ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նոր նախաձեռնություն միտված թեթև արդյունաբերության զարգացմանը

Փետրվարի 6, 2019
Պաշտոնական լրատու

ԿԳՆ Երևանի թեթև արդյունաբերության պետական քոլեջը և «Ալեքս Տեքստիլ» ՍՊԸ-ն այսօր կնքել են համագործակցության հուշագիր, որով կողմերը պարտավորվում են մասնագետներ պատրաստել միջին և նախնական /արհեստագործական/ մասնագիտական կրթական ծրագրերով՝ թեթև արդյունաբերության ոլորտի և աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխան:

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Գրիշա Թամրազյանն իր ողջույնի խոսքում կարևորել է նման համագործակցության կայացումն աշխատաշուկա-կրթություն կապի ամրապնդման համատեքստում: «Մեր պետության կարևորագույն հիմնասյուներից մեկը թեթև արդյունաբերության ոլորտն է, որի զարգացումը գերակա ուղղություններից մեկն է: Իսկ տնտեսության զարգացումն առանց միջին մասնագիտական և արհեստագործական կրթության զարգացման և մրցունակ կադրերի հնարավոր չէ: Համագործակցության այս մոդելը յուրահատուկ է նաև այն տեսանկյունից, որ գործատուն իր միջոցներով կադրեր է պատրաստում ոչ միայն իր արտադրական կառույցում ներգրավելու, այլև ոլորտը զարգացնելու և մրցունակություն ապահովելու նպատակով: Մրցունակ մասնագետների պատրաստումը նաև պետք է դիտարկել մեր երկրում աղքատության նվազման տեսանկյունից, որն այսօր կառավարության գերակայությունների շրջանակում է»,-նշել է նախարարի տեղակալը:

ԿԳՆ նախնական /արհեստագործական/ և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանն իր հերթին նշել է, որ հուշագրի ստորագրումը նշանակալի իրադարձություն է ՄԿՈՒ ոլորտում՝ ընդգծելով մասնավոր հատված-կրթության համագործակցության կարևորությունը: «Ներդրումային պայմանագրերի առումով սա իսկապես բացառիկ դեպք է, երբ մասնավոր բիզնեսը դեմքով շրջվում է դեպի կրթության ոլորտ ոչ միայն կառավարման խորհուրդներում ընդգրկվելու, կադրերի պատրաստման գործընթացում ներգրավվելու, այլ նաև ներդրումների կատարելու տեսանկյունից»,-նշել է Արտակ Աղբալյանը՝ շնորհակալություն հայտնելով «Ալեքս Տեքստիլ» ընկերությանը՝ համագործակցության համար:

«Ալեքս Տեքստիլ» ՍՊԸ-ի տնօրեն Մարատ Մովսիսյանի խոսքով՝ հուշագրի միջոցով հնարավորություն կընձեռվի քոլեջի ուսանողներին հետագայում աշխատանք գտնել ընկերությունում: «Իհարկե, մենք որևէ նախապայման չենք դնում, որ ուսանողները անպայման պետք է մեզ մոտ աշխատանքի անցնեն. մենք ուղղակի աշխատանքային գրավիչ պայմաններ ենք ստեղծելու նրանց համար: Ինչ խոսք, մենք ևս ունենք որակյալ կադրերի խնդիր: Բոլորս մեր տեղում՝ կառավարությունը,  «Ալեքս Տեքստիլ» ընկերությունը, պետք է մեկտեղենք մեր ուժերը՝ զարգացնելու մեր երկրի համար կարևորագույն թեթև արդյունաբերության ոլորտը»,-նշել է նա՝ հավելելով, որ հուշագրի շրջանակում Երևանի թեթև արդյունաբերության պետական քոլեջը կվերանորոգվի և կվերազինվի ժամանակակից սարքավորումներով:

Նշենք, որ համաձայն հուշագրի՝ կողմերը պարբերաբար իրականացնելու են մասնագետների պատրաստման և վերապատրաստման կարճաժամկետ դասընթացներ՝ ընկերության ներկայացրած առաջարկներին և պահանջներին համապատասխան, մշակելու են անհրաժեշտ մասնագիտական մոդուլներ՝ հաշվի առնելով աշխատանքների յուրահատկությունները և հեռանկարային զարգացումները,  ինչպես նաև ուսանողների համար կազմակերպելու են տեղեկատվական հանդիպումներ և ճանաչողական այցեր ընկերություն և այլն: Բացի այդ, կողմերն աջակցելու են միջին և նախնական մասնագիտական /արհեստագործական/ կրթական ծրագրերը հաջողությամբ ավարտած մասնագետների աշխատանքի տեղավորմանը, Երևանի և ՀՀ տարբեր տարածաշրջանների թեթև արդյունաբերության ոլորտի ընկերություններին որակյալ մասնագետներով համալրմանը և այլն:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • ՙՙԳոյական անուն՚՚ ՙՙThe Noun՚՚

    Hello dear userI would like to introduce you a Distinguished Course titled "The Noun " for English language learners.The main target audience is the middle class, but the material may be useful for older students too .The course involves both theoretical and practice section, which will give you a complete idea about  ""The Noun""Բարի  գալուստ հարգելի  օգտատեր:Ձեր  ուշադրությանն եմ  ներկայացնում Հեռավար Դասընթաց‛ ՙՙԳոյական անվան ՚՚ թեմայով ,  որը  նախատեսված է  Անգլերեն  լեզու  ուսումնասիրողների  համար:Հիմնական  թիրախային  խունբը‛ միջին դասարանի  աշակերտներն  են,  սակայն  ներկայացվող  նյութը  կարող  է   հետաքրքրել  նաև  ավելի  ավագ ուսանողներին:Դասընթացը  ներառում  է  ինչպես տեսական,  այնպես  էլ‛ գործնական  բաժին,  որի  արդյունքում հնարավոր  կլինի լիարժեք  պատկերացում  կազմել ՙՙԳոյական  անվան  ՚՚ մասին:

  • Շրջված դասարան

    Շրջված դասարանն ուսումնական ռազմավարություն է և խառնված կրթության տեսակ, որը շրջում է ավանդական կրթական միջավայրը, որը ուսուցողական բովանդակությունը տրամադրում է հաճախ առցանց տեսանյութերի ձևաչափով, որը հնարավոր է դիտել նաև դասարանից դուրս: Այն տեղափոխում է ուսումնական գործողությունները, այդ թվում այն, ինչը ավանդաբար համարվում է տնային աշխատանք՝ դասարան։ Այս սեմինարի ընթացքում մասնակիցները սովորում են շրջված ուսուցման մասին և մշակում են շրջված ուսուցման աշխատանքներ իրենց դասարաններում օգտագործելու համար:

  • Ժամանակակից մեթոդների կիրառումը հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին

    Դասընթացում կներկայացնեմ իմ անցկացրած մի քանի դասեր, որոնք պլանավորել եմ ժամանակակից մեթոդներով: Դասընթացը կտևի 4 շաբաթ:

  • Գումարում և հանում գործողությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Հարգելի  մասնակիցներ  այս  դասընթացում  կծանոթանաք տարրական դասարաններում գումարում, հանում գործողությունների և դրանց հատկությունների ուսուցմանը ,  գումարման և հանման հատկությունների կիրառմանը բանավոր և գրավոր հաշվումները ռացիոնալ ձևով կատարելիս:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Մանե  Յոլչյան:

  • Պյութագորասի թեորեմը

    Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ այս դասընթացում դուք կծանոթանաք Պյութագորասի թեորեմայի ապացուցման տարբեր մոտեցումներին:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝  Վալյա Կոլոլյան:

  • 1

    ՀԵՏԱՔՐՔՐԱՇԱՐԺ ԵՎ ՏՐԱՄԱԲԱՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐՒ ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ ԵՎ  ՈՐՈՆՈՂԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ  ՄԻՋՈՑ

  • Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով

    Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով դասընթացը նպատակ ունի ներկայացնել հայկական հարցի բովանդակությունը, միջազգայնացումը, հայկական հարցի լուծման ուղղված քայլերը, դրա ձախողման պատճառները, վեր հանել մեծ տերությունների վերաբերմունքը հայկական հարցի նկատմամբ: Դասընթացը նպատակ ունի վերլուծելու միջազգային հարաբերությունները, որոնք առկա էին Սան Ստեֆանոյի, Բեռլինի, Փարիզի, Լոնդոնի և Լոզանի վեհաժողովներում, բացահայտել պատճառահետևանքային կապերը:

  • ՐաֆֆուՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները

    Րաֆֆու ՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները վերլուծում ենք մի քանի տեսանկյունից.առանձնացնում ենք հայրենասեր և դավաճան,արյունակից և ոչ արյունակից, գաղափարը իրենց մեջ կրող և դրա իրականացմանը նպաստող հերոսներ:Մեր առջև դրված նպատակին հասնելու համար օգտագործում ենք դերային խաղ, Վենի դիագրամ, ձնագնդի, հարցաշար և այլ մեթոդներ ու հնարներ:Օգտագործելու ենք  սահիկաշար, տարբեր նկարներ ու նյութեր համացանցից:Ներկայացնելու ենք բեմադրություն .Սամվելի և հոր կռիվն ու հոր սպանությունը,որը կմեկնաբանի հեղինակը:

  • Նապոլենյան դարաշրջան

    Դասընթացը ներկյացվում է պատմության մեջ կարևորագույն մի դարաշրջան, որը նվիրված է Նապոլեոնյան դարաշրջանին:Ներկայացվելու  Նապոլեոն Բոնապարտի կյանքը, ծագումը, կատարած հետաքրքիր քայլերը

  • Типология и структура уроков

    Курс предусматривает рассмотрение вопросов, освещающих требования к современному уроку .Также изучается порядок создания технологической карты урока как инструмента методического обеспечения  и критерии эффективности современного урока. Вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Побудить интерес к предмету - одна из важных задач каждого учителя. Экспериментально доказано, что применение разнообразных форм работы поддерживает активность внимания и снижает утомляемость. Различные формы обучения при изложении нового материала и обобщении знаний учащихся на любой ступени обучения приобретают все большее значение. Так при обобщении знаний учащихся, активизируются, формируются умения применять знания, самостоятельно мыслить. Проведение различных форм на уроках повышает интерес учащихся к предмету, помогает ученикам обобщить и закрепить знания по темам, способствует формированию умений, работать коллективно и повышает ответственность за качество учебы.Всякий урок имеет своеобразие, отличается от другого по своим целям, содержанию, методам, структуре, поведению учителя и учащихся и по многим другим параметрам. Уже давно в педагогике появилась потребность выделить среди методически разнообразных уроков уроки, характеризующиеся определенными общими признаками. Этот вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Урок издавна был объектом классификации, но, к сожалению, до сих пор эта достаточно сложная проблема не разрешена, и в педагогике единая типология уроков отсутствует. До сих пор наблюдаются различные подходы к классификации уроков.