Ապրիլի 15-ին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը մեկնարկեց ««Ընտանիք»-ն անիվներ վրա» կրթական ծրագիրը: Այս տարի ծրագրի «թիրախում» են Շիրակի բարձրադիր, հեռավոր և սահմանամերձ գյուղական համայնքները՝ Ձորաշենը, Մուսայելյանը, Անիպեմզան, Անի կայարանը, Լեռնակերտը, Պեմզաշենը, Զորակերտը, Ամասիան, Բանդիվանը, ինչպես նաև Գյումրու հանրակրթական դպրոցները:
Ծրագիրը նպատակ ունի համայնքներում բացահայտել արհեստի և արվեստի ոլորտում նախընտրելի մասնագիտությունները, նպաստել ազգային արհեստի և արվեստի տարածմանն ու պահպանմանը, ուղղորդել դեռահասներին մասնագիտական կողմնորոշման հարցում և նպաստել նրանց կարողությունների բացահայտմանը և կարևորել արտադպրոցական կրթության դերը դեռահասների համակողմանի և ներդաշնակ զարգացման գործում:
Կենտրոնի մասնագետները ու շնորհալի սաներն իրենց փորձը, գիտելիքներն ու հմտությունները փոխանցեցին համայնքների մանկավարժներին և դեռահասներին: Վերջիններս ոգևորված ու խանդավառված, մեծ հետաքրքրությամբ ու սպասումով մասնակցեցին արհեստի ու արվեստի տարբեր ճյուղերի՝ գեղանկարչության, ուլունքագործության, խեցեգործության, կարպետագործության, ասեղնագործության, գոբելենագործության, բատիկայի, վիտրաժային նկարչության, փայտարվեստի, ռադիոէլեկտրոնիկայի, մարտական արվեստի, պարարվեստի դասերին: Դեռահասների հետ համատեղ մանկավարժները ևս մասնակցեցին գործնական վարպետաց պարապմունքներին: Ծրագրի շահառուները հնարավորություն ունեցան ընդլայնել իրենց հետաքրքրությունների շրջանակը, բացահայտել նախասիրություններն ու ունակությունները: Նրանից շատերն առաջին անգամ էին ծանոթանում արհեստի ու արվեստի ոլորտում տարբեր մասնագիտությունների: Դեռահասների և մանկավարժների հավաստմամբ համայնքներում առկա են երեխաների զբաղվածության ապահովման և ինքնարտահայտման հնարվորություն ընձեռելու խնդիրներ։ Այս առումով կարևորվեց նմանատիպ ծրագրերի անցկացումը համայնքներում:
Դպրոցականների ցանկությունն ու առաջարկը մեկն էր՝ ծրագիրը լինի շարունակական, որով կապահովվի իրենց նպատակային զբաղվածությունը:
«Ձեր այցն այսօր մեծ հետաքրքրություն առաջացրեց աշակերտների շրջանում: Նրանք հաճույքով մասնակցեցին դասերին: Որպես մանկավարժ շատ բարձր եմ գնահատում նման այցերի կազմակերպումը, որոնք օգնում են մասնագիտական կողմնորոշման և գեղագիտական ճաշակի զարգացման հարցում: Ցանկալի է, որ նման այցելությունները լինեն հաճախակի: Շնորհակալություն մեր համայնքն ընդգրկելու և ուշադրության արժանացնելու համար»,-իր կարծիքն արտահայտեց Ձորաշենի միջնակարգ դպրոցի մանկավարժ Նարինե Մարտիրոսյանը:
Նշենք, որ ծրագրի 1-ին փուլը կշարունակվի մինչև մայիսի 10-ը:
Հ. Սարգսյան
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ