ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն այսօր կառավարության նիստից հետո պատասխանել է լրագրողների հարցերին, որի ընթացքում անդրադարձել է մի շարք խնդիրների: «Ես կարևորում եմ բոլոր հայագիտական առարկաները, պարզապես ինչպես այդ, այնպես էլ մնացած բոլոր առարկաները և ուսումնական ծրագրերը վերանայվելու են, և մինչև 2023 թվականն ունենալու ենք լրիվ նոր առարկայացանկ»,-նշել է նախարարը՝ ընդգծելով, որ բազմաթիվ բողոքներ կան՝ ծրագրերի ծանրաբեռնվածության, որոշակի անհամապատասխանության, նույնաբովանդակ նյութերի մատուցման, կրկնությունների և նմանատիպ այլ հարցերի հետ կապված: «Ծնողներն առավելապես բողոքում են ուսումնական ծրագրերի ծանրաբեռնվածությունից, որոնք, այո, պետք է թեթևացնել: Դասագրքերի փոփոխությունը ևս լրացուցիչ ծախս կլինի պետության համար: Ներկայումս քննարկում ենք նաև դասագրքերի ծանրության հետ կապված հարցը. գուցե որոշում լինի դրանք դարձնել երկհատոր՝ ամեն կիսամյակի համար»,-նշել է Արայիկ Հարությունյանը: Նախարարն անդրադարձել է նաև ավագ դպրոցների խնդրին. «Երբ համակարգը ներդրվում էր, դրա մաս են դարձել ամենաանտեսված ու վատ կառույցները, ծրագիրը վատ է մշակվել և, հետևաբար, կրկնուսույցի ինստիտուտը սկսել է զարգանալ: Անցած տարի հունվարին ավագ դպրոցի հաշվին կրկին փորձել են գումար խնայել, և ավագ դպրոցների ֆինանսավորման գործակիցը իջել է՝ իր հետ բերելով գումարի զգալի նվազում: Դպրոցի տնօրենների խնայողության և մեր կողմից տրամադրված 350 մլն դրամ գումարի հաշվին կարողացել ենք այնպես անել, որ աշխատավարձերը չնվազեն: Այս պահին քննարկում ենք 1 մլրդ դրամի չափով գումար տրամադրելու հարցը, որպեսզի ուսուցիչների աշխատավարձերը չնվազեն»,-նշել է նախարարը՝ անդրադառնալով նաև Մանկավարժի վարքականոնին: «Ասեմ, որ այն ընդամենը նախագիծ է, որտեղ արտառոց ոչինչ չկա: Ներկայումս վերանայում ենք նաև ծնողների հետ կնքվող պայմանագրերը. սեպտեմբերից բոլոր ծնողները կվերակնքեն դպրոցի հետ իրենց պայմանագրերը, որտեղ հստակ կամրագրվեն յուրաքանչյուր կողմի իրավունքներն ու պարտավորությունները»,-նշել է նախարարը:
Արայիկ Հարությունյանը նաև նշել է, որ դպրոցների կառավարման համակարգի փոփոխությունների համար անհրաժեշտ են օրենսդրական փոփոխություններ, որոնք առաջիկա կիսամյակում կներկայացվեն ԱԺ: «Այս ընթացքում մեզ հաջողվել է մեծ ցնցումներից զերծ պահել կրթական համակարգը: Ներկայումս նախնական քննարկումներ են ընթանում՝ հնարավորություն գտնել բարձրացնելու ուսուցիչների աշխատավարձը: Հենց տնտեսությունը սկսեց լրացուցիչ եկամուտներ ապահովել, իսկ դրա նախադրյալներ կան, դրանք կուղղվեն սոցիալական խնդիրների, այդ թվում` աշխատավարձերի բարձրացմանը»,-ամփոփել է նախարարը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Հարգելի ուսուցիչներ ,սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ընտրած թեման՝ «Ֆունկցիայի հասկացությունը » և հուսով եմ ,որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կանեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ : Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն Ստեղծել քննարկման…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
«Воспитание — великое дело: оно решает судьбу человека» (Лев Толстой) Каждый просмотренный мультфильм — часть этого воспитания, особенно если он содержит мораль. Уважаемые коллеги, предлагаю важную и увлекательную тему для…
Նախագծային ուսուցում նպատակ Ծանոթացնել աշակերտներին Հայաստանի Առաջին Հանրապետության պատմական նշանակության գործիչներին, ուսումնասիրել նրանց գործունեությունը: Զարգացնել 10-րդ դասարանի աշակերտների պատմագիտական մտածողությունը, հայրենասիրությունը:: Խթանել աշակերտների ինքնուրույն ճանաչողական գործունեության հմտությունները, նպաստել
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ <<Առցանց գործիքների կարևորությունը ուսուցման գործընթացում>> թեման և սիրով հրավիրում քննարկման: Ժամանակակից կրթական համակարգում առցանց գործիքները դարձել են անբաժանելի մասը՝ բացելով ուսուցման և ուսումնառության…
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի: