակ, կարող են գրանցվել հիմա՝ օգտվելով ԳՐԱՆՑՈՒՄ հղումից՝ Գ Ր Ա Ն Ց ՈՒ Մ ․ ․ ․
Սիրելի աշակերտներ, Կից pdf ֆայլով ներկայացնում ենք ս․թ․ դեկտեմբերի 5-ին ինֆորմատիկայի օլիմպիադայի փորձարական փուլի խնդիրների լուծումները, որպեսզի պարզ լինի, թե օլիմպիադայի ժամանակ ինչ ֆորմատով պետք է լուծել առաջադրանքները։ Ինֆորմատիկայի օլիմպիադայի կազմակերպիչներ
Սահիկներ
ԴԱՍՂԵԿԻ ԹԵՄԱՏԻԿ ԺԱՄ Դաս՝ համակարգչային տեխնիկայի կիրառմամբ «Բացահայտիր քեզ համար քո երկիրը» Գյումրու հմայքին ծանոթ է ողջ կամ գրեթե ողջ հայությունը։ Գյումրին անհնար է պատկերացնել առանց քաղաքի կոլորիտի՝ ֆայտոնի, բարբառի, հումորի, սառնորակ ջրի ու, ամենագլխավորի, որ շատ է կարևորում հենց գյումրեցին, պատվի զգացողության մասին։ Գյումրին ու գյումրեցուն անհնար է պատկերացնել նաև առանց «ի՞նչխ թե», «ծո», «քա, վա՜յ», «հըբը՛» և այլ մի շարք արտահայտությունների և սրամիտ հումորների։
ՖԻԶԻԿԱՅԻ դպրոցական փուլի ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ - 2019-2020 Ուշադրություն: - Առաջադրանքների կատարման տևողությունն է 150 րոպե։ - Ֆիզիկայի պատասխանները կտեղադրվեն ս․թ․ դեկտեմբերի 19-ին։
Սյունիքի մարզ, դպրոցական փուլ - 2019-2020 ուսումնական տարի /մասնակիցների ցուցակները/
Դասընթացը նախատեսված է ուսուցիչների և ծրագրավորումով հետաքրքրվողների համար:Դասընթացը ներառում է տեղեկություն ալգորիթմների մասին , տեղեկություններ ծրագրավորման լեզուների մասին,և դասեր Payton ծրագրավորման լեզվի մասին:
Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ «Ոսկե հատում:Ֆիբոնաչի» թեմայով դասընթացում կարող եք ծանոթանալ,թե ինչ է ոսկե հատումը ,և ինչպես այն կիրառել գիտության մեջ,արվեստում և դիզայնում:Դասընթացը տևելու է 4 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթացավար՝ Մառա Առաքելյան,Վանաձորի Ա.Բակունցի անվան թիվ 7 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ:
Դասընթացը կազմված է 3 շաբաթից: Դասընթացի ընթացքում դպրոցների սկսնակ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչները կսովորեն ինչպես ձևավորել աշակերտական խորհուրդ, ինչպիսի գործառույթներ ունի աշակերտական խորհուրդը, ինչպես կազմել աշակերտական խորհրդի տարեկան աշխատանքային պլանը, ինչպես վերահսկել և գնահատել աշակերտական խորհրդի աշխատանքները:
Այս դասընթացը նախատեսված է 9 -րդ դասարանում սովորող աշակերտների և այդ դասարանում դասավանդող ուսուցիչների համար:Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար ՝ Անուշ Գևորգյան
Մեծ Բրիտանիայի և Հյուսիսային Իռլանդիայի Միացյալ Թագավորությունը քաղաքական,ռազմական և տնտեսական առումներով աշխարհում առավել մեծ դերակատարում ունեցող և հզոր երկրներից մեկն է։
Փարաքարի միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհի՝ Նաիրա Բրուտյան Ներկայացնում եմ աշխարհի բնակչության թեմայի ամփոփումը։Կահավորումը՝ աշխարհի բնակչության կրոնական կազմի քարտեզ, աշխարհի քաղաքական քարտեզ։Թեմայի ամփոփման ժամանակ ամփոփում ենք բնակչություն․ բնակչության թիվը, բնական շաժընթացը։ Ծնելիություն, մահացություն, բնական աճ։ <<Ժողովրդագրական պայթյուն>>, դրա հետևանքները։ Աշխարհի բնակչության թիվը, բնական շարժընթացը։Բնակչության վերարտադրություն, դրա տիպերը․ բնակչության վերարտադրության առաջին տիպ, բնակչության վերարտադրության երկրորդ տիպ, դրանց առանձնահատկությունները։ Ժողովրդագրական <<գարուն>>, <<աշուն>>, <<ձմեռ>>։ Ժողովրդագրական նեղ, պարզ և ընդլայնված վերարտադրություն։ Ժողովրդագրական քաղաքականություն, դրա դրսևորման առանձնահատկությունները բնակչության վերարտադրության տարբեր տիպի երկրներում։Բնակչության կազմը․ սեռային, տարիքային, ռասայական, ազգային (էթնիկական), կրոնական, ըստ զբաղմունքի։Լեզվաընտանիք, լեզվախումբ։ Ազգերի համախմբում (կոսոլիդացիա), ազգերի ձուլում (ասիմիլիացիա)։Բնակչության կազմի և բնակչության վերարտադրության կապը։Աշխատանքային ռեսուրսներ, տնտեսապես ակտիվ բնակչություն, գործազրկություն։Աշխարհի խոշորագույն ռասաները (եվրոպեոիդ, մոնղոլոիդ, նեգրոիդ, ավստրալոիդ)։Բնակչության տեղաբաշխում, միջին խտություն։ Բնակչության տեղաբաշխման վրա ազդող գործոնները՝ բնակլիմայական, սոցիալ-տնտեսական, պատմական։ Բնակչության տեղաբաշխումը և խտությունն աշխարհում, առանձին մայրցամաքներում։ Աշխարհի խիտ և նոսր բնակեցված, անմարդաբնակ շրջանները։Միգրացիաներ (գաղթեր), դրանց տարատեսակները՝ ներպետական, միջպետական, ժամանակավոր, ճոճանակային, մշտական։ Գաղթերի պատճառները՝ տնտեսական, քաղաքական, կրոնական, բնական ու տեխնոգեն աղետներ, պատերազմներ։ Բռնագաղթ։ Ժողովուրդների զանգվածային գաղթերը։ Արդի միգրացիոն շարժման ուղղությունները։Բնակչության տարաբնակեցում, տարաբնակեցման ձևերը՝ գյուղական և քաղաքային։ Ուրբանիզացիա, դրա ձևերը, տեմպերը և մակարդակները։ Ագլոմերացիա, մեգապոլիս։ Աշխարհի խոշորագույն քաղաքները, քաղաքային ագլոմերացիաները և մեգապոլիսները։ Գյուղական տարաբնակեցման ձևերը։
Դասընթացը նպատակ ունի ներկայացնելու ամենահայտնի տոներից մեկը` Ամանորը Ֆրանսիայում, դրա ստեղծման պատմությունը: Դասընթացը ամբողջովին կազմված է վարժություններից, խաղերից, բանաստեղծություններից, որոնք կարող են օգտագործվել դասապրոցեսի ընթացքում` տվյալ թեմայի շրջանակներում: Կրելով ինտերակտիվ բնույթ` այն հնարավորություն կտա աշակերտներին բացահայտել ամանորյա հրաշքը և դառնալ այդ տոնի մի մասը:: Վստահ եմ, որ նյութը օգտակար կլինի ինչպես աշակերտների, այնպես էլ ուսուցիչների համար: