ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դասագրքերի փոփոխությունը կլինի չափորոշիչների և առարկայական ծրագրերի վերանայմանը զուգահեռ

Փետրվարի 26, 2019
Պաշտոնական

«Դասագրքերի փոփոխությունն անխուսափելի անհրաժեշտություն է, բայց այս պահին նման քայլի գնալը նպատակահարմար չէ: Դասագրքերի բովանդակությունը հենվում է առարկայական չափորոշիչների և ծրագրերի վրա, որոնք վերանայվելու են և այդ ուղղությամբ այժմ Կրթության և գիտության նախարարությունում համապատասխան աշխատանքներ են տարվում: Դասագիրք ստեղծելու գործընթացը երկարատև է` մոտավորապես 1 տարուց ավելի, որովհետև պահանջվում է մշակում, մինչև դպրոց մտնելը փորձարկում և այլն: Բացի այդ` դասագիրքը տպագրվում է 5 տարվա համար: Այսինքն` եթե այսօր նախաձեռնվեն նոր դասագրքեր, ապա հնարավոր է, որ դրանք մեկ տարի հետո այլևս արդիական չլինեն, քանի որ առարկայական չափորոշիչներն ու ծրագրերը փոխված կլինեն»,- նշել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Արևիկ Անափիոսյանը` Հոդված 3 ակումբում դասագրքերի խնդրին նվիրված քննարկման ժամանակ: Փոխնախարարի խոսքով` նոր դասագրքերը մշակվելու են կրթական չափորոշիչների և առարկայական ծրագրերի վերանայմանը զուգահեռ, իսկ մինչ այդ առկա ծրագրերին համապատասխան նոր դասագրքերի ստեղծման համար ռեսուրսներ ծախսելը նպատակահարմար չի դիտվում: Արևիկ Անափիոսյանը նշել է, որ առաջիկա մեկ-երկու ամիսներին կձևավորվեն աշխատանքային խմբեր, որոնք կզբաղվեն առարկայական ծրագրերի և չափորոշիչների փոփոխությունների իրականացմամբ. «Բնականաբար, կրթական չափորոշիչների և առարկայական ծրագրերի մշակման աշխատանքներն արվելու են գիտական հենքի վրա»,- ընդգծել է Արևիկ Անափիոսյանը և հավելել, որ նոր չափորոշիչներին և առարկայական ծրագրերին զուգահեռ կսկսվեն նաև նոր դասագրքերի ստեղծման աշխատանքները: Քննարկմանը մասնակցել են նաև կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը, Կրթական քաղաքացիական նախաձեռնության անդամ Լուսինե Խառատյանը, Կրթական քաղաքացիական նախաձեռնության անդամ Ռուզաննա Ծատուրյանը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…

  • Դասերի առցանց պլանավորում - Planboard

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարի Գասպարյան

    Կրթական ֆորումի հարգելի մասնակիցներ Այս թեմայի շրջանակներում կազմակերպվում է քննարկում դասերի պլանավորման առցանց գործիքների վերաբերյալ․․․

  • Տարբեր երկրների կրթական համակարգերը

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Ճապոնիայի դպրոցական կրթությունը Կրթության ոլորտում Ճապոնիայի կատարած ծախսերի տեսակարար կշիռը պետական բյուջեի ընդհանուր ծախսերում զգալիորեն զիջում է արևելյան որոշ երկրների նույն ցուցանիշին: Եթե Չինաստանում այն 16.7% է, իսկ Կորեայում՝ 18.2%,…