ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանի գլխավորությամբ տեղի է ունեցել խորհրդակցություն՝ դպրոցական դասագրքերի հետ կապված խնդիրների վերաբերյալ: Հանդիպմանը մասնակցել են նախարարության և Դասագրքերի շրջանառու հիմնադրամի ներկայացուցիչներ: Խորհրդակցությանը քննարկվել են հանրության և մասնագետների շրջանում դասագրքերի բովանդակության վերաբերյալ առկա մտահոգությունները և դրանց լուծման ուղիները, ինչպես նաև դասագրքերի քաշի հետ կապված խնդիրները: Հանձնարարավել է շարունակել բազմակողմանի քննարկումները նաև հաջորդ շաբաթ՝ համապատասխան մասնագետների ներգրավմամբ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Hovhannes Tumanyan : an Armenian poet, writer, translator, literary and public activist. He is considered the national poet of Armenia. Tumanyan wrote poems, quatrains, ballads, novels, fables, critical and journalistic…
Դարվածքները հայ ժողովրդի հոգևոր մշակույթի մշակույթի հարստությունն են: Դարձվածքները խոսքին հաղորդում են պատկերավորություն, արտահայտչականություն, սեղմություն, դիպուկություն: Դրանք յուրաքանչյուր լեզվի ազգային ինքնատիպության, առանձնահատկության ամենակուռ դրսևորումներից են; Տարրական դասարաններում, և առհասարակ դպրոցում,…
Տողը հրաշալի հնչեց. «ԵՍ ԿԱՐԾՈՒՄ ԵՄ՝ ՄՏԱԾԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ ԿԱՐԴԱԼ Է ՊԵՏՔ, ԱՊՐԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ ԿԱՐԴԱԼ Է ՊԵՏՔ, ԹՌԻՉՔԻ ՀԱՄԱՐ ԿԱՐԴԱԼ Է ՊԵՏՔ»: Ու ես հիացած եմ, որ այս միտքն արտահայտում է…
Համագործակցային մեթոդները և ռազմավարությունները կարևոր նշանակություն ունեն օտար լեզվի ուսուցման գործընթացում, քանի որ բազմիցս է ապացուցվել նրանց արդյունավետությունը : Այս մեթոդները նպաստում են սովորողների ուսումնառությանը և օգնում հաստատել դրական հարաբերություններ…
Առաջարկում եմ քննարկել այս ծավալուն թեման, վերհանել առավելություններն ու թերությունները:
Կարծում եմ բոլորս ենք առնչվում այս խնդրի հետ ` բարդ աշակերտի ներկայությունը դասարանում....երբ այդ տիպի աշակերտը բացակայում է դասից, ուսուցիչն ավելի հանգիստ է, դասերն անցնում են հետաքրքիր, առանց ավելորդ լարվածության:…
Հասարակությունը միշտ էլ ուսուցչին առաջադրել և առաջադրելու է ամենաբարձր պահանջներ: Ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների որակի կատարելագործումը դպրոցում ուղղակիորեն կախված է ուսուցչի պատրաստվածության մակարդակից: Մանկավարժի մասնագիտական զարգացման անհրաժեշտ նախապայման են ինքնակրթությունը և աշխատանքի…
Միջոցառման նպատակն էր՝ _իմանալ աշխարհում ցեղասպանության դեպքերի, դրանց ընթացքի ու հետևանքների մասին, համեմատեն Հայոց Մեծ Եղեռնի հետ,վերլուծեն միջազգային դիրքորոշումը _աշակերտների մոտ բարձրացնել սեփական մշակույթը գնահատելու, արժևորելու ու պահպանելու կարողությունն ու…
Եթե մի ժողովուրդ լիարժեք կյանքի տևական փափագ ունի, պետք է ունենա Աստծո Շունչը, որը ձեռք է բերվում Խոսքի միջոցով :
ՔԻՄԻԱՅԻ դպրոցական փուլի ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ Անցողիկ միավորներ՝ - բոլոր մարզեր ու Արցախ` բոլոր դասարանների համար - 12 միավոր և ավելի; - ք․Երևան՝ բոլոր դասարանների համար - 13 միավոր և ավելի։ Ուշադրություն: ՔԻՄԻԱՅԻ մարզային փուլը տեղի կունենա ս․թ․ մարտի 4 -ին ժամը 13:00 -ին։
ԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ դպրոցական փուլի ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ Անցողիկ միավորներ՝ - 9-րդ դասարան - 16 միավոր և ավելի; - 10, 11 և 12-րդ դասարաններ - 15 միավոր և ավելի։ Ուշադրություն: ԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ մարզային փուլը տեղի կունենա ս․թ․ փետրվարի 28 -ին ժամը 13:00 -ին։
ԱՇԽԱՐՀԱԳՐՈՒԹՅԱՆ դպրոցական փուլի ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ Անցողիկ միավորներ՝ - 9-րդ դասարան - 18 միավոր և ավելի; - 10-րդ դասարան - 17 միավոր և ավելի; - 11-12-րդ դասարաններ - 16 միավոր և ավելի։ Ուշադրություն: ԱՇԽԱՐՀԱԳՐՈՒԹՅԱՆ մարզային փուլը տեղի կունենա ս․թ․ մարտի 6 -ին ժամը 13:00 -ին։
Բայի կազմություն և բայածանցներ թեմայի բացատրում։
Hello dear userI would like to introduce you a Distinguished Course titled "The Noun " for English language learners.The main target audience is the middle class, but the material may be useful for older students too .The course involves both theoretical and practice section, which will give you a complete idea about ""The Noun""Բարի գալուստ հարգելի օգտատեր:Ձեր ուշադրությանն եմ ներկայացնում Հեռավար Դասընթաց‛ ՙՙԳոյական անվան ՚՚ թեմայով , որը նախատեսված է Անգլերեն լեզու ուսումնասիրողների համար:Հիմնական թիրախային խունբը‛ միջին դասարանի աշակերտներն են, սակայն ներկայացվող նյութը կարող է հետաքրքրել նաև ավելի ավագ ուսանողներին:Դասընթացը ներառում է ինչպես տեսական, այնպես էլ‛ գործնական բաժին, որի արդյունքում հնարավոր կլինի լիարժեք պատկերացում կազմել ՙՙԳոյական անվան ՚՚ մասին:
Շրջված դասարանն ուսումնական ռազմավարություն է և խառնված կրթության տեսակ, որը շրջում է ավանդական կրթական միջավայրը, որը ուսուցողական բովանդակությունը տրամադրում է հաճախ առցանց տեսանյութերի ձևաչափով, որը հնարավոր է դիտել նաև դասարանից դուրս: Այն տեղափոխում է ուսումնական գործողությունները, այդ թվում այն, ինչը ավանդաբար համարվում է տնային աշխատանք՝ դասարան։ Այս սեմինարի ընթացքում մասնակիցները սովորում են շրջված ուսուցման մասին և մշակում են շրջված ուսուցման աշխատանքներ իրենց դասարաններում օգտագործելու համար:
Դասընթացում կներկայացնեմ իմ անցկացրած մի քանի դասեր, որոնք պլանավորել եմ ժամանակակից մեթոդներով: Դասընթացը կտևի 4 շաբաթ:
Հարգելի մասնակիցներ այս դասընթացում կծանոթանաք տարրական դասարաններում գումարում, հանում գործողությունների և դրանց հատկությունների ուսուցմանը , գումարման և հանման հատկությունների կիրառմանը բանավոր և գրավոր հաշվումները ռացիոնալ ձևով կատարելիս:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝ Մանե Յոլչյան:
Հարգելի մասնակիցներ,Ողջունում եմ Ձեզ և ցանկանում եմ տեղեկացնել, որ այս դասընթացում դուք կծանոթանաք Պյութագորասի թեորեմայի ապացուցման տարբեր մոտեցումներին:Դասընթացը տևելու է 3 շաբաթ, որի ընթացքում հաղորդակցվելու ենք դասընթացում տեղադրված ֆորումների օգնությամբ: Դասընթաց ստեղծող և դասընթացավար՝ Վալյա Կոլոլյան:
ՀԵՏԱՔՐՔՐԱՇԱՐԺ ԵՎ ՏՐԱՄԱԲԱՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ ՈՐՊԵՍ ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐՒ ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ ԵՎ ՈՐՈՆՈՂԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՄԻՋՈՑ
Հայկական հարցը Բեռլինի վեհաժողովից մինչև Լոզանի վեհաժողով դասընթացը նպատակ ունի ներկայացնել հայկական հարցի բովանդակությունը, միջազգայնացումը, հայկական հարցի լուծման ուղղված քայլերը, դրա ձախողման պատճառները, վեր հանել մեծ տերությունների վերաբերմունքը հայկական հարցի նկատմամբ: Դասընթացը նպատակ ունի վերլուծելու միջազգային հարաբերությունները, որոնք առկա էին Սան Ստեֆանոյի, Բեռլինի, Փարիզի, Լոնդոնի և Լոզանի վեհաժողովներում, բացահայտել պատճառահետևանքային կապերը:
Րաֆֆու ՙՙՍամվել՚՚ վեպի կերպարները վերլուծում ենք մի քանի տեսանկյունից.առանձնացնում ենք հայրենասեր և դավաճան,արյունակից և ոչ արյունակից, գաղափարը իրենց մեջ կրող և դրա իրականացմանը նպաստող հերոսներ:Մեր առջև դրված նպատակին հասնելու համար օգտագործում ենք դերային խաղ, Վենի դիագրամ, ձնագնդի, հարցաշար և այլ մեթոդներ ու հնարներ:Օգտագործելու ենք սահիկաշար, տարբեր նկարներ ու նյութեր համացանցից:Ներկայացնելու ենք բեմադրություն .Սամվելի և հոր կռիվն ու հոր սպանությունը,որը կմեկնաբանի հեղինակը:
Դասընթացը ներկյացվում է պատմության մեջ կարևորագույն մի դարաշրջան, որը նվիրված է Նապոլեոնյան դարաշրջանին:Ներկայացվելու Նապոլեոն Բոնապարտի կյանքը, ծագումը, կատարած հետաքրքիր քայլերը
Курс предусматривает рассмотрение вопросов, освещающих требования к современному уроку .Также изучается порядок создания технологической карты урока как инструмента методического обеспечения и критерии эффективности современного урока. Вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Побудить интерес к предмету - одна из важных задач каждого учителя. Экспериментально доказано, что применение разнообразных форм работы поддерживает активность внимания и снижает утомляемость. Различные формы обучения при изложении нового материала и обобщении знаний учащихся на любой ступени обучения приобретают все большее значение. Так при обобщении знаний учащихся, активизируются, формируются умения применять знания, самостоятельно мыслить. Проведение различных форм на уроках повышает интерес учащихся к предмету, помогает ученикам обобщить и закрепить знания по темам, способствует формированию умений, работать коллективно и повышает ответственность за качество учебы.Всякий урок имеет своеобразие, отличается от другого по своим целям, содержанию, методам, структуре, поведению учителя и учащихся и по многим другим параметрам. Уже давно в педагогике появилась потребность выделить среди методически разнообразных уроков уроки, характеризующиеся определенными общими признаками. Этот вопрос имеет немаловажное значение не только в теоретическом, но и в практическом плане. Нельзя четко организовать учебный процесс, не выделив типы уроков по тому или иному признаку, не выделив, какой из них наиболее подходит для решения поставленных педагогических задач.Урок издавна был объектом классификации, но, к сожалению, до сих пор эта достаточно сложная проблема не разрешена, и в педагогике единая типология уроков отсутствует. До сих пор наблюдаются различные подходы к классификации уроков.