ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կիլիկիոյ Կաթողիկոսութեան դպրեվանքի սաներն այցելեցին Մեսրոպեան վարժարան

Մարտի 19, 2019
Սփյուռքի լրատու

Չորեքշաբթի, 13 Մարտ 2019-ին, Մեծի Տանն Կիլիկիոյ Կաթողիկոսութեան դպրեվանքի Ա. եւ Բ. ընծայարանի սաները, գլխաւորութեամբ՝ Հոգշ. Տ. Զաւէն Աբղ. Նաճարեանի, ժամանեցին Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարան: Քառասնօրեայ պահեցողութեան ընթացքին, դպրեվանքի առաքելութեան եւ աւանդութեան մաս կը կազմէ լիբանանահայ զանազան վարժարաններու եւ հաստատութիւններու այցելութիւնները, անոնց խօսելու պահեցողութեան խորհուրդին եւ դպրեվանքի առաքելութեան մասին: 

Վարժարանի տնօրէն պրն. Կրէկուար Գալուստ դպրեվանեցիները հիւրընկալեց իր գրասենեակին մէջ, ուր անոնց ամփոփ ձեւով ներկայացուց Մեսրոպեանի առաքելութիւնն ու ծրագիրները: Ապա, տեղի ունեցան առանձին երկու հանդիպումներ` միջնակարգ եւ երկրորդական բաժիններու աշակերտներուն հետ` «Ֆարաճեան» սրահին մէջ, ուր հիւրերուն կողմէ պատրաստուած յայտագիր մը ներկայացուեցաւ:

Բացման խօսքը կատարեց Տեմիս Այվազեան, որ ընդհանուր գիծերով ներկայացուց դպրեվանքի առաքելութիւնը: Ապա, հերթաբար երգուեցան Արեւագալի հոգեշունչ շարականներէն պատառիկներ, որմէ ետք Բարշ. Աբրահամ Սրկ. Տէկիրմէնճեան խօսեցաւ պահքի եւ աղօթքի կարեւորութեան մասին: Բարշ. Նուպար Կիս. Փամփալեան ներկայացուց Պիքֆայայի Ս. Աստուածածին վանքի համալիրը: Յայտագրի փակումը կատարեց Հոգշ. Տ. Զաւէն Աբղ. Նաճարեան, որմէ ետք Մեսրոպեանի հոգեւոր տեսուչ՝ Արժանապատիւ Տ. Ռաֆֆի քահանայ Յովհաննէսեան իր անհուն ուրախութիւնն ու սրտի խօսքը յայտնեց վարժարանի ուսանողներուն եւ դպրեվանեցիներուն: Պրն. Կրէկուար Գալուստ խորին շնորհակալութիւն յայտնեց դպրեվանեցիներուն, որմէ ետք դպրեվանքին կողմէ յուշանուէր մը փոխանցուեցաւ պրն. տնօրէնին:

Աւարտին, բոլորը միասին Մեսրոպեանի շրջափակին կեդրոնը գտնուող Ս. Մեսրոպ Մաշտոցի յուշակոթողին դիմաց խմբանկար մը առնելով եզրափակեցին այս պատմական օրը:

(Տեղեկատուութիւնը հիմնուած է Դպրեվանքի տարածած հաղորդագրութեան վրայ)

Տեղեկատուական գրասենեակ
Հայ Կաթողիկէ Մեսրոպեան Բարձրագոյն Վարժարանի

  • Ձայնային ալիք

    Հետաքրքիր նյութեր ձայնային ալիքների մասին:

  • «Կլիմայական արկղիկ»

    Կլիմայի փոփոխության մասին այժմ գրեթե բոլորն են խոսում՝ գիտնականները, քաղաքական գործիչները, գործարարները: Կլիմայական փոփոխությունների պատճառների վերաբերյալ վարկածները շատ են. որոշ հետազոտողներ մատնանշում են, որ դրանք պայմանավորված են մոլորակի վրա տիեզերական գործընթացների ազդեցությամբ (արևային ակտիվության մեծացում, երկրագնդի առանցքի թեքության փոփոխություն), մյուսներն էլ պնդում են, որ հենց մարդն է իր գործունեությամբ դարձել կլիմայական աղետների պատճառ: Դասընթացի նպատակն է պարզել, թե ինչպես է մարդու գործունեությունը ազդում կլիմայի փոփոխության վրա, ինչպես նաև բացահայտել վերջինիս բացասական անդրադարձը մարդու և բնության վրա:

  • Թվականի ուսուցումը 7-րդ դասարանում

  • Գծային ֆունկցիա և նրա հատկությունները

    Այս դասընթացը կօգնի ավելի լավ ծանոթանալ գծային ֆ-ի և նրա հատկությունների հետ։

  • Հայաստան՝ երկիր հայրենի

  • Պայքարի ուրույն ձևը, ապրելու իր բանաձևը

    Դասընթացը միտված է ավագ դպրոցի աշակերտներին ծանոթացնել Մահարու գրական կյանքին ու գրական ստեղծագործություններին:

  • Տեղստային խմբագրիչ

  • Մեխանիկական ալիքներ: Ձայն

    Ավելի պատկերավոր և մանրամասն պատկերացում են կազմում  մեխանիկական ալիքների  և սեյսմական ալիքների մասին:

  • Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ

    Առանց տեղեկատվական ու հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ), մեր օրերում աներևակայելի է առաջընթացը պետական և հասարակական գործունեության ցանկացած բնագավառում: Համապատասխան ենթակառուցվածքի զարգացումը, տեղեկատվական հասարակության ստեղծումը և  համաշխարհային տեղեկատվական ոլորտում ակտիվորեն ներգրավվելը մեր երկրի առաջնային խնդիրն է համարվում: Այս խնդրի հաջող լուծմանը վճռորոշ նշանակություն է շնորհվում՝ այնպիսի ռազմավարական նպատակների հասնելու համար, ինչպիսիք են ժողովրդավարական, ազատ և իրավական պետության ստեղծումը, քաղաքացիական հասարակության զարգացումը, երկրի անվտանգությունը, մարդու իրավունքների պաշտպանությունը և ահաբեկչության դեմ պայքարը: Վճռորոշ նշանակություն ունի այն, որ ինֆորմատիկա  առարկան պետք է ոչ միայն տեխնիկական կարողություններ ու հմտություններ տա աշակերտին, այլև պետք է բարենպաստ պայմաններ ստեղծի ազգային և համամարդկային արժեքներ կրող, ազատ անհատի ձևավորման համար:

  • Բառապաշարի հարստացումը մայրենիի դասերին

    Այս դասընթացը նախատեսված է տարրական դասարաններում դասավանդող ուսուցիչների և մայրենին ուսումնասիրողների համար: