«Երևան էքսպո» ցուցահանդեսային համալիրում այսօր բացվել է «Կրթություն և կարիերա էքսպո-2019» միջազգային մասնագիտացված ցուցահանդեսը, որին ներկա են գտնվել նաև ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը, փոխնախարար Գրիշա Թամրազյանը:
Ողջունելով ներկաներին՝ նախարար Արայիկ Հարությունյանը նշել է, որ միջազգային այս ցուցահանդեսը հնարավորություն է տալիս հանրությանը ներկայացնել կրթական ծրագրեր իրականացնող միջազգային և տեղական կազմակերպությունների, ուսումնական հաստատությունների կատարած աշխատանքները, նախատեսվող ծրագրերը: «Ցուցահանդեսը ապահովում է ուսումնական հաստատությունների միջև արդյունավետ համագործակցություն և մրցակցություն, աշակերտներին՝ մասնագիտական կողմնորոշման, իսկ ուսանողներին՝ սեփական կարիերայի կառուցման համար ժամանակակից ծրագրերի ընտրություն: ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը կարևորում է նմանատիպ միջոցառումները, քանի որ դրանք յուրօրինակ հարթակ են աշխատաշուկայի պահանջների ներկայացման, գործատու-աշխատող կապի ամրապնդման, կրթօջախների և ձեռնարկությունների միջև գործնական հարաբերությունների կայացման, զբաղվածության շուկայում առավել պահանջարկ ունեցող մասնագիտությունների վերաբերյալ տեղեկատվության ապահովման համար: Այսօր կրթության համակարգում ՀՀ կառավարությունը կարևորում է աշակերտների, ուսանողների ֆինանսական գիտելիքների և բիզնես հմտությունների զարգացումը, որն իր հերթին խթանելու է հասարակության լայն շրջանակներում նախաձեռնողականությունը՝ ամուր հիմքեր ստեղծելով հռչակված տնտեսական հեղափոխության համար: Այն միաժամանակ կարևորում է բոլորիս և յուրաքանչյուրիս ներդրման անհրաժեշտությունը մեր ընդհանուր ապագայի կերտման գործում»,-մասնավորապես նշել է Արայիկ Հարությունյանը:
Նախարար Արայիկ Հարությունյանը և փոխնախարար Գրիշա Թամրազյանը շրջել են ցուցահանդեսի տաղավարներում, ծանոթացել ուսումնական հաստատությունների կողմից ներկայացվող ծրագրերին: Ցուցահանդեսին մասնակցել են ավելի քան 80 կրթօջախներ՝ բուհեր, քոլեջներ, ուսումնական կենտրոններ, ինչպես նաև միջազգային դոնոր կազմակերպություններ՝ Հայաստանի Հանրապետությունից, Բելառուսից, Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետությունից, Չեխիայի Հանրապետությունից, Ռուսաստանի Դաշնությունից:
Լրագրողների հետ զրույցում նախարարը կիսվել է ցուցահանդեսից ստացված իր տպավորություններով: Նրա խոսքով՝ կրթությունը ՀՀ կառավարության հիմնական ուղղություններից է, քանի որ այն տնտեսության զարգացման և, առհասարակ, հասարակական հարաբերությունների համար առաջնային գործոնն է: «Այդ առումով նման ցուցահանդեսները կարևոր են՝ արձանագրելու մեր թերացումներն ու ձեռքբերումները, հնարավորություններ ստեղծելու ուսհաստատությունների համար՝ միմյանց հետ համագործակցելու, ինչպես նաև արտադրողներին հրավիրելու այստեղ՝ իրենց բիզնեսի համար բուհերի արտադրանքը կիրառելու համար: Օրինակ, ԵՊՀ-ի տաղավարում ներկայացված էին մի շարք հետազոտություններ, որոնք կարող են շատ կարևոր լինել արտադրողների համար, պարզապես բուհերն այն օղակները չեն ստեղծում, որ առևտրայնացնեն իրենց արտադրանքը: Հետազոտությունը պետք է վերադառնա բուհ և կարևորվի, իսկ գիտնականը՝ կարողանանա իր հետազոտության արդյունքներից օգտվել՝ առևտրայնացման միջոցով»,-նշել է նախարարը՝ ընդգծելով, որ զարգացած երկրներում բուհն իր օղակներով գիտական հետազոտությունը հասցնում է արտադրողին: «Ըստ էության՝ այս օղակը մեր բուհերում թույլ է կամ առհասարակ բացակայում է: Առևտրայնացման ուղղությամբ գուցե առաջիկայում դոնոր կազմակերպությունների հետ համապատասխան ծրագրեր իրականացնենք՝ վերապատրաստումների և հզորությունների ներդրման առումով: Եթե բուհերը չունեն տեխնոլոգիաների փոխանցման գրասենյակներ, ապա նրանք հետ են մնում աշխարհի լավագույն բուհերից»,-ընդգծել է Արայիկ Հարությունյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ