ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Քննարկվել են հայկական ժառանգության պահպանման և գիտակրթական գործի զարգացման հարցեր

Մարտի 19, 2019
Պաշտոնական

Երուսաղեմ կատարած այցի ընթացքում ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը, հայկական պատվիրակության մյուս անդամների հետ մասնակցել է Երուսաղեմի Սուրբ Հակոբ եկեղեցում մատուցված Սուրբ Պատարագին։ Այնուհետև տեղի է ունեցել հանդիպում` Երուսաղեմի Հայոց պատրիարքության հոգևոր հայրերի հետ` լուսարարապետ Տեր արքեպիսկոպոս Սևան Ղարիբյանի գլխավորությամբ։
Հանդիպման օրակարգում Երուսաղեմի Հայոց պատրիարքության և ՀՀ կառավարության միջև համագործակցային ուղիների, ինչպես նաև Երուսաղեմում գործող հայկական կրթամշակութային հաստատությունների մի շարք խնդիրների լուծման առաջարկների քննարկումն էր:
Նախարար Արայիկ Հարությունյանը կարևորել է մասնավորապես Մայր դիվանի` Ձեռագրաց տան և Գյուլբենկյան մատենադարանների գործունեությունը` ընդգծելով պատմամշակութային արժեքների պահպանման անհրաժեշտությունը։ Առաջարկվել է հրավիրել թանգարանագետների և  ոլորտի լավագույն մասնագետների, ովքեր իրենց ողջ մասնագիտական փորձը կներդնեն ի նպաստ Մայր դիվանի շարունակական գործունեության։ Նախարարը մատնանշել է նաև Իսրայելում հայագիտական ամբիոնի բացման կաևորությունը` հայկական մշակութային արժեքների պահպանման գործում։
Թարգմանչաց երկրորդական վարժարանի տեսուչ Նարեկ սարկավագ Աբրահամյանը ներկայացրել է դպրոցի խնդիրները` մասնավորապես շեշտելով արևմտահայերեն դասագրքերի բովանդակային վերանայումն ու հասանելիությունը, «Հայոց լեզու» և «Հայ գրականություն» առարկաների մասնագիտական ռեսուրսի պակասը։
Ժառանգավորաց վարժարանի և ընծայարանի տեսուչ Տ. Տաճատ վարդապետ Ծատուրյանի հետ քննարկվել են վարժարանի լիցենզավորման և հավատարմագրման հարցերը։ Հանդիպումից հետո հայկական պատվիրակությունը Տ. Սամվել ծայրագույն վարդապետ Աղոյանի ուղեկցությամբ շրջայց է կատարել Երուսաղեմի Սուրբ Հարության տաճարում։
Նշենք, որ Սուրբ Աթոռի գահակալ, Ամենապատիվ Տ. Նուրհան Արք. Մանուկյան պատրիարքը չի կարողացել հանդիպել պատվիրակության անդամների հետ, քանի որ մեկնել էր Ստամբուլ` մասնակցելու Պոլսո Հայոց պատրիարք  Տ. Մեսրոպ Արք. Մութաֆյանի հոգեհանգստի և հուղարկավորության արարողություններին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս․ Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում․ Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…