ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում տեղի է ունեցել «Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհրդի նիստը: Այն վարել է խորհրդի նախագահ, ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը: Մինչ օրակարգի հիմնական հարցերին անցնելը` նախարարը նշել է, որ կառավարության և նախարարության մոտեցումը դպրոցական սննդի ծրագրին միանշանակ դրական է, և այն պետք է լինի շարունակական: Նա կարևորել է ՀՀ մարզերի 1-4-րդ դասարանների սովորողների սննդի կազմակերպումը, հատկապես տաք սննդի տեսքով: Նիստին ներկա հոգաբարձուների խորհրդի անդամներին ԿԳ նախարարը տեղեկացրել է, որ այժմ կառավարությունում քննակվում է հիմնադրամների գործունեության արդյունավետության բարձրացման հարցը: Այս համատեքստում դիտարկվում է նաև «Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի կարգավիճակի փոփոխության հնարավորությունը:
Հոգաբարձուների խորհրդի անդամները, համաձայն ընթացակարգի, ԿԳ նախարարին ընտրել են «Կայուն դպրոցական սնունդ» հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհրդի նախագահ: Այնուհետև հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Բագրատ Եսայանը ներկայացրել է նախորդ տարվա կատարած աշխատանքների հաշվետվությունը: Տնօրենի տեղակացմամբ` ստեղծվել է դպրոցական սննդի հանրապետական վերապատրաստումների կենտրոն` Երևանի տարածաշրջանային թիվ 1 քոլեջում, կատարվել է 1011 տնօրենների և խոհարարների վերապատրաստում: Հրատարկվել է դպրոցական սննդի բաղադրատոմսերի գիրք, դպրոցական սննդի ազգային ծրագրում ընդգրկված 175 դպրոցներում կատարվել է մոնիթորինգ: Ծրագրի բոլոր գնումները կատարվել են «Պարենի համաշխարհային ծրագրի» չափանիշներին համապատասխան: Կայուն դպրոցական սննդի հետագա շարունակության և ազգային ծրագրի ընդլայնման համար կարևորվում է ենթակառուցվածքների ստեղծումը: Այն ենթադրում է դպրոցներում ժամանակակից խոհանոցների հիմնադրում, որը տաք սննդի ապահովման հիմնական նախապայմանն է: Հաշվի առնելով, որ մի շարք դպրոցներում խոհանոցներ չկան կամ ապահովված չեն պատշաճ պայմաններ` Պարենի համաշխարհային ծրագրի պահանջով խոհանոցների ստեղծումը ներառվել է որպես կարևոր բաղադրիչ: Այժմ աշխատանքներ են տարվում ծրագրում ընդգրկված բոլոր դպրոցներում խոհանոցների ստեղծման և կահավորման ուղղությամբ:
Տեղեկացնենք, որ «Դպրոցական սնունդ» ծրագիրը Հայաստանում իրականացվում է ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի (ՊՀԾ) և ՀՀ կառավարության կողմից` ՌԴ «Ճյուղային սննդի ինստիտուտի» տեխնիկական և Ռուսաստանի Դաշնության ֆինանսական աջակցությամբ՝ սկսած 2010թ-ից: ՊՀԾ-ն ակտիվորեն աշխատում է իր կողմից իրականացվող ծրագիրը Հայաստանի Հանրապետության «Կայուն դպրոցական սնունդ» պետական ծրագրին փոխանցելու ուղղությամբ:
ՊՀԾ-ն ուսումնական տարվա ընթացքում 180 օր տաք սնունդ է տրամադրում Արագածոտնի, Արմավիրի, Գեղարքունիքի, Կոտայքի, Լոռու մարզերի տարրական դասարանների 60000 դպրոցականների: Մյուս հինգ մարզերում` Շիրակում, Սյունիքում, Տավուշում, Վայոց ձորում և Արարատում, ծրագիրն իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը՝ ապահովելով տարրական դասարանների 40000 աշակերտների սնունդ: 2019 թվականին նախատեսվում է Արագածոտնի մարզի դպրոցների փոխանցումը ՀՀ կառավարության հանձնառությանը: Նշենք, ծրագիրն իրականացվում է մարզերի դպրոցներում, արդյունավետության հիմնական չափանիշներից մեկն էլ համարվում է ծնողական համայնքի մասնակցությունը դպրոցական սննդի կազմակերպմանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: