Կրթության շարունակականությունն ապահովելու, մասնագիտական կրթության որակը բարելավելու, ինչպես նաև քոլեջից բուհ անցումն արդյունավետ կազմակերպելու նպատակով` միջին մասնագիտական կրթական հաստատությունները համագործակցում են բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների հետ: Մասնավորապես համագործակցության պայմանագրեր են կնքվել Գավառի պետական համալսարանի և Սևանի բազմագործառութային պետական քոլեջի, Գյումրու պետական տեխնիկական քոլեջի և Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի Գյումրու մասնաճյուղի միջև:
Գյումրու պետական տեխնիկական քոլեջի և Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի Գյումրու մասնաճյուղի միջև կնքված պայմանագրով նախատեսվում է փոխադարձ աջակցություն ցուցաբերել ուսանողների մասնագիտական` նախաավարտական և տեխնոլոգիական պրակտիկաների անցկացման, աշխատակիցների մասնագիտական վերապատրաստումների, փորձի փոխանակման հարցերում, փոխադարձ համաձայնությամբ օգտվել միմյանց նյութատեխնիկական բազայից, վարել համաձայնեցված կրթական ծառայությունների մատուցման քաղաքականություն` նպաստելով ուսանողների կրթության շարունակականության ապահովմանը:
Գավառի պետական համալսարանի և Սևանի բազմագործառութային պետական քոլեջի միջև համագործակցության պայմանագրով կողմերը պարտավորվել են համագործակցել տարբեր ուղղություններով` սահմանված կարգով կազմակերպել քոլեջի բարձր առաջադիմությամբ շրջանավարտների կրթության շարունակումը համալսարանում այն մասնագիտություններով, որոնցով թույլատրվում է քոլեջից համալսարան շարունակական կրթության իրականացում։
Նշենք, որ Գավառի պետական համալսարանը համագործակցության պայմանագրեր է կնքել նաև Վարդենիսի «Բադեյան» պետական քոլեջի, Լճաշեն գյուղի Աշոտ Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ, Երանոս գյուղի թիվ 1 միջնակարգ դպրոցների հետ:
Համալսարանը, մասնավորապես, պարտավորվում է նշված դպրոցների աշակերտների համար ԳՊՀ բնագիտության լաբորատորիայում կազմակերպել բնագիտական առարկաների գործնական և լաբորատոր պարապմունքներ, ինչպես նաև պատմություն առարկայի որոշ դասաժամեր անցկացնել համալսարանի՝ Վարշամ Ավետյանի անվան պատմագիտական թանգարանում։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան