ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ներկայացվել է «Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի հաշվետվությունը

Մարտի 27, 2019
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում այսօր տեղի է ունեցել «Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի  հոգաբարձուների  խորհրդի նիստ, որը վարել է խորհրդի նախագահ, ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը: Նախարարը նշել է, որ ՀՀ կառավարությունը շահագրգված է և ամեն ինչ անելու է, որ «Կայուն դպրոցական սնունդ» ծրագիրը լավագույնս իրականացվի: «Այսօր տեղեկացրել եմ վարչապետին, որ նախորդ տարիներին ծրագրի իրականացման ընթացքում բախվել ենք մի շարք խնդիրների, որոնք հիմնականում  կապված են ֆինանսական հարցերի և պետության կողմից լրացուցիչ ֆինանսներ ներգրավելու անհրաժեշտության հետ»,-նշել է Արայիկ Հարությունյանը:  Նրա փոխանցմամբ՝ վարչապետը, իր հերթին կարևորելով ծրագրի իրականացումը, նշել է, որ համապատասխան հաշվարկների դեպքում կդիտարկվի լրացուցիչ ֆինանսական միջոցներ հատկացնելու հնարավորությունը: Արայիկ Հարությունյանի խոսքով՝ այդ ուղղությամբ արդեն համապատասխան  հանձարարականներ են տրվել:  Նիստի օրակարգում ընդգրկված էր երեք հարց. առաջինը՝ «Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի 2018թ. մարտ-դեկտեմբեր ամիսների ֆինանսական հաշվետվություն, երկրորդը՝ հիմնադրամի 2018թ.-ի ֆինանսական հաշվետվության աուդիտ իրականացնող ընկերության հաստատում և հիմնադրամի հետագա կարգավիճակի մասին հարց: Ի լրումն ֆինանսական հաշվետվության աուդիտի՝  ՄԱԿ-ի պարենի համաշխարհային ծրագիրի հայաստանյան գրասենյակի ղեկավար Ելենա Միլոշևիչի առաջարկով որոշում է ընդունվել նաև իրականացնել հիմնադրամի համընդհանուր գնահատում՝ խնդիրների վերհանման, հետագա անելիքների ճշգրտման և համապատասխան լուծումների առաջարկման նպատակով: Ելենա Միլոշևիչը նաև առաջարկել է ապահովել խորհրդի առավել մեծ ներգրավվածություն հիմանդրամի գործունեությանը՝ ընդգծելով, որ ՄԱԿ-ի պարենի համաշխարհային ծրագիրն ունի մեծ փորձառություն և պատրաստակամ է այն փոխանցել ՀՀ կառավարությանը:

«Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի  գործադիր տնօրեն Բագրատ Եսայանը ներկայացրել է 2018 թ. մարտ-դեկտեմբեր ամիսների ֆինանսական հաշվետվությունը, որը խորհրդի կողմից ընդունվել է ի գիտություն: Հոգաբարձուների խորհրդի անդամներին տեղեկացվել է նաև «Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի կարգավիճակի փոփոխության հնարավորությունը՝ կարևորելով անցումային ժամանակահատվածում ծրագրի կայունության և շարունակականության  ապահովման ընթացքը:

Հիշեցնենք, որ ուսումնական տարվա ընթացքում 180 օր տաք սնունդ է տրամադրում Արագածոտնի, Արմավիրի, Գեղարքունիքի, Կոտայքի, Լոռու մարզերի տարրական դասարանների 60000 դպրոցականների: Մյուս հինգ մարզերում` Շիրակում, Սյունիքում, Տավուշում, Վայոց ձորում և Արարատում, ծրագիրն իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը՝ ապահովելով տարրական դասարանների 40000 աշակերտների սնունդ: 2019 թվականին նախատեսվում է Արագածոտնի մարզի դպրոցների փոխանցումը ՀՀ կառավարության հանձնառությանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…