ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Տիեզերքում աստվածային մի ճամփորդ է իմ հոգին

Մարտի 20, 2019
Սփյուռքի լրատու

   1869 թվականին «մայր Հայաստանի արգանդը եղավ սրբորեն բեղուն». Հովհաննես Թումանյան, Կոմիտաս, Լևոն Շանթ, Երվանդ Օտյան... Անուններ, որոնք հայ մտքի ու հոգու պատմությունը կերտեցին, անուններ, որոնցից յուրաքանչյուրն իր ասպարեզում անգերազանցելի է:

   Մեր հանճարեղ լոռեցին...Թումանյանն իր առանձնահատուկ տեղն ունի յուրաքանչյուրիս ողջ գիտակցական կյանքում: Մենք մեր թոթովախոս լեզվով առաջինը նրա' բանաստեղծություններն ենք արտասանում, նրա հեքիաթներով ենք գունավորում մեր մանկությունը, Թումանյանի հետ դպրոց ենք գնում ու տարեցտարի մեծանում Գիքորի, Նեսոյի, Մարոյի ողբերգությունը մեր հոգուն ծանրացած, ապրում ենք՝ նրա հերոսների անմնացորդ սերը մեզ չափանիշ դարձրած, հասունանում թումանյանական անմնացորդ հայրենասիրությամբ, սովորում նրանից պայքարել ու մաքառել, չերկնչել ու գլուխ չկախել, սովորում ենք գնահատել վեհը, ազնիվն ու վսեմը, դատապարտել նսեմն ու ստորը, հասկանում ենք, որ կյանքի ամեն օրը մեզ ապացուցելու բան ունենք, և որ յուրաքանչյուր օր պետք է ավարտենք այն գիտակցությամբ ու հավատով, որ քաջնազարականությունը մեզ չի սպառնում:

    2019թ. մարտի 17-ին ՌԴ Տյումեն քաղաքի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան  հայկական մշակույթի կենտրոնում Թումանյանի 150-ամյակին նվիրված հերթական ցերեկույթն էր:

    Այս անգամ քայլում էինք՝ հեռադիտակը մեզ ընկեր դարձրած: Դիտեցինք ու ավելի ուժգին սիրեցինք Թումանյանի Լոռին, նրա զննած Ջավախքը, նրան հիացմունք պատճառած մեր հայոց լեռները: Վարակվեցինք նրա իմաստությամբ, խորությամբ ու պարզությամբ, վշտին դիմակայելու անսահման տոկունությամբ, բարությամբ ու հավատով: Քաղեցինք դասեր, որոնք միայն նա' կարող էր մեզ տալ:

   Միջոցառումը հագեցած էր երգ ու պարով, ժպիտով ու արցունքներով: Վստահաբար կարելի է ասել, որ այն, ինչ քաղեցինք այս միջոցառմանը, վաղը նորից սերմ է դառնալու ու բերք է տալու, որովհետև պարարտ հող կա, և դա այնքա՜ն հրաշալի է այս օտար ափերում:

    Այս միջոցառումով մեր քաղաքում եզրափակեցինք  թումանյանական օրերը: Մեկ ամիս շարունակ մեր մշակույթի կենտրոնն ու համայնքն ապրեց Թումանյանով, լիացավ ու հագեցավ նրա շնչով ու ոգով:

  Ամեն անգամ քո տվածից երբ մի բան ես դու տանում,
  Ամեն անգամ, երբ նայում եմ, թե ինչքա՞ն է դեռ մնում,-
  Զարմանում եմ, թե՝ ո՜վ շռայլ, ինչքա՜ն շատ ես տվել ինձ...

    Եվ, իսկապես, աստված անասելի շռայլ է գտնվել Ամենայն հայոց բանաստեղծի հանդեպ: Այդ շռայլության շնորհիվ է, որ այսօր մենք ունենք այս տոնը, որը միշտ մեզ հետ է լինելու, տոն, որն ունի Թումանյան անունը:

   Շնորհավո'ր ծնունդդ, աշխարհին լույս ու սեր սփռող, ամենքի հետ ապրող ու ամենքի չափ տառապող, աշխարհին ու մարդկանց արևի նման նայող մեծն  Թումանյան:

  • Conditional Sentences in English

    Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.

  • Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

      « Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել   դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։ 

  • «Աբու-Լալա Մահարի » պոեմի ուսուցման իմ փորձը

    ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:

  • Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ

  • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դերը կրթության մեջ

    Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց

  • Ուսուցիչների ինքնագնահատման, կարիքների վերհանման և աջակցման գործիքի ստեղծում

  • ՏՀՏ առցանց դասընթաց

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան

  • Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակի ուսուցումը նորագույն մեթոդներով

                                              Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է  8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն  կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել  ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը:  «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման  ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել  ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական  հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել  համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված  բոլոր մեթոդներն ու հնարները  կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը  հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր  նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:  

  • Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան

    Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան