Հոկտեմբերի 28-ին Մասիս քաղաքի հ.2 դպրոցում տոնական տրամադրություն էր տիրում.դպրոցի տնօրինությունը, ուսուցիչները,ծնողները և աշակերտները հավաքվել էին դպրոցի լուսաշող դահլիճի կամարների ներքո՝ հաղթական տրամադրությամբ:Դպրոցի <<Հայ ասպետ>> հեռուստախաղի մասնակից ինտելեկտուալների թիմը՝ մասնակցելով խաղին յուրաքանչյուր փուլում հաղթանակներ է պարգևել հարազատ դպրոցին:
Հոկտեմբերի 23-ի եզրափակիչ փուլը նշանակալից օր էր բոլորի համար,եզրափակիչ փուլում մեր ասպետականները իրենց դրսևորեցին որպես լավագույն ինտելեկտուալներ:
Ասպետական տրամադրությունը բոլորիս հոգիներում էր: Ասպետներին ողջունելու էին եկել դպրոցի փոքրիկ սաները՝նվիրելով քառատողեր իրենց ավագ ընկերներին:
Մի պահ դարձա՛ք Վարդանը խենթ,
Դարձա՛ք Վարդան Խանասորա,
Քոչարի նման փոքրիկ մուրճով ,
Կերտեցիք փոքրիկ պատմությունը ձեր:
Մի պահ դարձաք դուք ֆիդայի,
Ու թագուհի,քանդակագործ,
Երկրե-երկիր դուք շրջեցիք,
Բավիղներում չմոլորվեցի՛ք:
Միջոցառմանը հնչեց նաև <<Ասպետների օրհներգը>>,որի խոսքերի հեղինակը <<Հայ ասպետ>> ԿԲՀ տնօրեն Կարին Տոնոյանն է,երաժշտությունը գրել է Մարտին Ահարոնյանը:
Դպրոցի տնօրեն տիկին Նազարյանի կողմից ասպետականները պարգևատրվեցին և ստացան նվեր՝իրենց սիրելի դասական Շեքսպիրի գրքերից:
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան