Մայիսի 14-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում ամփոփվեց ««Ընտանիք»-ն անիվների վրա» կրթական ծրագիրը:
Այս տարի ծրագրում ընդգրկվեցին Շիրակի մարզի բարձրադիր, հեռավոր և սահմանամերձ գյուղական՝ Ձորաշեն, Մուսայելյան, Անիպեմզա, Անի կայարան, Լեռնակերտ, Պեմզաշեն, Զորակերտ, Ամասիան, Բանդիվան համայնքները, ինչպես նաև Գյումրու թիվ 8, 23, 31 հանրակրթական դպրոցները:
Ծրագրի նպատակն էր գյուղական համայնքներում բացահայտել արհեստի և արվեստի ոլորտում նախընտրելի մասնագիտությունները, նպաստել ազգային արհեստների և արվեստի, տարածմանն ու պահպանմանը, ուղղորդել դեռահասներին մասնագիտական կողմնորոշման հարցում և նպաստել նրանց կարողությունների բացահայտմանը, կարևորել արտադպրոցական կրթության դերը:
Կրթական ծրագրի 1-ին փուլում ապրիլի 15-ից մայիսի 7-ը վերանշյալ համայնքների մանկավարժների համար անցկացվեցին արտադպրոցական կրթության վերաբերյալ դասընթացներ, իսկ դեռահասների համար «Մասնագիտական կողմնորոշման» դասեր: Դասերը կազմակերպվեցին դեռահասների նախասիրություններին և հետաքրքրություններին համապատասխան տարբեր մասնագիտություններով`գեղանկարչություն, ուլունքագործություն, խեցեգործություն, կարպետագործություն, ասեղնագործություն, գոբելենագործություն, բատիկա, վիտրաժային նկարչություն, փայտարվեստ, ռադիոէլեկտրոնիկա, մարտական արվեստ, պարարվեստ: Դասընթացներին մեծ ոգևորությամբ և հետաքրքրությամբ մասնակցեցին դպրոցահասակները:
Եզրափակիչ միջոցառմանը ներկա էին «Ընտանիք» կենտրոնի տնօրինությունը, մանկավարժական հանրույթը, ծրագրին մասնակից համայնքների միջնակարգ դպրոցների տնօրեններ, ներկայացուցիչներ, մանկավարժներ, դեռահասներ, ինչպես նաև ծնողներ և սաներ: Ներկաները դիտեցին «Մասնագիտական կողմնորոշման» դասերի արդյունքում կենտրոնի սաների և համայնքաբնակ դեռահասների համատեղ պատրաստած աշխատանքների ցուցադրությունը: Պահն ակնահաճո էր. ուրախալի էր տեսնել ծրագրին մասնակից բոլոր համայնքների դեռահասների կատարած գործերը մեկ տեղում:
Միջոցառման հանդիսավոր մասում «Ընտանիք» կենտրոնի տնօրեն Արթուր Մինասյանն ամփոփելով ծրագիրը` ներկայացրեց փաստեր կրթական ծրագրի արդյունավետության, համայնքներից ստացված դրական արձագանքների վերաբերյալ: Կենտրոնի տնօրենն անդրադարձավ նաև արտադպրոցական կրթության կարևորությանը, որն համարվում է անհրաժեշտ գործոն դեռահասների բազմակողմանի զարգացման և ներդաշնակ կրթության ապահովման համար:
Ելույթի ավարտին Արթուր Մինասյանը շնորհավորեց ու շնորհակալություն հայտնեց ծրագրին մասնակից դպրոցների տնօրեններին, ներկայացուցիչներին համագործակցության համար և նրանց հանձնեց շնորհակալագրեր: Կրթական ծրագրին ակտիվ մասնակցելու համար պարգևատրվեցին նաև «Ընտանիք» կենտրոնի սաները և համայնքների դեռահասները:
Միջոցառումը եզրափակվեց «Ընտանիք» կենտրոնի սաների, Գյումրու հանրակրթական դպրոցների և համայնքների դեռահասների գեղարվեստական ելույթներով:
Հ. Սարգսյան
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի: