ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Փախստականների կրթական որակավորումների ճանաչման խոչընդոտները հաղթահարելի են

Փետրվարի 4, 2019
Պաշտոնական

2019թ. հունվարի 29-31-ը «NACAR-Բուհ ընդունելության և որակավորումների ճանաչման վերաբերյալ հայ-նորվեգական համագործակցություն»  ծրագրի շրջանակներում ԱՓՇԱՏԿ-ը նորվեգացի գործընկերների հետ համատեղ իրականացրել է փախստականների կամ փախստականի կարգավիճակ ունեցող 12 անձանց որակավորումների գնահատում` 10 տարբեր երկրներից: Ոչ լիարժեք կրթական փաստաթղթեր ներկայացվել էին Սիրիայի, Լիբանանի, Եմենի, Աֆղանստանի, Իրանի, Հորդանանի, Քաթարի, Քուվեյթի, Իսրայելի և Պաղեստինի քաղաքացիների կողմից: Գնահատման քննաշրջաններն իրականացվել են ինչպես ԱՓՇԱՏԿ գրասենյակում, այնպես էլ Երևանի Վալերի Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական և Երևանի Մ. Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարաններում:

Հարցազրույցներն իրականացվել են «փախստականի որակավորման անձնագրի» մեթոդաբանությամբ, որը լայն տարածում է ստանում ինչպես եվրոպական, այնպես էլ աշխարհի տարբեր երկրներում: Տվյալ մեթոդաբանությունը ներառում է այնպիսի գործիքաշարի օգտագործում, ինչպիսիք են փաստաթղթերի (առկայության դեպքում) և կրթական համակարգերի  ուսումնասիրություն, ինքնագնահատում հարցաթերթիկի միջոցով, հարցազրույցի անցկացում և այլն: Փախստականների որակավորման անձնագիրը նախատեսված է այն դեպքերի համար, երբ ճանաչման համար ներկայացված կրթական փաստաթղթերը լիարժեք չեն կամ իսպառ բացակայում են:

Բուհերում իրականացված հարցազրույցները հնարավորություն են ընձեռել  բուհերի համապատասխան մասնագետներին ծանոթանալու «փախստականի որակավորման անձնագրի» մեթոդաբանությանը` հետագայում օգտագործելու նպատակով: Նախնական հայտ ներկայացրած 15 անձանցից 12-ին հնարավորություն տրվեց մասնակցել հարցազրույցների, որոնցից 11-ի դեպքում միջազգային փորձագետները կայացրել են դրական որոշում: Հարցազրույցը հաջողությամբ անցած քաղաքացիներին կտրվի փախստականի որակավորման անձնագիր, որն իր բնույթով խորհրդատվական փաստաթուղթ է՝ անձի կրթական որակավորումների, լեզվական իմացության և աշխատանքային փորձի վերաբերյալ:

ԱՓՇԱՏԿ-ի գրասենյակում իրականացված հարցազրույցին ներկա է գտնվել նաև ՄԱԿ-ի փախստականների հարցերով գերագույն հանձնակատարի հայկական գրասենյակի ղեկավար Աննա-Կարին Օստը` ծանոթանալու մեթոդաբանությանը և քննարկելու փախստականների ինտեգրումը խթանող համատեղ ծրագրերի իրականացումը: Նա բարձր է գնահատել ԱՓՇԱՏԿ-ի նմանօրինակ  նախաձեռնությունը և վերահաստատել է հետագա համագործակցության կարևորությունը: Տիկին Օստը հույս է հայտնել, որ նոր մեթոդաբանությունը կնպաստի հաղթահարել փախստականների կրթական որակավորումների ճանաչման խոչընդոտները և կխթանի ինտեգրումը:

Ծրագրի շրջանակներում 2019թ. մայիսի 18-25-ը նախատեսվում է իրականացնել փախստականների որակավորումների ճանաչման ևս մեկ քննաշրջան, որին կհաջորդի փախստականների որակավորումների ճանաչման արդի մոտեցումների վերաբերյալ սեմինար՝ բուհերի և այլ շահառուների համար:

Նշենք, որ «NACAR-Բուհ ընդունելության և որակավորումների ճանաչման վերաբերյալ հայ նորվեգական համագործակցություն» ծրագիրը մեկնարկել է 2018թ. սեպտեմբերից, որը ֆինանսավորվում է Միջազգային համագործակցության և բարձրագույն կրթության որակի խթանման նորվեգական գործակալության (DIKU) կողմից: Ծրագիրը հայկական կողմից կոորդինացնում է Ակադեմիական փոխճանաչման և շարժունության ազգային տեղեկատվական կենտրոնը (ԱՓՇԱՏԿ): Ծրագրի գործընկերներն են Երևանի Մ. Հերացու անվան պետական բժշկական ու Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան լեզվահասարակագիտական համալսարանները: Նորվեգական կողմից ծրագրին մասնակցում են Որակի ապահովման նորվեգական գործակալությունը (NOKUT) և Հարավարևելյան Նորվեգիայի համալսարանը (USN): Ծրագիրը եզակի է իր բնույթով, քանի որ այն անդրադառնում է որակավորումների, ներառյալ փախստականների որակավորումների, ճանաչման խնդրին Հայաստանում ու Նորվեգիայում և նպատակն է խորացնել հայկական ու նորվեգական բուհերի միջև համագործակցությունը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…

  • Նախագծային ուսուցում. Հայեցակարգ և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…

  • Ուսուցման արդի մեթոդները 2

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF

  • Ուսուցման արդի մեթոդները

    Թեմայի հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan

    Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա Ինչպես ասել է ամերիկացի հոգեբան Ֆրեդերիկ Սքիները «Աշխարհը բարելավելու համար հարկավոր է շրջվել դեպի դրական կրթական մեթոդներ: Այն պահից, եր բացահայտվեն առավել արդյունավետ…

  • Նախագծային ուսուցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մարիետա

    Նախագծային ուսուցումը դասավանդման մեթոդ է, որի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում գիտելիքներ և հմտություններ՝ որոշակի ժամանակ հետազոտելով գործնական, համալիր և հրատապ բնույթի հարցեր, խնդիրներ և մարտահրավերներ: Նախագիծը առանձին սովորողների կամ…