ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հեքիաթային մաթեմատիկա

Մարտի 7, 2019
Դպրոցական անցուդարձ

  • Եթե մենք չիմանայինք թվերը, չէինք իմանա, թե, որ թվականն է և ինչ օր է այսօր…

Ահա հենց այսպես 2019 թ. մարտի 7-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին բ դասարանցիները սկսեցին իրենց առաջնաելույթ դաս-հանդեսը <<Հեքիաթային մաթեմատիկա>> խորագրով:

Միջոցառման կառուցվածքը հեքիաթային էր, բեմական կահավորանքը գունեղ, շքեղ, գեղագիտական:

Փոքրիկներն իրենց հստակ արտասանությամբ ու ճշգրիտ կատարումներով համոզեցին, որ հեքիաթները խթանում են սովորողների հետազոտական աշխատանքների իրականացումը, քանի որ այն վեր է ածվում կենդանի գործողության, առաջացնում մեծ հետաքրքրություն: Երեխաները ոչ միայն տեսնում, ընդունում են, այլ նաև վերապրում են:

Դաս-հանդեսը լուծեց իր առջև դրած խնդիրը` միջառարկայական կապի և մանկական երևակայության միջոցով զարգացնել մաթեմատիկական մտածողությունը, սեր առաջացնել առարկայի նկատմամբ, հասկանալ այն:

Լեփ-լեցուն դահլիճն ամենայն հիացմունքով կլանեց բեմից մատուցվածը: Ներկա գտնվողները` աշակերտները, ուսուցիչները, ծնողները, ճիշտ է տիրապետում էինառաջադրված մաթեմատիկական լուծումներին, սակայն մատուցման որակը բոլորին տարավ նոր` հեքիաթային աշխարհ:

  • Հիրավի, դասվար Արևիկ Հայրապետյանը հաջողեց,- այսպես գնահատեց աշխատանքը դպրոցի ուսմասվար Ալինա Մկրտչյանը,- գիտելիքների անհատակ ծովի առաջին ալեկոծությունը 1-ին <<բ>> դասարանը հաղթահարեց գերազանց:

Նա նաև գարնանային գույներ ու բույրեր մաղթեց ներկաներին գարնանային առաջին տոնականհանդիպման կապակցությամբ:

 

 

 

                                                                                                                                                                                                            Կապանի N 5 հիմնական դպրոց

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…