ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մայիսի 28-ը` ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐ

Մայիսի 27, 2019
Օրվա խորհուրդ

Հայաստանի Հանրապետութիւն (Հայաստանի Հանրապետություն), ծնունդ է առել 1918 թվականի մայիսի 28-ին՝ մայիսյան հերոսամարտերից՝ Սարդարապատից, Բաշ-Ապարանից և Ղարաքիլիսայից հետո։ Առաջին հանրապետությունը հիմնադրվեց հայ ժողովրդի համար ծանր ժամանակահատվածում, երբ երիտթուրքական բնաջնջման ծրագրից խուսափած բազմահազար հայ գաղթականներն ու սովը, տրանսպորտային ուղիների շրջափակումները, Քեմալական Թուրքիայի 1920 թվի հարձակումը, ինչպես նաև Խորհրդային Ռուսաստանի նվաճողական քաղաքականությունը հնարավորություն չէին ընձեռելու պետության ղեկավարներին ստեղծել կայուն պետություն։ Առաջին հանրապետությունը գոյատևեց մինչև 1920 թվականի դեկտեմբերի 2-ը, երբ Հայաստանը խորհրդայնացավ։ Չնայած կարճ կյանքին Առաջին Հանրապետության դերն անգնահատելի է պետականությունը վերագտնելու գործում։

Տեքստը և զինանշանը՝ Վիքիպեդիայից

Նյութի աղբյուրը. ՎԻՔԻՊԵԴԻԱ

  • հեքիաթն է կանչում մեծամանուկներ

    պատմել հեքիաթների դերի և նշանակության մասին, ցույց տալ դրանց կարևորությունը և՛ մեծերի, և՛ փոքրերի կյանքում, բացահայտել յուրաքանչյուրի ներսում գտնվող հեքիաթը:

  • «Մասիսից դեպի Ագռավաքար » Ճամփորդությունը շարունակվում է

    Մտքով երբևէ բարձրացե՞լ ես Մասիս : Երբևէ մտածե՞լ ես թե ինչ ճանապրհ Մասիսից դեպի Ագռավաքար:

  • Համաշխաևհային պատմություն

  • Բառի համանունությունը և բազմիմաստությունը

    Այս դասընթացում հակիրճ կներկայացնենք համանուն և բազմիմաստ բառերի տարբերությունները, որը հաճախ է թյուրիմացության տեղիք տալիս. երբեմն երեխաները չեն տարբերում համանուն և բազմիմաստ բառեը, ասենք, օրինակ, համանուն բառերը առանձին-առանձին կարող են բազմիմաստություն ունենալ:

  • Անհատական ուսուցման պլան

    Անհատական ուսուցման պլանը լրացվում է ԴՊՐՈՑԻ և ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԻ կողմից սահմանված կարգով գնահատված կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող յուրաքանչյուր երեխայի համար:Սովորողի ուսուցումն ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐՈՎ կազմակերպելու վերաբերյալ որոշումը կայացնում է դպրոցի մանկավարժական խորհուրդը՝ հիմք ընդունելով ԾՆՈՂԻ ԴԻՄՈՒՄԸ և ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՈՒ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԽՄԲԻ համատեղ եզրակացությունը:Անհատական ուսուցման պլանը կառուցվում է հանրակրթության պետական չափորոշչով սահմանված ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԲՆԱԳԱՎԱՌՆԵՐԻ համար, ըստ հանրակրթության աստիճանների, կրթական ծրագրերի բովանդակության պարտադիր նվազագույն պահանջների հիման վրա:Ուսումնական առարկաների ծրագրերի բովանդակության հարմարեցումների հիման վրա էլ մշակվում են երեխաների անհատականացված ծրագրային բաղադրիչների ուսուցման պլանավորումները յուրաքանչյուր առարկայի համար:ԱՈՒՊ-ի մշակումները հիմնված են հանրակրթական պետական կամ այլընտրանքային ծրագրերի դասավանդման հաջորդականության և ծրագրային նյութերի ծավալների վրա:Սովորողի կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքից ելնելով ԱՈՒՊ-ները կարող են տարբերվել «Հանրակրթության պետական չափորոշչով» սահմանված հանրակրթական ծրագրերի բովանդակության պարտադիր նվազագույն պահանջներից և առարկաների ծրագրային նյութի ծավալներից:ԱՈՒՊ-ում հանրակրթական հիմնական ծրագրերի բովանդակությունը կարող է պարզեցվել և հարմարեցվել աշակերտի մտավոր և ֆիզիկական կարողությունների առավելագույն ներուժին:  Աղբյուրը՝ Ս. Թադևոսյան, «Անհատական ուսուցման պլանի մշակման» մեթոդական ուղեցույց-ձեռնարկ, Երևան, Հեղինակային հրատարակություն, 2016թ., էջ 17-18

  • Ինչպես պետք է վարվել վտանգավոր իրավիճակներումում

    Անձնական անվտանգության , ապահովության և առողջության պահպանումը մարդու կենցաղում ամենակարևոր խնդիրներից է: Ներկայիս շրջակա միջավայրում նկատվում է մարդու գործնեության հետևանքով ծագած վտանգների աճ : Դրանք բազմազան են և փոփոխական :Ուստի ժամանակակից մարդուն պաշտպանական միջոցներ են հարկավոր: Եվ դա ոչ թե շրջակա միջավայրից մեկուսացումը պետք է լինի , այլ ոչ ստանդարտ իրավիճակներում արագ կողմնորոշվելու, որոշում կայացնելու , իրավիճակը վերլուծելու հմտությունների ձևավորումը:  Տվյալ թեման չի ենթադրում մեխանիկորեն անվտանգության կանոնները մտապահելը , այն նպատակ ունի համապատասխան վարքի դրսևորում ձևավորել:

  • Շարժման խնդիրներ

  • Համակարգչային հմտություններ,ՏՏ տեխնոլոգիաներ

    Դասընթացի նկարագիրը Կառավարման բնագավառի բազմաթիվ խնդիրների լուծման ալգո­րիթմներն այնպիսին են, որ դրանց իրականացումը գործնականորեն անհնար է առանց ժամանակակից համակարգիչների կիրառման: Դա հատկապես վերաբերում է այն խնդիրներին, որոնց լուծման համար պետք է կատարել մեծ թվով գործողություններ, որի ընթացքում մշակվում են բավականաչափ մեծածավալ տվյալներ:  «Համակարգչային հմտություններ» դասընթացի նպատակն է` ունկնդիրներին ծանո­թացնել ժամանա­կակից համակար­գիչների տեխնիկական միջոցներին, դրանց գործառութային հնարավորու­թյուն­ներին, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների հիմունք­ներին և գործնական աշխատանքների շնորհիվ նրանց համար հնարավորություն ստեղծել ձեռք բե­րելու համակարգիչներով աշխատելու հմտություններ: Դասընթացն ունի գործնական ուղղվածություն: 

  • Изучение односоставных предложений

    Изучение односоставных предложений 

  • Տասնորդական կոտորակներ