ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Թումանյանական «Անուշը» «Ընտանիք» կենտրոնի բեմում

Մայիսի 6, 2019
Լուրեր կազմակերպություններից

Կանչում է կրկին, կանչում անդադար
Էն չքնաղ երկրի կարոտը անքուն,
Ու թևերն ահա փռած տիրաբար`
Թռչում է հոգիս, թռչում դեպի տուն…

Հ.Թումանյան

Կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում շարունակվում են Ամենայն հայոց բանաստեղծի հոբելյանական 150-ամյակին նվիրված միջոցառումները:

Ապրիլի 26-ին «Կախարդական գրչի վարպետը» խորագրով ծրագրի շրջանակում կենտրոնի երգարվեստի, պարարվեստի և թատերական արվեստի խմբակների սաների մասնակցությամբ բեմադրվեց Հ. Թումանյանի «Անուշ» պոեմի հիման վրա Արմեն Տիգրանյանի գրած համանուն օպերայից հատվածներ:

Բեմականացման ընթացքում սաներին հաջողվեց  դահլիճին հաղորդել թումանյանական շունչն ու հուզել հանդիսատեսին:   Գլխավոր դերերգերով հանդես եկան երգարվեստի խմբակի սաները. Հարություն Մկրտչյանը՝ Սարոյի, Նորայր Հակոբյանը՝ Մոսիի, Կարինե Տիգրանյանը՝ Անուշի դերերում:

Ներկայացման սկզբում հնչեց օպերայի նախերգանքը, որին հաջորդեց Սարոյի արիան՝ «Աղջի անաստված»: Հանդիսատեսին ներկայացվեց «Ամպի տակից», «Համբարձում»,  «Քյոխվա պար»-ն ու կոխի տեսարանները, Մոսիի և Անուշի զուգերգը:

Սաները կարողացան իրենց խաղով ցուցադրել հին հայկական, նահապետական կենցաղով ապրող գյուղի կյանքը, կենցաղը, սովորույթները, ժողովրդի հոգեբանությունն ու մտածողությունը, որին և զոհ դարձան Թումանյանի հերոսները՝ Անուշը, Սարոն և Մոսին: Սաների շուրթերից  գեղեցիկ հնչեց նաև «Ֆինալ»-ը՝ «Արի Անուշ, վուշ-վուշ Անուշ» հատվածով:

Ներկաները տպավորված էին, հուզված և ոգեշնչված թումանյանական կերպարներով և տիգրանյանական հնչյուններով:

Երգարվեստի խմբակի խմբավար՝ Ա. Թանաշեան

  • Moodle համակարգի ուսուցում պատճենել 1

     «Հեռավար ուսուցում կազմակերպելու հմտություններ» թեմայով դասընթացը նախատեսված է ծանոթացնելու և սովորեցնելու «Մուդլ» համակարգի հնարավորություններին, մասնավորապես դասընթացի ստեղծմանը, ուսանողների ներգրավմանը, հարցաշարի ստեղծմանը և դասընթացի վարմանը:

  • ֆինանսական կրթություն

    2019 թ․ հոկտեմբերի 29-ից մեկնարկեց <<Ֆինանսական կրթությունը դպրոցում>> ծրագիրը: Ծրագրի արդյունքում մինչև 2021թ.-ն վերապատրաստվելու է ավելի քան 1421 դպրոցի շուրջ 11780 ուսուցիչ 4 առարկաների գծով: Ծրագրի նպատակն է՝ .1․ Զարգացնել ուսուցիչների կոմպետենցիաները և բարձրացնել վստահությունը ֆինանսական կրթության տարրերը դասավանդելու նպատակով։ 2․   Բարձրացնել անձնական ֆինանսների վերաբերյալ ուսուցիչների գիտելիքները և հմտությունները։ 3․ Հասկանալ և կիրառել ֆինանսական կրթության բովանդակության տարրերը ընտրված առարկաներում ինտեգրման միջոցով։ 4․ Գնահատել դպրոցում ֆինանսական կրթության տարրերը տարիքային տարբեր խմբերի դասավանդելու արդյունավետ մոտեցումները։ Ծրագիրն  իր դրական արձագանքը գտավ և՛ ուսուցիչների, և՛ կազմակերպչական թիմի շրջանակներում: Նրանք բոլորն էլ կարևորում են ֆինանսական կրթությունը ՀՀ բնակչության շրջանում՝ որպես երկրի ֆինանսական կայունության, ֆինանսական ներգրավվածության և քաղաքացիների տնտեսական բարեկեցության կարևոր նախադրյալ։ Նրանք գտնում են, որ ֆինանսական առողջությունը նույնքան կարևոր է, որքան ֆիզիկականն ու հոգեկանը։ Ուստի դրա մասին ևս պետք է մտածել, հոգ տանել փոքրուց։ Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում ծրագիրը, ինչպիսի՞ն պետք է լինի մերօրյա ֆինանսական կրթություն իրականացնող ուսուցիչը։ Դասընթացի նպատակն է օգնել ՖԿ իրականացնող ուսուցչին, պարզաբանել ծագած հարցերը։ Մասնագիտությամբ դասվար եմ, և կարող եմ մասնագիտական ճիշտ խորհրդատվություններ տրամադրել ՖԿ իրականացնող դասվարներին։  

  • ծրագիր

    2019 թ․ հոկտեմբերի 29-ից մեկնարկեց <<Ֆինանսական կրթությունը դպրոցում>> ծրագիրը: Ծրագրի արդյունքում մինչև 2021թ.-ն վերապատրաստվելու է ավելի քան 1421 դպրոցի շուրջ 11780 ուսուցիչ 4 առարկաների գծով: Ծրագրի նպատակն է՝ .1․ Զարգացնել ուսուցիչների կոմպետենցիաները և բարձրացնել վստահությունը ֆինանսական կրթության տարրերը դասավանդելու նպատակով։ 2․   Բարձրացնել անձնական ֆինանսների վերաբերյալ ուսուցիչների գիտելիքները և հմտությունները։ 3․ Հասկանալ և կիրառել ֆինանսական կրթության բովանդակության տարրերը ընտրված առարկաներում ինտեգրման միջոցով։ 4․ Գնահատել դպրոցում ֆինանսական կրթության տարրերը տարիքային տարբեր խմբերի դասավանդելու արդյունավետ մոտեցումները։ Ծրագիրն  իր դրական արձագանքը գտավ և՛ ուսուցիչների, և՛ կազմակերպչական թիմի շրջանակներում: Նրանք բոլորն էլ կարևորում են ֆինանսական կրթությունը ՀՀ բնակչության շրջանում՝ որպես երկրի ֆինանսական կայունության, ֆինանսական ներգրավվածության և քաղաքացիների տնտեսական բարեկեցության կարևոր նախադրյալ։ Նրանք գտնում են, որ ֆինանսական առողջությունը նույնքան կարևոր է, որքան ֆիզիկականն ու հոգեկանը։ Ուստի դրա մասին ևս պետք է մտածել, հոգ տանել փոքրուց։ Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում ծրագիրը, ինչպիսի՞ն պետք է լինի մերօրյա ֆինանսական կրթություն իրականացնող ուսուցիչը։ Դասընթացի նպատակն է օգնել ՖԿ իրականացնող ուսուցչին, պարզաբանել ծագած հարցերը։ Մասնագիտությամբ դասվար եմ, և կարող եմ մասնագիտական ճիշտ խորհրդատվություններ տրամադրել ՖԿ իրականացնող դասվարներին։  

  • Երևույթների և նյութերի ճանաչումը

  • Արագություն,ճանապարհի և ժամանակի հաշվարկման խնդիրների լուծում

  • ԻՆՖՈՐՄԱՏԻԿԱ 9

    Microsoft Word  2007 տեքստային խմբագրիչի միջավայր մտնելու համար պետք է մկնիկի օգնությամբ հաջորդաբար իրականացնել հետևյալ քայլերը.ընտրել Windows-ի Start գլխավոր մենյուն,բացված պատուհանում ընտրել All Programs ենթամենյուն,բացված պատուհանում ընտրել MS Office թղթապանակը,բացված պատուհանում ընտրել Microsoft Office Word 2007 տեքստային խմբագրիչին համապատասխանող տողն ու սեղմել մկնիկի ձախ սեղմակը։

  • Էլեկտրական հոսանք

    Ֆիզիկան գիտության բնագավառ է, որն ուսումնասիրում է Տիեզերքում գործող հիմնական ուժերն ու օրենքները, բացատրում նյութի և էներգիայի հատկությունները, հետազոտում ատոմի մեջ գտնվող մանրագույն մասնիկներից մինչև մեր  Տիեզերքի առաջացման հետ կապված երևույթները։

  • ՈՒղղագիծ հավասարաչաափ փոփոխական շարժման հիմնական հավասարումները

  • ՀԵՔԻԱԹԻ ԴԵՐԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑՈՒՄ

    Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, այս  դասընթացում  կարող եք ծանոթանալ,թե հեքիաթն ինչ մեծ դեր ունի երեխայի կյանքում:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթացավար՝  Կարինե Խաչատրյան,Վանաձորի Ա.Բակունցի անվան թիվ 7 հիմնական դպրոցի դասվար:

  • Հնչյուն-տառի ուսուցումը առաջին դասարանում

    Դասընթացը վերաբերում է հնչյուն-տառի ուսուցման հնարներներին ու մեթոդներին։ Ինչպե՞ս անել, որ հնչյուն-տառի ուսուցումը լինի հնարավորինս մատչելի, արդյունավետ, հասանելի յուրաքանչյուրին։