ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում այսօր տեղի է ունեցել «Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհրդի նիստ, որը վարել է խորհրդի նախագահ, ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը: Նախարարը նշել է, որ ՀՀ կառավարությունը շահագրգված է և ամեն ինչ անելու է, որ «Կայուն դպրոցական սնունդ» ծրագիրը լավագույնս իրականացվի: «Այսօր տեղեկացրել եմ վարչապետին, որ նախորդ տարիներին ծրագրի իրականացման ընթացքում բախվել ենք մի շարք խնդիրների, որոնք հիմնականում կապված են ֆինանսական հարցերի և պետության կողմից լրացուցիչ ֆինանսներ ներգրավելու անհրաժեշտության հետ»,-նշել է Արայիկ Հարությունյանը: Նրա փոխանցմամբ՝ վարչապետը, իր հերթին կարևորելով ծրագրի իրականացումը, նշել է, որ համապատասխան հաշվարկների դեպքում կդիտարկվի լրացուցիչ ֆինանսական միջոցներ հատկացնելու հնարավորությունը: Արայիկ Հարությունյանի խոսքով՝ այդ ուղղությամբ արդեն համապատասխան հանձարարականներ են տրվել: Նիստի օրակարգում ընդգրկված էր երեք հարց. առաջինը՝ «Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի 2018թ. մարտ-դեկտեմբեր ամիսների ֆինանսական հաշվետվություն, երկրորդը՝ հիմնադրամի 2018թ.-ի ֆինանսական հաշվետվության աուդիտ իրականացնող ընկերության հաստատում և հիմնադրամի հետագա կարգավիճակի մասին հարց: Ի լրումն ֆինանսական հաշվետվության աուդիտի՝ ՄԱԿ-ի պարենի համաշխարհային ծրագիրի հայաստանյան գրասենյակի ղեկավար Ելենա Միլոշևիչի առաջարկով որոշում է ընդունվել նաև իրականացնել հիմնադրամի համընդհանուր գնահատում՝ խնդիրների վերհանման, հետագա անելիքների ճշգրտման և համապատասխան լուծումների առաջարկման նպատակով: Ելենա Միլոշևիչը նաև առաջարկել է ապահովել խորհրդի առավել մեծ ներգրավվածություն հիմանդրամի գործունեությանը՝ ընդգծելով, որ ՄԱԿ-ի պարենի համաշխարհային ծրագիրն ունի մեծ փորձառություն և պատրաստակամ է այն փոխանցել ՀՀ կառավարությանը:
«Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Բագրատ Եսայանը ներկայացրել է 2018 թ. մարտ-դեկտեմբեր ամիսների ֆինանսական հաշվետվությունը, որը խորհրդի կողմից ընդունվել է ի գիտություն: Հոգաբարձուների խորհրդի անդամներին տեղեկացվել է նաև «Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի կարգավիճակի փոփոխության հնարավորությունը՝ կարևորելով անցումային ժամանակահատվածում ծրագրի կայունության և շարունակականության ապահովման ընթացքը:
Հիշեցնենք, որ ուսումնական տարվա ընթացքում 180 օր տաք սնունդ է տրամադրում Արագածոտնի, Արմավիրի, Գեղարքունիքի, Կոտայքի, Լոռու մարզերի տարրական դասարանների 60000 դպրոցականների: Մյուս հինգ մարզերում` Շիրակում, Սյունիքում, Տավուշում, Վայոց ձորում և Արարատում, ծրագիրն իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը՝ ապահովելով տարրական դասարանների 40000 աշակերտների սնունդ: 2019 թվականին նախատեսվում է Արագածոտնի մարզի դպրոցների փոխանցումը ՀՀ կառավարության հանձնառությանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: