«Դասագրքերի փոփոխությունն անխուսափելի անհրաժեշտություն է, բայց այս պահին նման քայլի գնալը նպատակահարմար չէ: Դասագրքերի բովանդակությունը հենվում է առարկայական չափորոշիչների և ծրագրերի վրա, որոնք վերանայվելու են և այդ ուղղությամբ այժմ Կրթության և գիտության նախարարությունում համապատասխան աշխատանքներ են տարվում: Դասագիրք ստեղծելու գործընթացը երկարատև է` մոտավորապես 1 տարուց ավելի, որովհետև պահանջվում է մշակում, մինչև դպրոց մտնելը փորձարկում և այլն: Բացի այդ` դասագիրքը տպագրվում է 5 տարվա համար: Այսինքն` եթե այսօր նախաձեռնվեն նոր դասագրքեր, ապա հնարավոր է, որ դրանք մեկ տարի հետո այլևս արդիական չլինեն, քանի որ առարկայական չափորոշիչներն ու ծրագրերը փոխված կլինեն»,- նշել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը` Հոդված 3 ակումբում դասագրքերի խնդրին նվիրված քննարկման ժամանակ: Փոխնախարարի խոսքով` նոր դասագրքերը մշակվելու են կրթական չափորոշիչների և առարկայական ծրագրերի վերանայմանը զուգահեռ, իսկ մինչ այդ առկա ծրագրերին համապատասխան նոր դասագրքերի ստեղծման համար ռեսուրսներ ծախսելը նպատակահարմար չի դիտվում: Արևիկ Անափիոսյանը նշել է, որ առաջիկա մեկ-երկու ամիսներին կձևավորվեն աշխատանքային խմբեր, որոնք կզբաղվեն առարկայական ծրագրերի և չափորոշիչների փոփոխությունների իրականացմամբ. «Բնականաբար, կրթական չափորոշիչների և առարկայական ծրագրերի մշակման աշխատանքներն արվելու են գիտական հենքի վրա»,- ընդգծել է Արևիկ Անափիոսյանը և հավելել, որ նոր չափորոշիչներին և առարկայական ծրագրերին զուգահեռ կսկսվեն նաև նոր դասագրքերի ստեղծման աշխատանքները: Քննարկմանը մասնակցել են նաև կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը, Կրթական քաղաքացիական նախաձեռնության անդամ Լուսինե Խառատյանը, Կրթական քաղաքացիական նախաձեռնության անդամ Ռուզաննա Ծատուրյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղծման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Արդյո՞ք խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի ներմուծումը, բազմությունների հատումն ու միավորումը հատուկ պայմանանշաններով գրառելու…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ