Ներկա ժամանակաշրջանում քաղաքացիական զարգացումը համարվում կարևոր պայման անձի ինքնահաստատման ու կայացման գործում: «Երիտասարդ ՏԻՄ գործընկեր» 4–ամսյա ծրագիրը,որը միտված էր դրան, իրականացվեց Տավուշի մարզի Իջևան քաղաքում: Ծրագրում ընդգրկված 18-20 տարեկան 17 երիտասարդներ, ովքեր ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղի ուսանողներ են, հնարավորություն ստացան զարգացնելու և հզորացնելու իրենց կարողություններն ու գիտելիքները քաղաքացիական-հասարակական ոլորտում, նոր մակարդակի հասցնել ՏԻՄ-երիտասարդություն կապը և տեղական որոշումների մակարդակում լսելի դարձնել երիտասարդի ձայնն ու առաջարկները: Ծրագիրը համապատասխանում էր ՀՀ երիտասարդական պետական քաղաքականության ռազմավարությանը, որը ամրագրում է որպես գերակայություն ՝ երիտասարդների մասնակցականության գործոնը հասարակական-քաղաքացիական ու այլ մակարդակներում: Իսկ Իջևան համայնքի զարգացման 2017-2021թթ. հնգամյա ծրագրի հիմնական նպատակներից են տեղական ինքնակառավարմանը բնակիչների մասնակցության ակտիվացումը՝ մասնակցության նոր մեթոդների և ձևերի ներդրման և աստիճանական զարգացման միջոցով, որի համահունչ էր ծրագիրը: Ծրագրի շրջանակում կազմակերպվել են դասընթացներ խմբի անդամների կարողությունների և գիտելիքների հզորացում ՝շահերի պաշտպանության , կարիքների վերհանման ու հարցումների անցկացման, համայնքային ծրագրերի նախագծման ու իրականացման ոլորտներում, որոշումների կայացման գործընթացում դերակատարների համագործակցության կայացման մեխանիզմների վերաբերյալ: Սովորել են, թե ինչպես պլանավորել շահերի պաշտպանության քայլերը, բացահայտել հիմնախնդիրը, քարտեզագրել առկա ներքին ու արտաքին ռեսուրսները, կարիքների գնահատում, ինֆորմացիայի հավաքագրման մեթոդների մասին: Իրականացրել են նաև հանրային հարցումներ երիտասարդների շրջանում, որի արդյունքների հիման վրա կազմել են առաջարկությունների փաթեթ ՏԻՄ-երին ներկայացնելու համար: Իջևանի համայնքապետի և ավագանու անդամների հետ կայացած հանդիպմանը խումբը ներկայացրեց իրենց առաջարկությունները ՝ համայնքում երիտասարդների ու ՏԻՄ-երի միջև համագործակցության խորացման նպատակով: Իջևան համայնքի ղեկավար Վարդան Ղալումյանը ողջունելով ծրագրի մասնակիցներին, կարևորեց երիտասարդների նման նախաձեռնությունը, նշեց, որ պատրաստ են ու բաց են համագործակցության ու համատեղ ծրագրեր իրականացնելու համար և ավագանու հետ անպայման կքննարկեն առաջարկները ու երիտասարդների հետ շփումները կդարձնեն ավելի հաճախակի: Առաջարկցվում էր Իջևան համայնքի բյուջեով երիտասարդական փոքր նախաձեռնությունների ֆինանսավորում հատկացնել՝ տեղական դրամաշնորհների հայտարարման կարգով: Հանդիպմանը նաև մասնակցում էին ավագանու անդամներ, գործընկեր կազմակերպությունների ՝ Օքսեջեն հիմնադրամի և Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային կազմակերպության, ԵՊՀ ԻՄ-ի ներկայացուցիչներ: Բոլոր մասնակիցները ստացան հավաստագրեր: Ծրագրի մասնակից, ԵՊՀ ԻՄ-ի Անգլերեն լեզու և գրականություն բաժնի 4-րդ կուրսի ուսանողուհի Սուսաննա Սարուխանյանը նշում է.”Այս ծրագիրը բավականին տեղեկատվական էր ու արդյունավետ, որի ավարտին ձեռք բերեցի այնպիսի գիտելիքներ կարողություններ, որոնց կարիքն ունեի, սակայն նախկինում հնարավորություն չէի ունեցել ստանալ որևէ տեղից»:
Ծրագրի ամենագլխավոր արդյունքն է, որ հիմք դրվեց երիտասարդների ու ՏԻՄ-երի միջև նոր համագորածկցության հիմքերը, որը հնարավորություն կտա երկխոսության ծավալման, նոր գաղափարների քննարկման ու համայնքում երիտասարդների քաղաքացիական ակտիվության խթանման համար:
Երիտասարդական աշխատանքի խթանմանն ուղղված «Երիտասարդը ՏԻՄ գործընկեր» ծրագիրն իրականացվում է «ԵՄ-ն հանուն երիտասարդության՝ հմտություններ ապագայի համար» տարածաշրջանային ծրագրի (2018-2020թթ) շրջանակներում՝ Իջևանի համայնքապետարանի և Վորլդ Վիժն Հայաստան միջազգային բարեգործական կազմակերպության հետ համագործակցաբար:
«ԵՄ-ն հանուն երիտասարդության՝ հմտություններ ապագայի համար» ծրագիրն իրականացվում է Եվրոպական միության ֆինանսավորմամբ հետևյալ երեք երկրներում՝ Հայաստան, Վրաստան և Ուկրաինա։ Ծրագիրը Հայաստանում իրականացվում է «Սեյվ դը չիլդրեն ինթերնեշնլ» կազմակերպության հայաստանյան ներկայացուցչության կողմից՝ ՕքսԵՋեն երիտասարդների և կանանց իրավունքների պաշտպանության հիմնադրամի հետ համագործակցաբար:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ