Ահա հենց այսպես 2019 թ. մարտի 7-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին բ դասարանցիները սկսեցին իրենց առաջնաելույթ դաս-հանդեսը <<Հեքիաթային մաթեմատիկա>> խորագրով:
Միջոցառման կառուցվածքը հեքիաթային էր, բեմական կահավորանքը գունեղ, շքեղ, գեղագիտական:
Փոքրիկներն իրենց հստակ արտասանությամբ ու ճշգրիտ կատարումներով համոզեցին, որ հեքիաթները խթանում են սովորողների հետազոտական աշխատանքների իրականացումը, քանի որ այն վեր է ածվում կենդանի գործողության, առաջացնում մեծ հետաքրքրություն: Երեխաները ոչ միայն տեսնում, ընդունում են, այլ նաև վերապրում են:
Դաս-հանդեսը լուծեց իր առջև դրած խնդիրը` միջառարկայական կապի և մանկական երևակայության միջոցով զարգացնել մաթեմատիկական մտածողությունը, սեր առաջացնել առարկայի նկատմամբ, հասկանալ այն:
Լեփ-լեցուն դահլիճն ամենայն հիացմունքով կլանեց բեմից մատուցվածը: Ներկա գտնվողները` աշակերտները, ուսուցիչները, ծնողները, ճիշտ է տիրապետում էինառաջադրված մաթեմատիկական լուծումներին, սակայն մատուցման որակը բոլորին տարավ նոր` հեքիաթային աշխարհ:
Նա նաև գարնանային գույներ ու բույրեր մաղթեց ներկաներին գարնանային առաջին տոնականհանդիպման կապակցությամբ:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Հարգելի´ ուսուցիչներ ,ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «21-րդ դարի հմտությունների զարգացմանը միտված մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերի ընթացքում »: Հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ…
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ « Տեքստային խնդիրների դերը և կարևորությունը մաթեմատիկայի դասավանդման մեջ» և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ :…
Եկեք միասին քննարկենք՝ Արհեստական բանականության դերը կրթության մեջ․ ռիսկեր թե՞ հնարավորություններ: 21-րդ դարում կրթությունը կանգնած է նորագույն տեխնոլոգիաների, այդ թվում՝ արհեստական բանականության (ԱԲ) ակտիվ ներմուծման շեմին: Բայց արդյո՞ք ԱԲ-ն սպառնալիք…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան