Հայ սերնդի ազգային, հայրենասիրական ոգով դաստիարակության մեջ է հայ ազգի հարատևման, նրա առջև ծառացած մարտահրավերներին դիմակայելու, ինչպես նաև համազգային նպատակների իրականացման` միակ և արդյունավետ ճանապարհը:
«...ով հայրենապաշտ ու գաղափարապաշտ երիտասարդություն ունի, նա էլ ապագա ունի»
Հայրենապաշտական դաստիարակություն - ահա´ մեր փրկության խարիսխը...
Ականջալուր լինելով Նժդեհյան պատգամներին՝ Հրազդանի թիվ 7 միջնակարգ դպրոցի մի խումբ աշակերտ-աշակերտուհիներ ներկա գտնվեցին սույն թվականի հոկտեմբերի 19-ին Հրթիռահրետանային զորքերի օրվան նվիրված միջոցառմանը, որ կազմակերպվել էր ՀՀ ՊՆ Լուսակերտի զորամասում: Այն աշակերտներին պատգամում էր անմնացորդ նվիրում հայրենիքին, անկոտրում մարտական կամք և հաղթական ոգի:
Միջոցառման ընթացքում հրթիռահրետանային զորքերի ստորաբաժանումները դաշտային պայմաններում ներկայացրեցին ցուցադրական վարժանքներ՝ պայմանական թշնամուն հրթիռահրետանային ստորաբաժանումների միջոցներով ոչնչացնելու սցենարով:
Շարահրապարակում հավաքվածներին ողջունեց Հայաստանի Հանրապետության զինված ուժերի գլխավոր շտաբի պետի տեղակալ գեներալ-լեյտենանտ Մովսես Հակոբյանը, ով իր ելույթում փաստեց, որ Արցախյան հերոսամարտի տարիներին, ինչպես նաև ապրիլյան քառօրյա պատերազմի ընթացքում մեծ է եղել հրթիռահրետանային զորքերի դերը, մարտական գործողությունների ընթացքում նրանք պատվով կատարել են առաջադրված խնդիրները, և բազմաթիվ հրետանավորների սխրանքի ու հերոսության շնորհիվ է նաև կերտվել մեր հաղթանակը:
Աշակերտներին համակել էին միաժամանակ երկու զգացողություն՝հպարտություն և հուզմունք: Միջոցառումը ապագա զորակոչիկների համար ոգևորող էր, նույնքան տպավորիչ էր նաև աշակերտուհիների համար: Նրանք հասկացան, որ հայրենիքի պաշտպանությունը հայ մարդու համար ամենապատվաբեր գործն է, և որ իսկական հայուհիները, հայոց աշխախարհի փափկասուն տիկնանց նման, միշտ տղամարդկանց կողքին պետք է լինեն և հող հայրենիի արդար պահանջով վտանգի պահին նրանց պիտի մղեն նորանոր հաղթանակների և քաջագործությունների:
Հայոց բանակը մեր երեկն է, մեր այսօրը, մեր վաղվա օրը... մեր հարատևության առհավատչյան, մեր լինելիության երաշխիքը:
Շնորհավո′ր տոնդ հայ հրետանավոր, որ անտեսելով բոլոր վտանգները, կանգնում ես զազրագործ թշնամուն դեմ հանդիման ու հետ ես մղում անօրեն դիպուկահարին ու հետախույզին: Դու քո արյամբ կառուցեցիր հայոց բանակն ու այսօր ամեն ժամ ու րոպե ապացուցում ես հայոց բանակի մարտունակությունը և քո վստահությամբ ու հոգատարությամբ առավել ամրացնում ես քո երկրի բնագծերը:
Գոհար Միքայելյան
Հրազդանի թիվ 7 միջնակարգ դպրոց
Պատմության ուսուցչուհի
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան