ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ֆինանսատնտեսագիտական և բիզնես հմտությունների զարգացման խաղ-մրցույթ

Ապրիլի 22, 2019
Պաշտոնական

Ամփոփվել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության, ՀՀ կենտրոնական բանկի և «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» ՀԿ կազմակերպած ամենամյա ֆինանսատնտեսագիտական խաղ-մրցույթի եզրափակիչ փուլը: Ծրագրին մասնակցել են ՀՀ 10 մարզերի և Երևան քաղաքի ավելի քան 350 դպրոց: Յուրաքանչյուր մարզից և մայրաքաղաքից կիսաեզրափակիչ փուլ է անցել 1 հավաքական թիմ, որոնցում ընդգրկված են եղել 10-11-րդ դասարանների 5-ական աշակերտներ: Մրցույթի նպատակն է զարգացնել և խորացնել դպրոցականների գիտելիքները ֆինանսատնտեսագիտական թեմաների վերաբերյալ, ինչպես նաև ձևավորել արագ և ճկուն մտածելու կարողություն, զարգացնել բիզնես հմտություններ:

Մրցույթի ընթացքում թիմերին առաջադրվել են տնտեսագիտական խնդիրներ և վարժություններ` կազմված ավագ դպրոցներում դասավանդվող «Ձեռնարկատիրական կրթություն» առարկայի ծրագրային նյութերին համապատասխան:  Ժյուրիի կազմում ընդգրկված են եղել ԿԲ ֆինանսական կրթական կենտրոնի ղեկավար Արմինե Մկրտչյանը, նույն կենտրոնի մասնագետ Արթուր Փոքրիկյանը,  ՀՀ ԿԳ նախարարության հանրակրթության վարչության և միջնակարգ կրթության քաղաքականության մշակման և վերլուծության բաժնի պետ Սյուզաննա  Մակյանը, «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության նախագահ Արմինե Հովհաննիսյանը: Մրցակցող թիմերի պատասխանները գնահատելիս ժյուրիի կողմից կարևորվել է ոչ միայն ճիշտ պատասխանը, այլ նաև նորարարական մտածողությունը և թիմային աշխատանքը: Եզրափակիչ փուլում ուժերը չափել են ՀՀ Սյունիքի, Վայոց Ձորի և Արմավիրի մարզերի թիմերը, ովքեր վերջին փուլում ցուցադրել են վարկային առաջարկի գովազդ: Մրցույթի արդյունքում հաղթող է ճանաչվել  Արմավիրի մարզի թիմը: Հաղթողները  պարգևատրվել են ՀՀ կենտրոնական բանկի և «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության կողմից սահմանված հատուկ մրցանակներով և պատվոգրով, իսկ բոլոր թիմերին շնորհվել են  մասնակցության վկայականներ:
Մրցույթի այլ մասնակիցներ նույնպես ստացել են խրախուսական մրցանակներ՝ պատասխանելով ծրագրի գործընկեր կառույցների ֆինանսական ոլորտի վերաբերյալ հատուկ հարցերին:
ՀՀ ԿԳ նախարարության հատուկ մրցանակը շնորհվել է Տավուշի մարզի թիմին` նախարարության կողմից պատրաստված հարցին ճիշտ պատասխանելու համար:
Նշենք, որ Ֆինանսատնտեսագիտական խաղ-մրցույթի գործընկերներն են՝ «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ»  ՀԿ, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն, Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակ, Ավանդների հատուցումը երաշխավորող հիմնադրամ, Արցախբանկ, ՎՏԲ-Հայաստան բանկ, «Նաիրի ինշուրանս» և «Սիլ ինշուրանս» ապահովագրական ընկերություններ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…