Մարտի 27-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում դուդուկի նվագի սիրահարներն ունկնդրեցին հայկական ավանդական նվագարանի դյութիչ ելևէջները. կենտրոնի դուդուկի խմբակի սաների մասնակցությամբ տեղի ունեցավ «Դուդուկի վարպետը» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված Հայաստանի ժողովրդական արտիստ, նշանավոր դուդուկահար, երգաստեղծ Վաչե Հովսեփյանին:
Միջոցառման նպատակն էր սաներին ծանոթացնել Վաչե Հովսեփյանի արվեստին, արժևորել դուդուկը՝ որպես հայկական մշակութային հարստություն, նպաստել դեռահասների ստեղծագործական կարողությունների զարգացմանը:
Մեծ վարպետին նվիրված հուշ-ցերեկույթի նվագացանկը բավականին ընդարձակ էր. ընդգրկված էր Վաչե Հովսեփյանի հայկական ժողովրդական և գուսանական մեղեդիները, գուսան Շերամի, Կոմիտասի, Սայաթ-Նովայի ստեղծագործությունները:
Հայկական երաժշտական գործիքի միջոցով կենտրոնի դուդուկահար սաների մատուցած յուրաքանչյուր ստեղծագործություն ազդեցիկ էր հնչողությամբ և կատարողականությամբ:
Միջոցառման ընթացքում տեսանյութի միջոցով ներկայացվեց նաև Վաչե Հովսեփյանի կյանքի և ստեղծագործական ուղու վերաբերյալ հետաքրքիր տեղեկություններ:
Սաների կատարումները ջերմ ընդունելության արժանացան հանդիսատեսի կողմից, ով իր իր ծափողջույններով ևս բարձր գնահատեց խմբակի աշխատանքի արդյունքը:
Գ.Մանուկյան
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան