2019թ. հունվարի 29-31-ը «NACAR-Բուհ ընդունելության և որակավորումների ճանաչման վերաբերյալ հայ-նորվեգական համագործակցություն» ծրագրի շրջանակներում ԱՓՇԱՏԿ-ը նորվեգացի գործընկերների հետ համատեղ իրականացրել է փախստականների կամ փախստականի կարգավիճակ ունեցող 12 անձանց որակավորումների գնահատում` 10 տարբեր երկրներից: Ոչ լիարժեք կրթական փաստաթղթեր ներկայացվել էին Սիրիայի, Լիբանանի, Եմենի, Աֆղանստանի, Իրանի, Հորդանանի, Քաթարի, Քուվեյթի, Իսրայելի և Պաղեստինի քաղաքացիների կողմից: Գնահատման քննաշրջաններն իրականացվել են ինչպես ԱՓՇԱՏԿ գրասենյակում, այնպես էլ Երևանի Վալերի Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական և Երևանի Մ. Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարաններում:
Հարցազրույցներն իրականացվել են «փախստականի որակավորման անձնագրի» մեթոդաբանությամբ, որը լայն տարածում է ստանում ինչպես եվրոպական, այնպես էլ աշխարհի տարբեր երկրներում: Տվյալ մեթոդաբանությունը ներառում է այնպիսի գործիքաշարի օգտագործում, ինչպիսիք են փաստաթղթերի (առկայության դեպքում) և կրթական համակարգերի ուսումնասիրություն, ինքնագնահատում հարցաթերթիկի միջոցով, հարցազրույցի անցկացում և այլն: Փախստականների որակավորման անձնագիրը նախատեսված է այն դեպքերի համար, երբ ճանաչման համար ներկայացված կրթական փաստաթղթերը լիարժեք չեն կամ իսպառ բացակայում են:
Բուհերում իրականացված հարցազրույցները հնարավորություն են ընձեռել բուհերի համապատասխան մասնագետներին ծանոթանալու «փախստականի որակավորման անձնագրի» մեթոդաբանությանը` հետագայում օգտագործելու նպատակով: Նախնական հայտ ներկայացրած 15 անձանցից 12-ին հնարավորություն տրվեց մասնակցել հարցազրույցների, որոնցից 11-ի դեպքում միջազգային փորձագետները կայացրել են դրական որոշում: Հարցազրույցը հաջողությամբ անցած քաղաքացիներին կտրվի փախստականի որակավորման անձնագիր, որն իր բնույթով խորհրդատվական փաստաթուղթ է՝ անձի կրթական որակավորումների, լեզվական իմացության և աշխատանքային փորձի վերաբերյալ:
ԱՓՇԱՏԿ-ի գրասենյակում իրականացված հարցազրույցին ներկա է գտնվել նաև ՄԱԿ-ի փախստականների հարցերով գերագույն հանձնակատարի հայկական գրասենյակի ղեկավար Աննա-Կարին Օստը` ծանոթանալու մեթոդաբանությանը և քննարկելու փախստականների ինտեգրումը խթանող համատեղ ծրագրերի իրականացումը: Նա բարձր է գնահատել ԱՓՇԱՏԿ-ի նմանօրինակ նախաձեռնությունը և վերահաստատել է հետագա համագործակցության կարևորությունը: Տիկին Օստը հույս է հայտնել, որ նոր մեթոդաբանությունը կնպաստի հաղթահարել փախստականների կրթական որակավորումների ճանաչման խոչընդոտները և կխթանի ինտեգրումը:
Ծրագրի շրջանակներում 2019թ. մայիսի 18-25-ը նախատեսվում է իրականացնել փախստականների որակավորումների ճանաչման ևս մեկ քննաշրջան, որին կհաջորդի փախստականների որակավորումների ճանաչման արդի մոտեցումների վերաբերյալ սեմինար՝ բուհերի և այլ շահառուների համար:
Նշենք, որ «NACAR-Բուհ ընդունելության և որակավորումների ճանաչման վերաբերյալ հայ նորվեգական համագործակցություն» ծրագիրը մեկնարկել է 2018թ. սեպտեմբերից, որը ֆինանսավորվում է Միջազգային համագործակցության և բարձրագույն կրթության որակի խթանման նորվեգական գործակալության (DIKU) կողմից: Ծրագիրը հայկական կողմից կոորդինացնում է Ակադեմիական փոխճանաչման և շարժունության ազգային տեղեկատվական կենտրոնը (ԱՓՇԱՏԿ): Ծրագրի գործընկերներն են Երևանի Մ. Հերացու անվան պետական բժշկական ու Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան լեզվահասարակագիտական համալսարանները: Նորվեգական կողմից ծրագրին մասնակցում են Որակի ապահովման նորվեգական գործակալությունը (NOKUT) և Հարավարևելյան Նորվեգիայի համալսարանը (USN): Ծրագիրը եզակի է իր բնույթով, քանի որ այն անդրադառնում է որակավորումների, ներառյալ փախստականների որակավորումների, ճանաչման խնդրին Հայաստանում ու Նորվեգիայում և նպատակն է խորացնել հայկական ու նորվեգական բուհերի միջև համագործակցությունը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:If a certain condition is true, then a particular result happens.I would travel around the world if I won the lottery.When water reaches 100 degrees, it boils.There are four types of conditional sentences.It’s important to use the correct structure for each of these different conditional sentences because they express varying meanings.Pay attention to verb tense when using different conditional modes.Use a comma after the if-clause when the if-clause precedes the main clause.What Are the Different Types of Conditional Sentences? There are four different types of conditional sentences in English. Each expresses a different degree of probability that a situation will occur or would have occurred under certain circumstances.Zero Conditional SentencesFirst Conditional SentencesSecond Conditional SentencesThird Conditional SentencesLet’s look at each of these different types of conditional sentences in more detail.
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան