«Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիրում ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանանի 150 ամյակի առթիվ փետրվարի 19 ից հայտարարվել են Թումանանական օրեր: Կրթահամալիրում կազմակերպվում են սիրված բանաստեղծին նվիրված ընթերցումներ, բաց դասեր, թատերական ներկայացումներ:
«Թումանյանը մեր աչքերով...» Ահա այս վերնագրի ներքո «Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիրի թատերական ստուդիայի սաները սկսեցին իրենց Թումանյանական հաղթարշավը Հայաստանի ազգային գրադարանից: Թամանյանական մասնաշենքի դահլիճում կրթահամալիրի սաները բեմականացրին բանաստեղծի հայտնի և սիրված գործերը:
Թումանյանի հեքիաթների հերոսները դարձել էին մեր ժամանակակիցները. սուտլիկ որսկանները, որոնք այսօր այնքան տարածում ունեն, մի կաթիլ մեղրից մեծ կռիվ սարքող մարդիկ, Կիկոսի մահը՝ ոչնչից մեծ աղմուկ բարձրացնող մարդիկ, և քեֆչի Հասանները, որոնցից մենք շատ բան ունենք սովորելու:
Դերակատարներն իրենց յուրովի մոտեցմամբ Թումանյանի բոլոր դասական հեքիաթները դարձրին մերօրյա պատմություններ: Միջոցառմանը ներկա էին գրողներ, գրականագետներ, երաժիշտներ: Մեր սաներին ողջունելու էր եկել նաև «Գիքորը» ֆիլմի դերակատար Ալբերտ Ղուլինյանը:
Հաղթարշավը դեռևս կշարունակվի Հ.Թումանյանի տուն թանգարանում, «Բուկինիստ» գրախանութում, ինչպես նաև կհյուընկալվենք Թումանյանի տուն-թանգարան՝ մասնակցելով արդեն ավանդույթ դարձած «Հեքիաթի հյուր» ինտերակտիվ ցուցադրությանը:
Հ.Թումանյանը մեր աչքերով... Թումանյանը մշտապես մեր կողքին է...
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: