Կանչում է կրկին, կանչում անդադար
Էն չքնաղ երկրի կարոտը անքուն,
Ու թևերն ահա փռած տիրաբար`
Թռչում է հոգիս, թռչում դեպի տուն…
Հ.Թումանյան
Կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում շարունակվում են Ամենայն հայոց բանաստեղծի հոբելյանական 150-ամյակին նվիրված միջոցառումները:
Ապրիլի 26-ին «Կախարդական գրչի վարպետը» խորագրով ծրագրի շրջանակում կենտրոնի երգարվեստի, պարարվեստի և թատերական արվեստի խմբակների սաների մասնակցությամբ բեմադրվեց Հ. Թումանյանի «Անուշ» պոեմի հիման վրա Արմեն Տիգրանյանի գրած համանուն օպերայից հատվածներ:
Բեմականացման ընթացքում սաներին հաջողվեց դահլիճին հաղորդել թումանյանական շունչն ու հուզել հանդիսատեսին: Գլխավոր դերերգերով հանդես եկան երգարվեստի խմբակի սաները. Հարություն Մկրտչյանը՝ Սարոյի, Նորայր Հակոբյանը՝ Մոսիի, Կարինե Տիգրանյանը՝ Անուշի դերերում:
Ներկայացման սկզբում հնչեց օպերայի նախերգանքը, որին հաջորդեց Սարոյի արիան՝ «Աղջի անաստված»: Հանդիսատեսին ներկայացվեց «Ամպի տակից», «Համբարձում», «Քյոխվա պար»-ն ու կոխի տեսարանները, Մոսիի և Անուշի զուգերգը:
Սաները կարողացան իրենց խաղով ցուցադրել հին հայկական, նահապետական կենցաղով ապրող գյուղի կյանքը, կենցաղը, սովորույթները, ժողովրդի հոգեբանությունն ու մտածողությունը, որին և զոհ դարձան Թումանյանի հերոսները՝ Անուշը, Սարոն և Մոսին: Սաների շուրթերից գեղեցիկ հնչեց նաև «Ֆինալ»-ը՝ «Արի Անուշ, վուշ-վուշ Անուշ» հատվածով:
Ներկաները տպավորված էին, հուզված և ոգեշնչված թումանյանական կերպարներով և տիգրանյանական հնչյուններով:
Երգարվեստի խմբակի խմբավար՝ Ա. Թանաշեան
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան