ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ
  • QR կոդը կրթության մեջ

    Այն ուսուցչին հնարավորություն կտա ձեռք բերել գիտելիքներ QR կոդի մասին,զարգացնել   գիտելիքները և մասնագիտական կարողությունները, ինչպես նաև նորագույն տեխնոլոգիաներով հագեցած դասեր վարել:Տեղեկացված լինել  QR կոդերի ներգրավմամբ մի քանի տեխնոլոգիաների,սարքավորումների և հավելվածների մասին :Ծանոթանալ մի շարք կոդերի կիրառման բնագավառների և նպատակների մասին։Հատկապես մի շարք խնդիրների լուծման նպատակով ուսուցիչներն անընդհատ զգում են էլեկտրոնային կրթական պաշարների ստեղծման իմացության կարիքը:

  • ՀԱՎԱՆԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ

  • Դասարան՝ 3-րդ Դասի թեմա՝ «Շունն ու կատուն›› Դասի տեսակ՝ Հաղորդման դաս, ինքնուրույն ընթերցանություն Դասի տևողությունը՝ 1 դասաժամ Դասի նպատակները՝ . զարգացնել սովորողների վարժ և արտահայտիչ, հասկանալով կարդալու կարողությունները, . զարգացնել ընթերցանության կ

    ԽԹԱՆՄԱՆ ՓՈՒԼԵրեխաների հետ զրուցեցինք մարդկային հատկանիշների վերաբերյալ, որոնց մասին առաջարկվեց հիշել ասացվածքներ և առածներ:Ա-1.Եկե՛ք, հիշենք:Ա-2.Ստի ոտը կարճ է: Ա-3.Սուտը ճամփա չունի: Ա-4.Ավելի լավ է դառը ճշմարտությունը, քան քաղցր սուտը: Ա-5.Լավ է մաքուր սիրտ ունենալ, քան լիքը քսակ: Ա-6.Ազնվությունը զարդարում է ցանկացած կոչում: Ա-7.Ավելի լավ է լինել պարզ ու ազնիվ, քան խելացի ու կեղծ: Ա-8.Եղի՛ր քաղցած, բայց ազնիվ:Երեխաները բնորոշ բառեր ասացին մարդկային դրական և բացասական հատկանիշների մասին: Այնուհետև իրականացրինք <<մտագրոհ>> մեթոդը: Մեթոդը ապահովեց երեխաների ակտիվությունը և բազմակարծությունը հերոսների անձի վերաբերյալ: Նոր նյութի վերաբերյալ բացահայտեցինք սովորողների գիտելիքները՝ քննարկելիք նյութի մեջ ներգրավելով և ակտիվացնելով սովորողներին, նրանց մեջ ձևավորելով գիտելիքներ և կարողություններ ձեռք բերելու ձգտում:Երեխաները կարևորեցին ճշմարտությունը, ազնվությունը, արդարությունը, ներողամտությունը, մերժեցին խաբեբայությունը, ստախոսությունը: Ապա խոսեցինք հեղինակի՝ Հ. Թումանյանի մասին և անցանք բալլադի ընթերցանությանը:ԻՄԱՍՏԻ ԸՆԿԱԼՄԱՆ ՓՈՒԼԿիրառեցինք ‹‹Ուղղորդված ընթերցանություն կանգառներով›› մեթոդը: Այն հնարավորություն է տալիս մոդելավորել ընկալում խթանող ընթերցանության գործընթացը՝ սովորողների հետ քայլ առ քայլ առաջ գնալով տեքստի հատվածներով, վերլուծելով, եզրահանգումներ անելով: Այս մեթոդը շատ տպավորիչ հետք է թողնում սովորողների մտավոր զարգացման վրա: Սովորողների մոտ նկատվում է երևակա-յության և հետաքրքրության զարգացում: Մեթոդը այնքանով է արդյունավետ, որ սովորողները հասկացան բնագրի ենթաշերտերը, հերոսների արարքները, ըմբռնե-ցին հերոսների փոխհարաբերությունների և գործողությունների տրամաբանությունը:Բնագիրը բաժանեցինք 4 հատվածի: Յուրաքանչյուր հատված ընթերցեցինք բարձրաձայն: Կարդալու ընթացքում աշակերտներին հանձնարարեցինք վերցնել մատիտները և կարդալուն զուգընթաց նշել անծանոթ, ուղղագրական արժեք ունեցող բառերը: Բարձրաձայն ընթերցելով առաջին հատվածը՝ առաջարկեցինք երեխաներին պատասխանել հետևյալ հարցերին.Ինչի՞ մասին էր առաջին հատվածը:Ա-1. Շան և կատվի հանդիպման մասին:Ա-2. Շունը ճանկել էր գառան մորթի: Ա-3. Շունը մորթին տալիս է կատվին:Ինչպիսի՞ իրավիճակ է ստեղծվում շան համար:Բալլադի առաջին հատվածում ընդգծվեց շան համար ստեղծված իրավիճակը, նրա համար գդակ ունենալու անհրաժեշտությունը: Աշակերտները անդրադարձան շան և կատվի հանդիպմանը: Յուրաքանչյուր դրվագ կարդալիս աշակերտները վերլուծում էին նշված դրվագում արտահայտած գաղափարը: Աշակերտները կարդում էին այն բառերը, որոնք ընդգծել ենք միասին, կատարել ենք բառային աշխատանք:Ածանոթ բառերի բացատրություն. ճոն- մուշտակակար, մորթագործ գդակ-գլխարկ բարի աջողում-բարով տեսանք ձմեռվա մըտին- ձմռան մոտենալուն միամիտ մընա – հանգիստ եղիր քուրք-մուշտակԱյնուհետև աշակերտները ընթերցեցին բալլադի երկրորդ և երրորդ հատվածները: 2-րդ հատվածԻ՞նչ էր պահանջում շունը կատվից: Ա-1. Շունը ուզում էր, որ կատուն իր խոսքը շուտ կատարի: Ա-2. Պահանջում էր իր գդակը, քանի որ գլուխը մրսում էր:Մենք փորձեցինք պարզել, թե այս հատվածը կարդալիս ի՞նչ զգացողություններ ունեցան երեխաները: Ա-1. Ափսոսացի, որ շունը այդպես էլ գդակ չունեցավ: Ա-2. Տխրեցի շան համար, քանի որ կատուն ստում էր: Ա-3. Ուրախացա՝ մտածելով, թե կատուն գդակը կարած կլինի: Ա-4. Զայրացա կատվի վատ արարքի համար: Ձեր կարծիքով կատուն շանը տված խոստումը կկատարի՞: Ա-1. Ես կարծում եմ, որ չի կարի գդակը, որովհետև շատ խորամանկ էր երևում: Ա-2. Կատուն խաբում էր շանը: Ա-3. Ես կարծում եմ, կկարի՝ այդքան անխիղճ չի լինի:Բառերի բացատրություն. մուշտարի-հաճախորդ ցրցամ տալ- թրջելԵրեխաների կարծիքները լսելուց և բառերի բացատրություն տալուց հետո շա-րունակեցինք տեսքստի ընթերցումը՝ շան հետագա քայլերը հասկանալու համար: 3-րդ հատվածը կարդալուց հետո փորձեցինք պարզել, թե ի՞նչն էր վեճի պատճառը:Ա-1. Վեճի պատճառն այն էր, որ ամեն անգամ կատուն ստում էր շանը:Ա-2. Եթե կատուն ազնիվ գտնվեր, ոչ մի վեճ չէր առաջանա:Ա-3.Շունը այդքան համբերատար գտնվեց, բայց կատուն գիտակցաբար խորամանկեց նրան:Երեխանեը նշել էին դիվանբաշի բառը և անհամբերությամբ սպասում էին բացատրությանը: դիվանբաշի-դատավոր հայդե կորավ- գնաց կորավդիպան իրար-վիճեցին (փխբ.)Ապա ընթերցեցինք 4-րդ հատվածր և հասկացանք՝ ինչպե՛ս լուծվեց վեճը.«Ի՞նչ վարքագիծ է դրսևորում կատուն» հարցին աշակերտները պատասխանեցին. Ա-1. Ամեն անգամ առիթ է փնտրում նրան խաբելու համար: Ա-2. Կատուն, ամեն անգամ ստելով, կեղծ պատճառաբանություն փնտրելով, խաբում է շանը: Ա-3.Այդպես էլ կատուն շան գդակը չկարեց:Մենք հանձնարարեցինք <<T-աձև աղյուսակի>> օգնությամբ նշել բալլադի հերոսների դրական և բացասական կողմերը: T-աձև աղյուսակ մեթոդը ակտիվացրեց և ավելի վառ պատկերացում ստեղծեց հերոսների արարքների վերաբերյալ: Մեթոդի կիրառման ժամանակ դժվարություններ առաջացան, քանի որ սովորողները այնքան էին ակտիվացել և ոգևորվել, որ անցում կշռադատման փուլ անհաղթահարելի էր թվում:Հերոսները բնութագրվեցին այսպես. շունը ազնիվ միամիտ ու արդար է, իսկ կատուն՝ ագահ, անարդար, խորամանկ, խաբեբա, ստախոս: Այս ստեղծագործության մեջ շունն ու կատուն հակադիր հատկանիշների կրողն են: Բալլադից դուրս գրեցինք առարկա, հատկանիշ, գործողություն ցույց տվող բառերը: Այս բառերով կազմեցինք նախա-դասություններ:Առարկա ցույց տվող բառեր՝ կատու, մորթի, շուն, գդակ: Ա-1. Կատուն խաբեց շանը: Ա-2 . Շունը արդար և ազնիվ է: Ա-3. Նա գառան մորթուց գլխարկ էր դնում:Հատկանիշ ցույց տվող բառեր՝թանկագին, մեծ, միամիտ: Ա-1.Աշոտը թանկագին ընկերս է: Ա-2. Միամիտ մարդը հավատաց ստախոսին: Գործողություն ցույց տվող բառեր՝ կարել, խոսել, օրհնել: Ա-1. Նա մորթուց գլխարկ էր կարել իր համար: Ա-2. Տատիկը օրհնեց թոռնիկին:ԿՇՌԱԴԱՏՄԱՆ ՓՈՒԼ Այս փուլում կիրառեցինք քառաբաժան մեթոդը:1.Տեքստը ձեզ ի՞նչ հիշեցրեց                                         2.Ի՞նչ էիք զգում բնագիրը կարդալիս                                                                                              զայրույթ, զարմանք, տխրություն, անհանգստություն Այսօր էլ մեր շրջապատում կանխաբեբա, ստախոս մարդիկ: Մարդպետք է լինի ազնիվ, լավություն անելիսհիշի, որ եթե ինքը չվայելի իրլավության պտուղ, ապա այն կվայելենիր երեխաները:                                                              3.Ի՞նչ էիք լսում                                                                 4.Նոր վերնագիրբարձր ձայներ, բղավոցներ,անհարգալից արտահայտություններ                              Խաբեբա կատուն                                                                                             Գդակ ունենալու ցանկությունՀարցեր Ի՞նչ սովորեցիք այս ստեղծագործությունից:Ա-1.Լինել արդար, ազնիվ, ճշտապահ:Ա-2.Ստելը, խաբելը, ամենավատ հատկանիշն է:Ի՞նչ կլիներ, եթե կատուն կարեր շան գլխարկը:Ա-1. Շունը գոհ կլիներ կատվի աշխատանքից:Վերջում գնահատվում են աշակերտները ակտիվ պատասխանների համար: Տնային հանձնարարություն՝ <<Շունն ու կատուն>> ստեղծագործությունը ընթերցել դերերով, արտահայտիչ և գեղեցիկ, սովորել բացատրական արժեք ունեցող բառերը: Ստուգելու համար մեր անցկացրած դասի արդյունավետությունը վերոնշյալ հարցա-թերթիկներից բաժանեցինք նաև մեր աշակերտներին: Ստացված արդյունքները ունեին հետևյալ տեսքը.

  • Ֆիզիկա 12

  • ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ 8

  • ՖԻԶԻԿԱ 12

  • ՖԻԶԻԿԱ 12

  • ՀԱՅՈՑ ԼԵԶՈՒ 7

  • ՀԱՅ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ X ԴԱՍԱՐԱՆ

  • Հանրահաշիվ IX