ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Իտալական դիզայնի համաշխարհային օրերին նվիրված ցուցահանդես և վարպետաց դաս ՃՇՀԱՀ-ում

Մարտի 22, 2019
Պաշտոնական

Իտալական դիզայնի համաշխարհային օրվա շրջանակում, Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանում (ՃՇՀԱՀ) այսօր բացվել է իտալացի երիտասարդ ճարտարապետների նախագծերի ցուցահանդեսը։ Միջոցառմանը ներկա են եղել  ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Գրիշա Թամրազյանը, ՀՀ-ում Իտալիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Վինչենցիո Դել Մոնակոն, ՃՇՀԱՀ  ռեկտոր Գագիկ Գալստյանը, Ճարտարապետների միության նախագահ Մկրտիչ Մինասյանը, ճարտարապետներ, շինարարներ, դիզայներներ, բուհի  դասախոսներ և ուսանողներ:

ԿԳ նախարարի տեղակալ Գրիշա Թամրազյանը, ողջունելով  Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանի նախաձեռնությունը, նշել է. «Բարձրագույն կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումների համատեքստում այս ցուցահանդեսն անկասկած կարևոր նախաձեռնություն է, որովհետև միտված է համակարգի միջազգայնացմանն ու կրթության որակի բարձրացմանը: Նման ցուցահանդեսները լրացուցիչ հնարավորություն են ժամանակակից ուսանողների համար հաղորդակից լինելու ճարտարապետության և դիզայնի ոլորտում համաշխարհային զարգացումներին: Իտալական դիզայնի միջազգային օրվա շրջանակում անցկացվող այս միջոցառումը յուրօրինակ հարթակ է ավելի սերտ զարգացնելու Հայաստանի և Իտալիայի ճարտարապետական դպրոցների միջև արդեն առկա համագործակցությունը»:

Փոխնախարարի խոսքով` առանձնակի ուշադրության է արժանի «Ժամանակակից ճարտարապետ, խելացի քաղաքներ և դիզայն» թեմայով վարպետության դասերի անցկացումը, որը եզակի հնարավորություն է ուսանողների համար` ոչ միայն ստանալ իրենց հետաքրքրող հարցերի պատասխանները, այլև անմիջական շփումների միջոցով ձևավորել մասնագիտական նոր կամուրջներ:

ՃՇՀԱՀ-ի ռեկտոր Գագիկ Գալստյանն իր խոսքում նշել է, որ հայ և իտալացի ճարտարապետների համագործակցությունն ավանդական է, իսկ իտալական դիզայնի համաշխարհային օրվա միջոցառումներն ամրապնդում են պատմական կապերը. «Մեր համալսարանը տասնյակ տարիներ  համագործակցում է Իտալիայի ճարտարապետական դպրոցների և համալսարանների հետ։ Այս ցուցահանդեսը համագործակցության տրամաբանական շարունակությունն է, որը լավ խթան կհանդիսանա մեր բուհերի միջև համագործակցությունում նոր զարգացում ապահովելու համար»,- նշել է ռեկտոր Գագիկ Գալստյանը։

Ներկաներին ողջունել են նաև Իտալիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Վինչենցիո Դել Մոնակոն, Ճարտարապետների  միության նախագահ Մկրտիչ Մինասյանը:
Բացման արարողությունից հետո ցուցահանդեսում ներկայացված Իտալիայի երիտասարդ ճարտարապետները վարպետության դասեր են անցկացրել ՃՇՀԱՀ ուսանողների համար`  «Ժամանակակից ճարտարապետ, խելացի քաղաքներ և դիզայն» թեմայով։ Վարպետության դասը վարել են «Studio Orizzontale»-ի ճարտարապետ Ստեֆանո Ռագացցոն և «Map studio-magnani pelzel architetti associati»-ի ճարտարապետ Ֆրանչեսկո Մանյանին։

Նշենք, որ ցուցահանդեսում  ներկայացվել է 50 աշխատանք, որոնք 2018 թվականին Իտալիայում տարբեր մրցանակների են արժանացել: 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

  • ՏՀՏ գործիքների կիրառությունը ուղղագրություն և ուղղախոսություն ուսուցանելիս

    Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում: