ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնն Ամենայն հայոց բանաստեղծի հոբելյանական 150-ամյակին նվիրված «Կախարդական գրչի վարպետը» խորագրով միջոցառումների շրջանակում ապրիլի 4-ից մեկնարկեց թումանյանական մոտիվներով վարպետաց դասեր, որոնք մինչ այժմ անցկացվել են Շիրակի մարզի բարձրադիր Բավրա, Մեծ Սեպասար և Աշոցք համայնքներում:
Կենտրոնի մանկավարժներն ու սաներն արհեստի ու արվեստի վերաբերյալ իրենց ունեցած գիտելիքները, կարողություններն և հմտությունները սիրով ու պատրաստակամությամբ փոխանցեցին համայնքների դեռահասներին:
Համայնքաբնակ դեռահասների և նաև մանկավարժների համար հետաքրքիր էր մասնակցել արհեստի ու արվեստի միջոցով Թումանյանի կերտած կերպարների ստեղծմանը: Թատերական արվեստի, խեցեգործության, ուլունքագործության, բատիկայի, գեղանկարչության, պարարվեստի, վիտրաժային նկարչության միջոցով դպրոցականները կենդանություն հաղորդեցին թումանյանական իրենց սիրելի հերոսներին:
«Շատ տպավորված ու ոգևորված եմ: Նմանօրինակ աշխատանքներին մասնակցությունը բավական հետաքրքիր էր և նորություն ինձ համար: Այն յուրօրինակ էր իր մատուցման ձևով, քանզի թումանյանական աշխարհը պատկերում ենք հենց արհեստով ու արվեստով: Շնորհակալություն նման հնարավորության համար: Ես նկարել եմ «Լոռեցի Սաքոն» ստեղծագործության գլխավոր հերոսին, որը կդառնա խոսուն վկա և անընդհատ կհուշի Հովհաննես Թումանյանի հոբելյանական ամյակի և «Ընտանիք» կենտրոնի մասին»,-իր տպավորություններով կիսվեց Բավրա համայնքի 14-ամյա դեռահաս Անուշ Նահապետյանը։
Նշենք նաև, որ այս ծրագրի միջոցառումները կշարունակվեն Շիրակի մարզի Զույգաղբյուր և Ղազանչի համայնքներում։
Հ.Սարգսյան
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: