2016թ. հոկտեմբերի 14-ը Հրազդանի հ.2 հիմնական դպրոցում վերածվել էր տոնի: 5ա դասարանի աշակերտները Սուրբ Թարգմանչաց տոնին նվիրված միջոցառում էին կազմակերպել: Միջոցառումը բացվեց տոնին նվիրված շարականով: Մեսրոպ Մաշտոցին, Սահակ Պարթևին և մյուս մեծերին մարմնավորող աշակերտները փորձել էին վերականգնել Աստվածաշնչի թարգմանության տեսարանը: Աշակերտներից մեկը մարմնավորում էր ամերիկացի երիտասարդի, ով, մասնակցելով Թարգմանչաց տոնի միջոցառմանը, գիտակցում է տոնի կարևորությունը, առաջարկում այն ընդգրկել համաշխարհային տոների մեջ: Տոնի կարևորությունը գիտակցած պատանին հրաժարվում է վերադառնալ Ամերիկա և միջոցառման վերջում «յարխուշտա» պարելով` ապացուցում, որ վերադարձել է հայկական արմատներին:
Աշակերտները միջոցառման ընթացքում հին պատմիչներից, թարգմանիչներից հասան մինչև 20-րդ դարի գրողներին ու թարգմանիչներին: Նրանք ներկաներին պատմեցին, թե ինչպես են օտար լեզուներից կատարված թարգմանությունները սիրվել, ինչպես են դրանք վերածվել երգերի: Աշակերտներն իրենց խոսքով, երգով, պարով ու նվագով կարողացան ներկաներին հասցնել Թարգմանչաց տոնի խորհուրդը: Միջոցառման վերջում աշակերտները մոմերի լույսի ներքո իրենց աղոթքն ուղղեցին առ Աստված: Եվ ամենակարևորն այն է, որ այդ աղոթքը հնչում էր հայերեն: Միջոցառումը եզրափակվեց մայրենիի ուսուցչի ասմունքով: Նա ամփոփեց իր աշակերտների ելույթը` մեկ անգամ ևս շեշտելով մայրենիի դերն ու նշանակությունը: Ցերեկույթի հյուրերը հեռացան` իրենց հետ տանելով աշակերտների փոխանցած լույսն ու ջերմությունը:
Ուսուցիչ` Արփինե Խաչատրյան
Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության նոր հնարավորություններ: Դրանք ոչ միայն հեշտացնում են կրթական գործընթացը, այլև այն դարձնում ավելի հետաքրքիր, մատչելի և արդյունավետ:Դրանց…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Հեքիաթաստեղխման կարողության ձևավորումը տարրական դասարաններում>> վերնագրով թեման: Մայրենիի ծրագրերում և դասագրքերում ոչ պակաս կարևոր է հեքիաթի տեղն ու դերը, քանի որ հեքիաթն ունի…
Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ